دانلود و خرید کتاب زندگی به شیوه خودت جوزف سیاروچی ترجمه علی محمدی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی به شیوه خودت اثر جوزف سیاروچی

کتاب زندگی به شیوه خودت

معرفی کتاب زندگی به شیوه خودت

کتاب زندگی به شیوه خودت نوشته جوزف سیاروچی و لوئیز هیل است که با ترجمه علی محمدی‌زاده منتشر شده است. این کتاب به مهارت‌های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای کمک به نوجوانان در جهت مدیریت احساسات و دستیابی به انعطاف‌پذیری می‌پردزاد. 

درباره کتاب زندگی به شیوه خودت

کتاب زندگی به شیوه خودت یک مدل رفتاری کاملاً علمی را به صورت ملموس و کاربردی ارائه می‌دهد. والدین بایستی این کتاب را برای فرزندان نوجوان خود تهیه کنند. اما بهتر است اول والدین این کتاب را بخوانید و تمریناتش را انجام دهند. 

شما باید همگام با فرزند نوجوان خود تغییر کنید. نویسنده در جایگاه یک استاد راهنما، این کتاب را به عنوان خلاصه مطالب رفتاری درمانی به کارآموزان نیز پیشنهاد می‌دهد. ساختار کتاب به اندازه کافی ساده، واضح و انعطاف پذیر است که تقریباً می‌توان آن را با هر گونه شرایط واقعی تطبیق داد.

خواهی نخواهی در مسیر زندگی تغییرات پیش می‌آیند، برخی انسان‌ها هیچوقت یاد نمی‌گیرند چطور با تغییرات مواجه شوند، و با گذر زمان تبدیل به افراد بالغ بیچاره و ترحم انگیزی می‌شوند، این کتاب می‌خواهد به شما یاد دهد در مسیر رشد بپذیرید و منعطف باشید.

خواندن کتاب زندگی به شیوه خودت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زندگی به شیوه خودت

باز بپذیری، بایستی انعطاف پذیر باشی. این قدرت به تو کمک می‌کند که در طول این مسیر در مقابل تغییراتی که ارزشمند هستند و خشنودی را با خود به ارمغان می‌آورند ثابت قدم باشی و هر زمان که تلاش‌هایت ارزشی به دنبال ندارند، مسیر خود را تغییر بدهی.

قدرت انعطاف پذیری کمک می‌کند که اگر یک رابطه ارزشمند است، تسلیم نشوی و همچنان به تلاش خود ادامه بدهی. ولی اگر ارزشی ندارد آن را رها کنی. قدرت انعطاف پذیری کمک می‌کند که به شیوه خودت زندگی کنی.

مهارت‌های مربوط به تقویت قدرت انعطاف پذیری که در این کتاب آموزش داده شده‌اند، بر اساس شواهد مداخله‌های اندیشمندانه، مداخله‌های درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، و مداخله‌های مثبت روانشناسی هستند. ما این راهکار را مدل DNA-V می‌نامیم تحت نام‌های استعاری الگوی جستجوگر (D)، مشاهده‌گر (N) و توصیه‌گر(A) که همه آنها در جهت رسیدن به ارزش فعال هستند. این روش کمک می‌کند تا مهارت های ذاتی خودت را پرورش بدهی، مهارت‌هایی از قبیل توانایی تفکر، احساسات و رفتار به گونه ای که بتوانی بر روی موضاعات ارزشمند زندگی خود تمرکز کنی و زندگی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنی.

 ما این کتاب را هماهنگ با ذهن آشفته تو طراحی کرده‌ایم

بخش اول کتاب تحت عنوان - مهارت هایت را پرورش بده - یک سری آموزش‌های پایه را ارائه می‌دهد که به تو کمک می‌کنند زندگی ات را در مسیری که دوست داری پبش ببری.

بخش دوم کتاب تحت عنوان – مهارت‌هایت را متمرکز کن – کمک می‌کند تا بر روی موارد خاصی تمرکز کنی که احتمال دارد در طول زندگی با آنها مواجه شوی مانند عملکرد تو زمانی که دچار اضطراب و افسردگی می‌شوی، هنگامی که برای به دست آوردن چیزی تلاش می‌کنی و یا وقتی که در رابطه با دوستانت و یا مقابله با افراد آزارگر با مشکل مواجه می‌شوی.

در صورت تمایل می توانی تمام کتاب را مطالعه کنی، اما لزومی ندارد که آن را از اول تا آخر بخوانی تا از آن بهره مند شوی. تنها بخش اول مهارت‌هایت را پرورش بده  را بخوان. بعد از پایان بخش اول، می‌توانی در بخش دوم، هر فصلی که برایت جالب است را انتخاب کرده و از آنجا ادامه بدهی. مطالب هر فصل در بخش دوم کاملاً مستقل از یکدیگر هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۱ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان