دانلود و خرید کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای کن بلانچارد ترجمه عطیه رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عذرخواهی یک  دقیقه ای اثر کن بلانچارد

کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

معرفی کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

کن بلانچارد در کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای، روشی قدرتمند در بهبود مسائل و مشکلات زندگی را در قالب یک داستان جذاب به مخاطبان ارائه می‌کند. این اثر را با ترجمه عطیه رفیعی می‌خوانید.

درباره کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

کن بلانچارد در کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای روشی را یاد می‌دهد که برای حل مسائل و مشکلات زندگی می‌توان از آن کمک گرفت. او در این کتاب در قالب داستان مفاهیم بسیاری را بیان می‌کند که از دل تجربه سال‌ها کار و فعالیت او بیرون آمده است. این داستان درباره رئیس شرکتی است که اشتباهی مرتکب شده و حالا در آستانه از دست دادن شغلش است. به نظر می‌رسد همه افراد در آن شرکت متوجه اشتباه او شده‌اند به جز خودش. البته جای تعجب دارد که چطور افرادی با این میزان هوش و دقت ممکن است اشتباه کنند. اما بهرحال نکته مهم در پذیرش اشتباهشان است. 

او می‌خواهد از کسی کمک بگیرد تا مشکل را حل کند و کارش را از دست ندهد. همین موضوع باب آشنایی او را با یک روش قدرتمند باز می‌کند که به نام روش عذرخواهی یک دقیقه ای می‌شناسیم. 

کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به تمام افرادی که دوست دارند مسائل و مشکلاتشان را حل کنند، کمک می‌کند. همچنین کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای شامل نکات بسیاری است که برای تمام مدیران تیم‌ها و رهبران کسب و کارها مفید و کاربردی به حساب می‌آید. 

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد، یکی از تاثیرگذارترین کارشناسان رهبری در دنیا است. او نویسنده کتاب پرفروش مدیر یک دقیقه‌ای و ۶۰ کتاب دیگر است که مجموع فروش آنها بیش از ۲۱ میلیون نسخه است. مجموعه آثار تاثیرگذار و متحول‌کننده او به بیش از ۴۲ زبان ترجمه شده و در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از ۲۵ کتاب پرفروش تاریخ، وارد تالار مشاهیر آمازون شد.

او در نیوجرسی متولد شده و در نیویورک بزرگ شده است، و توانست مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کولگیت (Colgate) و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را از دانشگاه کورنل (Cornell) دریافت کند. او و همسرش، مارجی (Margie)، یکی از بنیانگذاران «شرکت‌های کن بلانچارد» محسوب می‌شوند، یک شرکت بین‌المللی در حوزه مدیریت و مشاوره در سن دیه گو (San Diego)، کالیفرنیا، و همچنین سازمانی جهانی که متعهد است به افراد کمک کند رهبرانی خدمتگذار باشند.

کن بلانچارد جوایز و افتخارات بیشماری برای آثار مختلفش در حوزه‌های مدیریت، رهبری و سخنرانی کسب کرده است. «انجمن بین‌المللی سخنرانان» بالاترین جایزه خود را تحت عنوان «جایزه شورای همکاران تعالی» به وی اعطا کرده است. او توسط مجله «آموزش» (Training) وارد تالار مشاهیر اچ.آر.دی شده است و همچنین جایزه گلدن گاول (Golden Gavel Award) را از ناشران بین‌المللی دریافت کرده است. همچنین جایزه رهبری اندیشه را توسط انجمن آی.اس.آی برای ارائه‌کنندگان یادگیری دریافت کرده است.

وقتی کن بلانچارد نگارش یا سخنرانی ندارد، به دانشجویان ارشد مدیریت رهبری اجرایی در دانشگاه سن دیه گو تدریس می‌کند.

بخشی از کتاب عذرخواهی یک دقیقه ای

مرد جوان در آپارتمانش بود که زنگ تلفن به صدا در آمد. او فورآ گوشی را برداشت و صدای محکم و مطمئن مدیر یک‌دقیقه‌ای را شنید.

«البته که دوست دارم به تو کمک کنم! نیرو و قدرتی مرموز وجود دارد که آن را به خیلی‌ها یاد داده‌ام و به‌محض اینکه آنها عملا از آن استفاده کردند، توانستند مشکلاتشان را راحت‌تر حل کنند. اسمش عذرخواهی یک‌ دقیقه ‌ای است. به‌نظر می‌رسد همان چیزی است که رئیست به آن نیاز دارد.»

مرد جوان پرسید: «عذرخواهی یک ‌دقیقه‌ ای؟»

«توضیحش به زمان زیادی نیاز دارد و نمی‌شود آن را پشت تلفن توضیح داد. تعطیلات آخر هفته بیا کنار دریاچه پیش ما. آن وقت مشکلت را از دید و زاویه‌ای جدید خواهی دید. شاید بدت نیاید چوب گلفت را هم با خودت بیاوری. ما می‌توانیم در عین حال که تفریح می‌کنیم، مشکلت را هم حل کنیم! ساعت هفت‌ونیم امشب یک پرواز هست. براد می‌آید فرودگاه دنبالت. آنی هم فردا صبح می‌رسد. آنها خوشحال می‌شوند دوباره تو را ببینند. خودشان هم در عذرخواهی یک‌دقیقه‌ای استادند.»

همان‌طور که مرد جوان برای رفتن پیش آنان مصمم می‌شد، روحیه‌ای تازه پیدا کرد.

مدیر یک‌دقیقه‌ای گفت: «با توجه به عذرخواهی یک‌دقیقه‌ای، شاید بد نباشد تا وقتی به اینجا می‌رسی، در مورد این جمله کمی فکر کنی: «سخت‌ترین و مشکل‌ترین بخش عذرخواهی، تشخیص و پذیرش این است که تو مرتکب اشتباه شده‌ای.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان