دانلود و خرید کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری سیدعلی موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری اثر سیدعلی موسوی

کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری

کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری اثری از سید علی موسوی است که به مدیران و همه مخاطبان کمک می‌کند تا امنیت سیستم‌های رایانه‌ای خود را بالا ببرند.

هر روز اخبار جدیدی در مورد حملات و تهدیدات رایانه‌ای منتشر میشود. این تهدیدات شامل ویروس‌های جدید و یا انواع هک و نفوذ در سیستم‌های رایانه‌ای است. در این کتاب به چند نکته که در رابطه با امنیت رایانه اهمیت اساسی دارند به صورت مختصر پرداخته می‌شود. یک کاربر یا مدیر در صورت رعایت این نکات میتواند تا حدود زیادی از حفظ امنیت سیستم رایانه‌ای خود مطمئن باشد. در این کتاب پنجاه و یک نکته سودمند موجود است که با استفاده از آن ها می‌توانید بفهمید که چگونه از رایانه‌های خود محافظت کنید و چه نشانه‌هایی به شما می گویند که ممکن است اطلاعات شما تحت نفوذ قرار گرفته باشند.

درباره کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری

حملات سایبری یکی از معضلاتی است که جهان معاصر ما با آن روبه‌رو است. هک کردن، بدافزارها، نفوذ در سیستم‌های رایانه‌ای و دسترسی یافتن به اطلاعات از جمله مسائلی است که عدم امنیت سایبری می‌تواند ایجاد کند. اما راه چاره چیست؟

سید علی موسوی در کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری به بیان نکاتی می‌پردازد که شما را از معضلات و مشکلاتی که ممکن است هر لحظه با آن روبه‌رو شوید، آگاه می‌کند. او این کتاب را به طور خاص برای مدیران نوشته است. چرا که برای یک مدیر، حفظ امنیت و سلامت سیستم‌های رایانه‌ای در درجه بالایی از اولویت قرار دارد. نکات این کتاب شما را آگاه می‌کنند تا با خطرات آشنا شوید. آن‌ها را بشناسید، بفهمید که چه زمانی که سیستم شما مورد حمله قرار گرفته است و بدانید چگونه از رایانه خود محافظت کنید. 

کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری را به تمام مدیران، صاحبان تجارت و کسانی که حفظ امنیت سیستم رایانه‌ای خود را در اولویت قرار می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پنجاه و یک نکته‌ سودمند در حملات سایبری

تهدیدات سایبری دائما در حال رشد هستند و اهدافی که پشت آن‌هاست نیز روز به روز تغییر میکند. جوانان نیز به صورت روز افزون در این جنایات و جرایم سایبری نقش پررنگ‌تری ایفا میکنند.

تمام انواع تجارت در خطر حملات سایبری قرار دارند و این در حالی است که آن ها برای محافظت از خودشان آمادگی های لازم را ندارند و این گونه حملات سایبری به فشار های روحی و نیز ضررهای مالی میانجامند. با گذشت سال‌ها، فرآیند هک کردن - که طبق عادت آن‌ها را جرایمی تحت عنوان کدنویسی و... میخوانیم – به طور کلی تغییر کرده است. علاوه بر این هکرها با بکارگیری بد افزارها، به صورت رو به افزایشی از مهندسی اجتماعی برای دستیابی به اهدافشان استفاده میکنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۲۹۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان