دانلود و خرید کتاب سومو پل مک‌گی ترجمه فرناز حائری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سومو اثر پل مک‌گی

کتاب سومو

معرفی کتاب سومو

کتاب سومو؛ به جای حرف زدن، تکانی به خودتان بدهید، کتابی از پل مک گی با ترجمه فرناز حائری است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا با ایجاد یک بینش دقیق در وجود و ذهن خودشان، بتوانند آن را بلافاصله به کار بندند. 

هدف پل مک گی از نوشتن این کتاب و همچنین بنیان‌گذاری موسسه سومو این است که به تمام افراد کمک کند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و در مسیری قرار بگیرند که از لذت زندگی کردن سرشار باشد. 

درباره کتاب سومو

سومو یک رشته باستانی از ورزش کشتی است که در آن وزن، اندازه و قدرت در درجه اول اهمیت قرار دارد. این ورزش در ژاپن محبوب است و به شدت رواج دارد اما پل مک گی با استفاده از حروف اول دو عبارت Shut Up and Move On (به جای حرف زدن، تکانی به خودتان بدهید) موسسه سومو را بنیان نهاد. 

سومو به افراد کمک می‌کند تا طرز تفکر خودشان را عامل اصلی در موفقیت‌ها، شکست‌ها و به طور کلی تعیین سرنوشت خود بدانند. بنابراین ما باید بیاموزیم که چطور مسئولیت زندگی خودمان را به عهده بگیریم. استعدادهایمان را بشناسیم، آن‌ها را پرورش دهیم و از فرصت‌هایی که برایمان پیش می‌آید نهایت استفاده را ببریم. علاوه بر این، با کمک این طرز تفکر می‌آموزیم که چطور روابطی ایجاد کنیم که سالم، سازنده و لذت‌بخش باشند، چگونه در حرفه‌ای که پیش گرفته‌ایم، موفق شویم و با چه بینشی و نگرشی در موقعیت‌های سخت زندگی روبه‌رو شویم. 

پل مک گی با آموزش سومو به مخاطبان یاد میدهد که چگونه خودشان و نگرششان را بررسی کنند. این امر کمک می‌کند تا ما از نقش قربانی خارج شویم و با پذیرش مسئولیت زندگی‌مان، آن را در مسیری قرار بدهیم که همیشه می‌خواستیم. مسیری که از عشق، آرامش، موفقیت و ... پر است. 

کتاب سومو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

سومو اثری جذاب است که به تمام افراد کمک می‌کند تا دیدگاهی روشن و واضح از پذیرش مسئولیت در زندگی خودشان به دست آورند. خواندن این کتاب را به تمام افراد و به خصوص دوست‌داران کتاب‌های حوزه روان‌شناسی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره پل مک گی

پل مک گی (Paul McGee) در سال ۱۹۶۴ در انگلستان متولد شد. او سخنران و مربی بین المللی در زمینه موفقیت است و سابقه خود را در روانشناسی با طنز و بینش عملی ترکیب می‌کند. او مدیرعامل شرکت آموزش سومو (به جای حرف زدن، تکانی به خودتان بدهید) است. او این روش زندگی را در کشورهای مختلف اشاعه داده است و با بخش‌های خصوصی و دولتی هم همکاری می‌کند. 

بخشی از کتاب سومو 

زندگی دشوار است. همه وقتتان را می‌گیرد و دست آخر چه چیزی نصیب تان می‌شود؟ منظورم مرگ است؛ مرگ چیست؟ یک پاداش؟ به نظرم چرخه زندگی برعکس است. اول باید بمیرید، و آن را از سرتان باز کنید. بعد شما را به خانه سالمندان ببرند. وقتی جوان شدید، شما را بیرون بیاندازند. بعد یک ساعت طلا بخرید و بروید سرکار. چهل سال که کار کردید و به قدر کافی جوان شدید از دوران بازنشستگی لذت ببرید. خوش بگذرانید، جشن بگیرید و بعد بروید سراغ تحصیل. بعد بچه شوید، بازی کنید و مسئولیتی برعهده نداشته باشید. بعد بچه کوچکی شوید، برگردید در رحم مادرتان، و آخرین نه ماه تان را در حال غوطه خوردن باشید… و دست آخر با یک رضایت تمام شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان