دانلود و خرید کتاب توقف ناپذیر باش نیک وویچیچ ترجمه الهه صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توقف ناپذیر باش اثر نیک وویچیچ

کتاب توقف ناپذیر باش

معرفی کتاب توقف ناپذیر باش

کتاب توقف ناپذیر باش اثری از نیک وویچیچ با ترجمه الهه صالحی است. او در این کتاب از قدرت باورنکردنی ایمان در عمل صحبت می‌کند و زندگی الهام‌بخش خودش را، به عنوان فردی که بدون داشتن دست و پا موفق به فتح قله‌های موفقیت شده است، برایمان تعریف می‌کند. 

در سال ۲۰۰۹ جاشوا ویگل فیلمی به نام سیرک پروانه را کارگردانی کرد. این فیلم که بر اساس زندگی نیک وویچیچ ساخته شده است جوایزی مانند جایزه بزرگ Doorpost Film Project را هم از آن خود کرد. سیرک پروانه در سال ۲۰۱۰ دو جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم مستقل Method Fest 2010 و جایزه بهترین فیلم کوتاه در جشنواره فیلم Feel Good هالیوود را هم به خانه برد.

درباره کتاب توقف ناپذیر باش

شاید نیک وویچیچ را در برنامه‌های تلویزیونی دیده باشید. شاید هم فیلمی را که از زندگی او ساخته شده است تماشا کرده باشید. او به علت ابتلا به سندرم تترا آمیلیا بدون دست و پا متولد شد. یک بیماری نادر مادرزادی دست‌ها و پاهایش را از او گرفته بود، ولی این موضوع مانعی برای موفقیت‌های او نشد. او توانست کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام دهد که شاید در نظر بسیاری از افراد غیر ممکن باشد. او مهارت‌های بسیار زیادی در شنا، گلف و موج سواری دارد. 

او معتقد است که موفقیت چیزی نیست که افراد در حین تولد آن را دارا باشند. بلکه چیزی است که با تلاش و زحمت بسیاری به دست می‌آید. البته که زندگی خودش یک مصداق کامل برای اعتقادش است و در کتاب توقف ناپذیر باش به عنوان نمونه‌ای زنده و حقیقی از آنچه به آن اعتقاد دارد و از آن حرف می‌زند. 

کتاب توقف ناپذیر باش را می‌توان به نوعی زندگینامه و کتاب خاطرات هم دانست. اما هر خط این زندگی سرشار از مفاهیمی است که به افراد کمک می‌کند تا محدودیت‌های ذهنی و جسمی را کنار بگذارند و برای قدم گذاشتن در مسیری که آن‌ها را به خوشبختی می‌رساند، گام بردارند. 

کتاب توقف ناپذیر باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب توقف ناپذیر باش اثری الهام‌بخش است که به تمام افراد کمک می‌کند تا زندگی را با نگاهی متفاوت بنگرند و یاد بگیرند برای رسیدن به خواسته‌هایشان تلاش کنند. این کتاب جذاب موفقیت‌های فردی را نشان می‌دهد که در ظاهر ممکن است از بسیاری چیزها محروم باشد اما زندگی خوبی سرشار از موفقیت و شادی دارد. خواندن این کتاب را به تمام افرادی که جای خالی این دو عنصر مهم را در زندگی‌شان حس می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره نیک وویچیچ

نیکلاس جیمز ووییچیچ در تاریخ چهارم دسامبر ۱۹۸۲ در استرالیا متولد شد. او به سندرم تترا آمیلیا مبتلا بود و همین موضوع باعث یک نقص عضو مادرزادی در وجود او شد. زندگی بدون دو دست و دو پا. در دوران کودکی به افسردگی مبتلا شد اما با کمک مادرش کم‌کم توانست از آن نجات پیدا کند. مادرش به او آموخت که چگونه از زائده کوچکی که به جای پا داشت استفاده کند. او به همین ترتیب مهارت‌ها و قابلیت‌هایش را افزایش داد و موفق به کارهای بسیاری شد. 

در دوران دبیرستان رهبری گروهی را به عهده کرفت که برای یک خیریه کار می‌کردند و بعد از آن، شروع به انجام دادن کارهای عام المنفعه کرد. در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی تحصیل کرد و الان به عنوان سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی «زندگی بی حد و مرز» فعالیت می‌کند. 

او در رشته‌های شنا، گلف و موج سواری مهارت دارد. به سراسر جهان سفر می‌کند و با سخنرانی‌های الهام‌بخشش به افراد مختلف کمک می‌کند تا ایمان، عشق و امید به تمام خواسته‌هایشان برسند. او در سال  ۹۷ به ایران سفر کرد و در هتل اسپیناس پالاس تهران برای ۱۴۰۰ نفر سخنرانی کرد. او همچنین در موسسه زندگی بدون دست و پا که در زمینه موفقیت فعالیت می‌کند، مشغول به کار است. 

نیک وویچیچ ازدواج کرده و چهار فرزند دارد. در حال حاضر او و همسرش در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان