دانلود و خرید کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی فاطمه رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی اثر فاطمه رحمتی

کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی

معرفی کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی

کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی نوشتهٔ فاطمه رحمتی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی

ایده‌پرداز شخصی است که صاحب ایده بوده و منظور از ایده‌پردازی همان تفکر همراه با خلاقیت است. ایده‌پردازی باید همراه با مهارت و توانمندی‌هایی باشد که از جملهٔ آن‌ها توانایی و مهارت «بارش مغزی» است. هر شخصی به راحتی می‌تواند ایده‌ای را طراحی کند که در آن از کارهای هنرمندانه کمک گرفته باشد.

موفقیت، قدم‌برداشتن از شکستی به شکست دیگر بدون ازدست‌دادن اشتیاق است. ما نباید به حرف‌های دیگران توجه کنیم و به دنبال بهانه باشیم؛ زیرا در این صورت از مسیر خود خارج شده و شکست را قبول می‌کنیم. خداوند هوای کسی که ایده‌ای را می‌سازد دارد. خدا حامی و حمایت‌کنندهٔ زندگی‌مان است. همه چیز برای کسانی که بهترین کار را انجام می‌دهند بهترین نتیجه را به همراه دارد.

خواندن کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که همیشه ایده‌های ناب در ذهنشان دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایده سازی و ایده پردازی به شیوه کاربردی

«ایده‌پرداز شخصی است که صاحب ایده بوده و منظور از ایده‌پردازی همان تفکر همراه با خلاقیت است. ایده‌پردازی باید همراه با مهارت و توانمندی‌هایی باشد که از جمله‌ی آنها توانایی و مهارت بارش مغزی است. هر شخصی به راحتی می‌تواند ایده‌ای را طراحی کند که در آن از کارهای هنرمندانه کمک گرفته باشد.

یک ایده‌پرداز واقعاً در کارش حس و حال خوبی دارد و هر روز سعی می‌کند با انرژی بالا به کار ایده‌سازی ادامه دهد. برای اینکه بتوان به یک تفکر خالق دست یافت، باید هدف و انگیزه را مشخص کنیم، مهارت‌های پایه را به وجود آورده و در صدد حرفه‌ای شدن بوده و برای بدست‌آوردن دانش مربوط به حوزه‌های مشخص و تخصصی خود را تشویق کنیم، روحیه‌ی کنجکاوی و کشف کردن را در خودمان پرورش دهیم و سطح باورها و عقاید خود را درمورد خلاقیت و هنرهایمان بالا ببریم. به طور خالصه از بارزترین فاکتورهای شناسایی تفکر خالق، نوآوری و کاربردی بودن آن است.»


نظرات کاربران

کاربر ۳۹۹۸۴۶۸
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

بی محتوا ترین کتابی که تو عمرم دیدم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۳۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۲۰۰
تومان