دانلود و خرید کتاب سایکو میوزیک ساشا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایکو میوزیک اثر ساشا صالحی

کتاب سایکو میوزیک

نویسنده:ساشا صالحی
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:
۲.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سایکو میوزیک

کتاب سایکو میوزیک نوشته ساشا صالحی است. کتاب سایکو میوزیک رازهای عجیب و پنهان موسیقی و هنر برای تسخیر ذهن جامعه را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب سایکو میوزیک

این کتاب در جهت آگاهی همگی ما (چه مردم و چه هنرمندان) از تاثیرات مخرب درونی و بیرونی اطلاعات شنیداری و دیداری (چه از نوع موسیقی و چه از نوع فیلم و کتاب و سینما) تالیف شده است. هریک از بخش‌های این کتاب در جهت آگاه‌سازی مسئولین، والدین، جوانان و جامعه گردآوری شده تا به فکر اقدامات لازم برای کنترل ذهن مردم، جامعه و اصلاح روندی که در نهایت به نابودی فرهنگ، خودشناسی و کمال منتهی می‌گردد باشند. 

هنر و موسیقی می‌تواند یک اسلحهٔ نابودگر باشد یا یک فرشتهٔ نجات‌دهنده و شفابخش. انتخاب با خود ماست. چه به عنوان هنرمند و چه به عنوان مخاطب.

خواندن سایکو میوزیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موسیقی و والدینی که دغدغه تربین فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سایکو میوزیک

بسیار خوشحال شدم و از این جوابِ کامل در پوست خود نمی‌گنجیدم. شروع کردم به نوشتنِ شعرها و ترانه‌های مثبت. چندماه بعد، اولین کنسرت خود را برگزار کردم که در آنجا آهنگ‌های آلبوم اُسکار (که غالبا ترانه‌های منفی با نگاه قربانی داشتند) را با ترانه‌هایی مثبت جایگزین و اجرا کردم. در آن کنسرت برای نخستین بار آهنگ انگیزشی «رویاهاتو باورکن» را اجرا کردم که از جانب مخاطبان بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

در ماه‌های بعد، شعرهای مثبت زیادی نوشته بودم اما شرایط مالی برای اجرای آنها را نداشتم. تا اینکه به سرم زد فایل‌های موسیقایی و انگیزشیِ همراه با مُحتوای روانشناسی تولید کنم. هر هفته یک فایل صوتی آماده می‌کردم که میکس و تنطیم‌شان بسیار وقت‌گیر بود، اما خروجی آن، اولین پکیج موزیکالِ انگیزشی۴ شد که ده فایل صوتی را در بر می‌گرفت و هر فایل به موضوعاتِ روانشناسی خاصی مثل هدفگذاری، رابطه عاشقانه، دردهای زندگی و حتی مراقبه و خودهیپنوتیزم می‌پرداخت.

حس خوبی گرفته بودم. گرچه موسیقی‌های شخصی خودم را نساخته بودم اما همین که این‌بار از موسیقی در جهت رشد و انگیزه دادن به افرادِ جامعه استفاده کرده بودم بسیار حال دلم را خوب کرده بود.

از آن‌موقع، دیگر خودم را نسبت به موسیقی و مردم مسئول می‌دانستم و هر جا که نشستم از حقیقتِ پشتِ پرده فیلم‌های سینمایی و موسیقی‌ها و تاثیر آنها بر روی ذهن و شعور جامعه گفتم و یا در قالب مقاله از برنامه‌ریزی ذهنی و هیپنوتیزمِ جمعی نوشتم.

بعد از کتاب جادوی شفا، طرح و ایده‌ای به ذهنم رسید. از آنجا که من قبلا پکیج موزیکالِ انگیزشی را ساخته بودم و آن موسیقی‌ها روی ذهن و عملکردم در جهت تغییرات فردی و موفقیت‌هایم بسیار تاثیرگذار بودند، ایدهٔ طراحیِ موسیقی‌های خاصی به ذهنم رسید که نامش را گذاشتم:

"سایکومیوزیک"

نام سایکومیوزیک را بر صفحهٔ اینستاگرام خود گذاشتم و تعدادی از دوستانِ هم‌فرکانسم با دیدن آن به من پیام دادند که عجب ایده جالبی است و چقدر می‌شود روی این حوزه کار کرد. اما واقعا نمی‌دانستم که قرار است سایکومیوزیک‌ها چه باشند یا چه محتوا و ترکیبات موسیقایی‌ای داشته باشند. منتظر یک شهود و الهام بودم.

ماه‌ها بعد وقتی دوره مستریِ ان.ال.پی را گذراندم با بحث الگوهای کلامیِ هیپنوتیزمی آشنا شدم که تاثیرات بسیاری بر من گذاشت. وقتی فهمیدم که بسیاری از سیاستمداران، فروشندگان حرفه‌ای، مذاکره‌کنندگان و افرادی که در حوزه‌های تبلیغات و سیاست کار می‌کنند از این الگوهای کلامی در جهت برنامه‌ریزی ذهنی و القای پیام خود در ذهنِ مخاطب استفاده می‌کنند، یاد مستندی به نام «پیامهای نامحسوس» افتادم که از شبکه افق پخش شد و مربوط به چگونگی استفاده از این پیامها در بطن موسیقی، فیلم و تبلیغات برای برنامه‌ریزی ذهن جامعه بود. متوجه شدم که چقدر ما تحت‌تأثیر برنامه‌ریزی‌های مختلفِ سازمان‌های قدرتمند دنیا هستیم. در مورد این موضوع در بخش‌های بعد مفصلا صحبت خواهیم کرد. 

نظرات کاربران

کاربر 3215969
۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عالیه این کتاب صفر تا صد برنامه ریزی ذهن جامعه توسط ابزارهای دجال، فراماسونها، نمادها و نظم نوین جهانی ... رو توضیح داده قدرت هنر ،موسیقی، سینما در تغییر نگاه و انتخاب مردم .. الان ک انتخاباته خیلی کمک میکنه ب آگاهی

- بیشتر
ماراتن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

دو میلیون و دویست پنجاه هزار تومان!!!! جلوی قیمت، چند تا صفر زیاد گذاشتین؟ 😂😂😂

فرامرز
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

اگه از رائفی پور خوشتون میاد پس تبریک میگم، این کتاب برای شما نوشته شده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۷ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان