دانلود و خرید کتاب جادوی هاوایی کلارک ویلکرسون ترجمه مریم بردبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی هاوایی اثر کلارک ویلکرسون

کتاب جادوی هاوایی

معرفی کتاب جادوی هاوایی

کتاب جادوی هاوایی، سفر پر رمز و راز ذهن به سوی کامیابی نوشته دکتر کلارک ویلکرسون است که با ترجمه دکتر مریم بردبار منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با قدرت بخشیدن به سلامتی و توانایی‌های ذهنی‌تان، هم به خودشناسی برسید و هم کیفیت زندگی خود را بالا ببرید.

درباره کتاب جادوی هاوایی

جادوی هاوایی، سفری پر رمز و راز است که از ذهن آغاز می‌شود و به کامیابی ختم می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند تا کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید. انسان‌ها همیشه در پی یافتن خوشبختی هستند و این خوشبختی زمانی به دست می‌آید که افراد بتوانند به زندگی خود کیفیت ببخشند. کلارک ویلکرسون در این کتاب، دریچه جدیدی را به روی شما می‌گشاید که در تصمیمتان به شما کمک می‌کند. 

این اثر مجموعه‌ای از راهکارها است که توسط دکتر کلارک ویلکرسون و همسرش آزموده شده و امتحان خود را پس دادند. پس اگر می‌خواهید که در این مسیر قدم بردارید این کتاب برای شما است. نویسنده به شما کمک می‌کند تا  سلامتی و قدرت ذهنی‌تان را بهبود ببخشید. با ضمیر ناخودآگاهتان ارتباط برقرار کنید. خواب‌هایی را که می‌بینید، درک و تعبیر کنید. بتوانید درون و بیرون وجودتان را به یک هماهنگی و تعادل برسانید و از وسواس‌های ذهنی رها شوید. 

جادوی هاوایی همچنین به شما کمک می‌کند تا  خویشتن برترتان را شناسایی کنید. ارتباطات فرازمینی و اثیری را بشناسید و در برقراری آن‌ها توانا بشوید. با قوانین کیهانی و موهبت‌های دیگری که گویی خیالی هستند، آشنا شوید و آن‌ها را در زندگی‌تان به رسمیت بشناسید.  

کتاب جادوی هاوایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

جادوی هاوایی کتابی جالب با آموزه‌ها و راهکارهایی کاربردی است که برای تمام کسانی که در پی یافتن خوشبختی و بالا بردن کیفیت و سطح زندگی خود هستند، سودمند است. 

بخشی از کتاب جادوی هاوایی

یک شیوه خوب دیگر برای بهبود توانایی تمرکز این است که با یک یا چند نفر دیگر یک بازی انجام دهید. یک نفر چند شیء را روی یک سینی قرار دهد؛ مثلاً یک چراغ‌قوه جیبی, یک دکمه، یک خودنویس، یک سنجاق‌قفلی و چیزهای دیگر. آن‌گاه شخصی که اشیاء را در سینی گذاشته آن‌ها را به دیگران نشان دهد و اجازه دهد هرکدام فقط ده ثانیه به سینی نگاه کنند. هدف بازی این است که شخص بتواند تعداد بیشتری از اشیاء روی سینی را به خاطر آورده و آن‌ها را توصیف کند. این کار نه‌تنها تمرکز شما را بهبود می‌بخشد، بلکه قدرت تصور و تصویرسازی ذهنی‌تان را نیز تقویت می‌کند.

مهم‌ترین دلیل برای این راهکارهای توسعه تمرکز به‌کارگیری این تمرکز است. بدون توانایی تمرکز استفاده از «خاموشی» برای شما غیرممکن است. به نظر می‌رسد که کلمه خاموشی در گذشته توسط بسیاری افراد مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. از این کلمه نترسید. اگر کلمه دیگری برای انتقال پیامی که در ادامه می‌آید وجود داشت، بی‌تردید از آن استفاده می‌شد. کلمات بسیاری وجود دارند که مفهوم خاموشی در واقع بخشی از آن‌ها است؛ مثلاً مراقبه، مکاشفه، نیایش، که همه این حالت‌های ذهنی حالت خلسه ملایم یا سبکی هستند که به عنوان خاموشی شناخته می‌شوند. برخی ذهن‌ها تنها با اراده کردن می‌توانند به خاموشی عمیق فرو روند، اما برای دیگران این کار به‌ندرت صورت می‌گیرد. با این وجود این یک حالت ذهنی است و در این کتاب به‌جای استفاده از کلمات مختلف کلمه خاموشی به کار خواهد رفت.

پیرامون اهمیت به دست آوردن مهارت تمرکز، همین بس که شما باید برای توانایی القای تلقین به خودتان توانایی تمرکز داشته باشید. از این‌رو این درس‌ها بسیار مهم هستند، چون در کارهایی که در ادامه می‌آید خاموشی کلید مطلق تمام کارهای اسرارآمیز است و اهمیتی هم ندارد شما از کدام شاخه علم تبعیت کنید. بدون توانایی ورود به خودتان (حذف لحظه‌ای ضمیر خودآگاهتان به منظور کار با ضمیر ناخودآگاه و فراخودآگاهتان) غیرممکن است که بتوانید جادوگر شوید. اشخاصی که فرمول‌ها یا قوانین را نمی‌دانند یا درک نمی‌کنند همه این کارها را «جادو» می‌نامند. برای اشخاصی که می‌دانند چگونه آن‌ها را به کار گیرند، هیچ جادویی وجود ندارد. آن‌ها قواعد را به کار گرفته و فرمول‌ها و قواعد نیز برای آن‌ها کار می‌کنند. به همین دلیل است که ما از ریشه همه علوم، علوم ذهنی و روحانی و علوم مادی، شروع می‌کنیم چون هیچ‌چیزی به‌صورت مادی خلق نشده مگر این‌که در ابتدا تصویری ذهنی بوده است.

نظرات کاربران

🎸🍃تبسم🍃🎸
۱۴۰۱/۰۹/۰۳

یکم عجیب تر از اون چیزی بود که فکر میکردم خب چند فصل اولش خوب بود فصلای اخر در مورد جن و روح و تسخیرشدن و ایناست که اگر مناسب روحیه تون نیست پیشنهاد نمیکنم ولی اگه به این جور

- بیشتر
شابان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

تعریف این کتاب رو زیاد شنیدم میخونم ببینم چطوره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
ما همواره می‌بینیم که به‌عنوان یک قانون، چیزهای ساده قدرتمندترین چیزها هستند. هر چیزی که به نظر مشکل می‌رسد معمولاً غیرواقعی است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
در ابتدا کلمه بود و همه‌چیز به‌واسطهٔ کلمه آفریده شد.
🎸🍃تبسم🍃🎸
تقریباً تمام جادوها یا توانایی به‌کارگیری قوانین کیهانی و آگاهی کامل برای استفاده از آن‌ها از طریق خاموشی (حذف ضمیر خودآگاه در لحظه و استفاده از ضمیر ناخودآگاه) میسر است.
حسن منصوری
همهٔ اساتید اعظم و راهنمایان تاریخ این چیزها را یاد داده‌اند. آن‌ها بارها و بارها تکرار کرده‌اند «توبه کنید» اما اگر ما ندانیم معنای این جمله چیست یا چطور باید این کار را انجام دهیم، نه‌تنها توبه مشکل خواهد بود بلکه انجام آن ناممکن خواهد نمود.
🎸🍃تبسم🍃🎸
فراجسمانی شدن خداگونه شدن است، چون هرآنچه می‌بینید یا احساس می‌کنید خوب خواهد بود. شما کاملاً به این درک خواهید رسید که تنها دلیلی که به نظر برخی انسان‌ها و برخی زندگی‌ها خوب نمی‌رسد، درک و تعبیر خود آن‌ها است
🎸🍃تبسم🍃🎸
من همیشه هنگام سخنرانی، تدریس در کلاس یا خوش‌آمدگویی به کسی برای ورود به «این مسیر»، دوست دارم از کلمهٔ سلام استفاده کنم! هزاران سال پیش در مصر، کلمهٔ «سلام» (آن‌گونه که به شاگردان علم غیب از سوی اسقف اعظم و اساتید تدریس می‌شد) بدین معنا بود: باشد که ذهن نامتناهی الهی توانایی دریافت آنچه را می‌طلبید به شما بدهد. همین یک کلمه اگر با احساس و شور گفته و درک شود، قدرتمندترین و برجسته‌ترین دعا است. همواره به خاطر داشته باشید که شور و احساس به کلام و افکار ما قدرت می‌بخشد.
🎸🍃تبسم🍃🎸
ضمیر خودآگاه بخشی از توانایی ذهنی ماست که ما به‌صورت آگاهانه از آن استفاده می‌کنیم و در تمام طول روز از آن آگاهیم. او مسئول توانایی تحلیل‌گری ماست. ضمیر ناخودآگاه احساسات و کل بدن ما را کنترل می‌کند. ضمیر فراخودآگاه مسدود شده و از سوی بیشتر افراد به‌خاطر القائات ضمیر ناخودآگاه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان