دانلود و خرید کتاب امروز و فردا نکن گارلند کالسن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امروز و فردا نکن اثر گارلند کالسن

کتاب امروز و فردا نکن

معرفی کتاب امروز و فردا نکن

کتاب امروز و فردا نکن نوشته گارلند کالسن است، این کتاب که با ترجمه نفیسه معتکف منتشر شده است، راهکارهای مفید پنج هفته‌ای برای این به شما یاد می‌دهد که از زیر کار در نروید. این کتاب به شما کمک می‌کند مسئولیت‌پذیر باشید.

درباره کتاب امروز و فردا نکن

روش‌ها و راهکارهای کتاب امروز و فردا نکن صرفا مطالبی فریبنده نیست، بلکه چکیده‌ای از تمرین‌های خودآگاهانه و متفکرانهٔ خودشناسی است. نویسنده تمام راه‌ها را خودش امتحان کرده است. برنامهٔ پنج هفته‌ای مدیریت زمان را مسیریاب زندگی‌تان تلقی کنید. مقصد شما شیوهٔ زندگی بدون اتلاف وقت است. اگر به این برنامه‌ها عمل نکنید و صرفا کتاب امروز و فردا نکن را بخوانید، هیچ فایده‌ای ندارد. برای دستیابی به موفقیت باید هر روز به‌مدت بیست دقیقه برای تمرین‌های کتاب وقت صرف کنید. شاید خیال کنید که روزی بیست دقیقه خیلی زیاد است، ولی با سرمایه گذاری روی زمان، سرانجام برنده خواهید بود.

وقتی برنامهٔ پنج هفته‌ای را تکمیل کنید، می‌فهمید که چرا از زیر کار در می‌روید، روش‌هایی را برای امروز و فردا نکردن یاد می‌گیرید، برنامه‌تان را طوری تنظیم می‌کنید که مطمئن شوید به بهترین وجه انجام وظیفه می‌کنید، یاد می‌گیرید که چطور حواستان را برای کسب نتیجهٔ عالی جمع کنید و برنامه‌ای انگیزشی برای خودتان پیاده می‌کنید.

خواندن کتاب امروز و فردا نکن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال یک راه برای تغییر خود و موفقیت هستید این کتاب را از دست ندهید.

بخشی از کتاب امروز و فردا نکن

به‌طور کلی، مردم زمانی درمورد کاری بخصوص امروز و فردا می‌کنند که بخواهند از تجربهٔ درونی ناخوشایندی دوری کنند ـ مثلا احساسات یا افکار ـ که آن کار باعث می‌شود با آن تجربهٔ ناخوشایند مواجه شوند. به‌عنوان مثال، وانمود کن که می‌خواهی در سر کار یا در مدرسه کنفرانسی بدهی. اگر موضوع کنفرانس برایت آشنا باشد، انجام آن برایت مسئله‌ای نیست چون خوب می‌دانی که باید چه‌کار کنی. بااین‌حال، همچنان‌که روزها سپری می‌شوند، می‌بینی که از زیر این کار در رفته‌ای و دیگر هم وقت زیادی نداری چون زمان کنفرانس تو روز بعد است و تو تا حالا هیچ مطلبی برای این کنفرانس تهیه نکرده‌ای.

ازآنجاکه آماده شدن برای این کنفرانس آن‌قدرها هم دشوار نبوده که بخواهی امروز و فردا کنی، پس چه عاملی باعث شد که از زیر این کار طفره بروی؟ چون خیالت راحت بوده که در اینجا مورد قضاوت قرار نمی گیری و کسی بر تو نظارت ندارد. هر روزی که آماده شدن برای کنفرانس را به تعویق بیندازی، به این معناست که می‌خواهی از اضطراب وضعیت موجود دوری کنی.

نمونه‌های دیگر امروز و فردا کردن که سبب ایجاد حال‌وهوایی ناخوشایند می‌شود، به شرح زیر است:

وظایف کسل‌کننده و ملال‌آور: چنین کارهایی می‌تواند فرد را دچار کسالت و بی‌علاقگی کند. مثلا ممکن است کارمندی از کار حسابداری بیزار باشد و بیشتر به سمت کارهای جالب‌تری کشش داشته باشد.

وظایف بلندمدتی که سروته درست و حسابی ندارد: وظایف تعریف شده از هر جهت، کشش خاصی برای تکمیل شدن دارد. ولی وظایف بلندمدت بی‌سروته می‌تواند موجب بلاتکلیفی و سرخوردگی شود.

وظایفی که فرد در آن مهارت ندارد: انجام اموری که فرد به آنها آشنایی دارد به‌مراتب راحت‌تر از اموری است که فرد در آنها زیاد سررشته ندارد.

وظایف ناخوشایند: انجام امور نامطلوب موجب سرخوردگی و عذاب می‌شود. مثلا، زمانی من مجبور شدم برای محصول یکی از مراجعه‌کنندگانم یک برنامهٔ کاری بنویسم که از لحاظ روحی و روانی نتوانستم به‌خوبی با آن ارتباط برقرار کنم. همین امر باعث شد انجام وظیفه برایم ناخوشایند و مشکل شود ـ علی‌رغم ناراحتی‌ام، با ایجاد یک راهکار برای فرار از امروز و فردا کردن توانستم آن طرح کاری را حتی دو هفته زودتر تحویل بدهم.

نظرات کاربران

writer2001
۱۴۰۰/۰۴/۰۵

این کتاب در رابطه با مقوله اهمال کاری هست، چیزی که باعث میشه کارهایی که انجام دادنشان برای ما ضرورت دارد را به تعویق بندازیم؛ یا کار را اصلا انجام ندهیم و یا آنرا در دقیقه ۹۰ انجام بدهیم. ترجمه کتاب

- بیشتر
ارغنون
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتاب خوبی بود البته واسه کسی که بخواد واسه انجام انبوه کاراش که براشون امروز و فردا کرده برنامه عملی داشته باشه. این کتاب بهتون یاد میده در عرض پنج هفته تلاش کنین تا با روشهای ساده ولی کاربردی کارای عقب

- بیشتر
نیوشا
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

این دل من گناه داره اینجور باهاش تا نکن...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۲۶۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان