دانلود و خرید کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق ماکس فریش ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق

کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق نوشته ماکس فریش و دیگران است. این مینی بوک با هدف درک عمیق شما از معنای به عهده گرفتن مسئولیت مشاوره گرد‌آوری شده است.همچنین راهکارهای اجرایی و مشتری را ترسیم می‌کنند تا یک رویکرد انعطاف‌پذیر و غنی را برای مشاوره اجرایی شدن ارائه دهد.

خواندن کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق

هیچ شخصی به‌صورت مادرزاد یک مشاور موفق متولد نمی‌شود؛ این کار نیازمند مجموعۀ خاصی از مهارت‌ها و تجربه‌های حرفه‌ای بسیار است. در این مینی بوک، گام‌های اساسی در مسیر تبدیل‌شدن به یک مشاور کاملاً استثنایی را خواهید فهمید.

مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی‌ بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

خواندن کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان در حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تبدیل شدن به یک مدیر موفق

آن هنگام که مدل شما توسعه یابد، پایه‌ای قوی خواهید داشت که به‌موجب آن می‌توانید ضمن کسب تجربۀ بیشتر و تبدیل به یک مشاور مطمئن‌تر، رشد و نمو کنید.

خب چطور شروع می‌کنید؟ اولین مؤلفۀ مدل شخصی‌تان، مدیریت تعامل است. چرا تا به این حد مهم است؟ در بخش بعدی بیشتر می‌فهمید.

مدیریت همراه با تعامل خوب، باعث اتفاق‌نظر مشتریان، حامیان مالی و مشاوران می‌شود.

به‌منظور محقق‌شدن مدیریت مشاوره استثنایی، باید همۀ افرادِ درگیر از خودشان مایه بگذرانند. پس چگونه این امر محقق می‌شود؟

شما باید میزان تعاملات را در تمام طول روند مشاوره مدیریت کنید که به معنای در ذهن نگه‌داشتن سؤالاتی ازاین‌دست است: " تماس به چه طریقی صورت خواهد گرفت؟ با چه کسانی سروکار خواهیم داشت؟ چالش‌های احتمالی که در طول مسیر به آن‌ها برمی‌خوریم، کدام‌اند؟ "

یک قرارداد مشاوره، چه شفاهی چه کتبی، حتماً شامل این مؤلفه‌ها می‌شود: "مراحلی که روند مشاوره مستلزم آن‌ها است، چارچوب زمانی، تعداد جلسه‌های ملاقات مشاوره و توافق‌های مبنی‌بر رازداری."

داشتن یک قرارداد شفاف باعث می‌شود که قبل از شروع مشاوره، انتظارات روشن بشوند. این به‌مراتب بهتر از آن است که بعداً با مشکلات و سوءتفاهم‌ها روبرو شوید. در کل، سه طرف در قرارداد، منافع مشترکی با هم دارند: مشتری، حامیان مالی (معمولاً مدیر برنامه‌ای مشتری یا مدیر منابع انسانی) و مشاور. هر سه طرف امکان دست‌داشتن در تشکیل قرارداد مشاوره را دارند و بایستی در آن نقش داشته باشند.

یکی دیگر از عوامل موفقیت در مدیریت تعامل، هم‌سویی است. هم‌سویی زمانی اتفاق می‌افتد که همه افراد درگیر در فرایند - مشاور، مشتری و حامیان مالی - دیدگاه مشابهی از تعامل در روند مشاوره داشته باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۲٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان