دانلود و خرید کتاب بیداری غول درون ۲ آنتونی رابینز ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیداری غول درون ۲ اثر آنتونی رابینز

کتاب بیداری غول درون ۲

معرفی کتاب بیداری غول درون ۲

کتاب بیداری غول درون ۲ نوشته آنتونی رابینز و ترجمه مریم تقدیسی است. او در این اثر به مخاطبانش نشان می‌دهد که چطور کنترل سرنوشت ذهنی، عاطفی، جسمانی و مالی خودشان را به دست بگیرند.

درباره کتاب بیداری غول درون ۲

آنتونی رابینز در کتاب بیداری غول درون ۲ به ما کمک می‌کند تا کنترل زندگی‌مان را به دست بگیریم. اگر ما بتوانیم کنترل ذهن، عواطف، جسم و حتی اموالمان را در اختیار خودمان درآوریم، به تمام چیزهایی که در زندگی می‌خواهیم می‌رسیم. در حقیقت کلید رسیدن به آرزوهای ما در زندگی، به احساساتی که از آن داریم وابسته است. با تغییر در آن، زندگی ما نیز تغییر می‌کند. اما این تغییر چگونه اتفاق می‌افتد؟ این همان چیزی است که این کتاب به شما آموزش می‌دهد. 

همه ما به خوبی می‌دانیم برای رسیدن به موفقیت و آرامش، باید چه کاری انجام دهیم، اما عموما موانعی بر سر راهمان است. این موانع چیست؟ چرا تعداد کمی از افراد موفق می‌شوند تا از این موانع عبور کنند و به موفقیت برسند؟ اگر بیاموزیم که چطور در برابر احساسات مختلف و اتفاقاتی که برایمان می‌افتد از خودمان واکنش نشان دهیم، رمز موفقیت را پیدا کرده‌ایم. یک اتفاق ممکن است برای چند نفر رخ دهد اما قطعا احساسات و واکنش آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. همین تفاوت موجب متفاوت بودن زندگی‌ها می‌شود. 

کتاب بیداری غول درون ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب بیداری غول درون ۲ را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز 

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. 

بخشی از کتاب بیداری غول درون ۲

« کلمات مناسب عوامل نیرومندی هستند. استفاده بجا از آن‌ها روح و جسم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و نتیجه‌ای فوری را حاصل می‌کند. » مارک تواین

کلمات ... ابزاری برای خنداندن و گریاندن. ابزاری که می‌توانند التیام‌بخش یا گزنده باشند. کلمات می‌توانند امید یا تباهی خلق کنند. با استفاده از کلمات است که می‌توانیم والاترین نیات خود را نشان دهیم و عمیق‌ترین خواسته‌های خود را بیان کنیم.

به یاد دارم که سال‌ها قبل، تحقیقاتی را که در یک زندان انجام شده بود مطالعه می‌کردم. در این تحقیق متوجه شده بودم که یکی از راه‌های زندانیان برای نشان دادن درد و رنج خود، اعمال خشونت‌بار جسمانی بود. واژه‌نامه محدود آن‌ها موجب محدودیت میزان عواطف آ‌ن‌ها بود و همین باعث می‌شد کوچک‌ترین احساس ناراحتی خود را با بالاترین میزان خشم و عصبانیت نشان دهند. چه قدر تفاوت هست میان چنین افرادی با کسی مثل ویلیام اف. باکلی که دانش و کاربرد او در زمینه زبان این امکان را در اختیار او قرار د اد تا بتواند تصویری عظیم از احساسات خود خلق کند و عواطف درونی خود را به وسیله آن نشان دهد! اگر به دنبال تغییر زندگی و شکل دادن به سرنوشت خود هستید، باید کلماتی را که بکار می‌بریم آگاهانه انتخاب کنیم و حق انتخاب خود را دائما گسترش دهیم.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۳۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان