دانلود و خرید کتاب کلاغچه و این همه کار منیره هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاغچه و این همه کار اثر منیره هاشمی

کتاب کلاغچه و این همه کار

نویسنده:منیره هاشمی
انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلاغچه و این همه کار

کتاب کلاغچه و این همه کار داستانی زیبا و خیال‌انگیز از منیره هاشمی برای کودکان است. داستان درباره کلاغ کوچکی است که تصمیم می‌گیرد به ننه هاجر و دخترش گلرخ کمک کند تا کمتر غصه بخورند..

درباره کتاب کلاغچه و این همه کار

کتاب کلاغچه و این همه کار داستان زیبایی از منیره هاشمی برای کودکان است. فضایی سرشار از مهربانی و محبت که ارتباط دوستانه میان انسان‌ها و حیوانات را هم نشان می‌دهد. کلاغ کوچکی همراه با ننه هاجر و دخترش گلرخ زندگی می‌کند.

گلرخ قرار است ازدواج کند و از این به بعد، کلاغچه، تنها همدم ننه هاجر محسوب می‌شود. اما چند روزی می‌شود که ننه هاجر حسابی مشغول فکر است و اصلا حرف نمی‌زند. وقتی کلاغچه از او علت ناراحتی‌اش را می‌پرسد، می‌فهمد دلیلش این است که ننه هاجر از اینکه کسی را ندارد که در کارهای عروسی به او کمک کند، حسابی غمگین و گرفته است. گلرخ هم غصه می‌خورد، چون خواهر یا دوستی ندارد که به او کمک کند تا قالیه جهازش را ببافد... کلاغچه تصمیم می‌گیرد هرطور شده به ننه هاجر و گلرخ کمک کند...

منیره هاشمی در این داستان به خوبی نشان داده است که چطور با مهربانی و همکاری کردن می‌توان از پس مشکلات سخت برآمد. علاوه بر این، تصاویر زیبایی که آتنا شمس برای این کتاب آفریده است هم به مخاطبان کوچک کمک می‌کند تا همراه با سیر داستان پیش بروند و تجربه‌ای لذت‌بخش از مطالعه یک کتاب داشته باشند. 

کتاب کلاغچه و این همه کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کلاغچه و این همه کار برای کودکان گروه سنی پیش از دبستان و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جذاب و خواندنی است. 

درباره منیره هاشمی

منیره هاشمی از شاعران برجسته کودک و نوجوان است. او در مرداد سال ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمد. از سیزده سالگی به سرودن شعر رو آورد و اشعارش را در نشریات مختلف منتشر کرد. از میان کتاب‌های او می‌توان به کتاب خوش به حال رودخانه، قیچی که دنبال کار می‌گشت، تو خودت گل هستی، روی موج باران و کارنامه بابای من اشاره کرد. او همچنین همکاری با کانون شعرا و نویسندگان، انجمن ادبی بانوان، انجمن شعر اداره ارشاد و کانون پرورشی و فکری مشهد را هم در کارنامه خود دارد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان