دانلود و خرید کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم برایان تریسی ترجمه سوسن باباگپ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم اثر برایان تریسی

کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم

معرفی کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم

کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم نوشته برایان تریسی و مایکل تریسی و ترجمه سوسن باباگپ است. این کتاب هفت راز موفقیت در فروش، چهار زمان طلایی پاسخ به شکایات، هفت تکنیک قطعی نمودن فروش را بیان می‌کند.

خرید و فروش، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد در هر کشوری است و یکی از شغل‌هایی که تعداد افراد زیادی به آن مشغولند. این کتاب که برای مخاطبان و فعالان حوزه فروش است به آن‌ها کمک می‌کند تا با رازهای موفقیت در فروش، چهار زمان طلایی پاسخ به شکایات، هفت تکنیک قطعی نمودن فروش و ... آشنا شوند و به پیشرفت‌های بزرگ شغلی دست پیدا کنند. 

کتاب اوج موفقیت در فروش و ایجاد رابطه با خریدار؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام فعالان حوزه فروش و تاجران داخلی و بین‌المللی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۹۶۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان