دانلود و خرید کتاب سازگار شدن تیم هرفورد ترجمه هانیه ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سازگار شدن اثر تیم هرفورد

کتاب سازگار شدن

معرفی کتاب سازگار شدن

کتاب سازگار شدن نوشته اقتصاددان و محقق برجسته، تیم هرفورد است. او در این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد: چرا موفقیت همیشه با شکست آغاز می‌شود؟ این کتاب را با ترجمه هانیه ذوالفقاری می‌خوانید. 

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب سازگار شدن

تیم هرفورد در کتاب سازگار شدن، به یک پرسش بسیار مهم جواب می‌دهد: چرا همیشه موفقیت با شکست آغاز می‌شود؟ او معتقد است که پیچیده‌ترین و مهم‌ترین مشکلات جهان از جمله تروریسم، تغییرات آب و هوایی، فقر و مشکلات اقتصادی مانند بحران‌های مالی و ... همگی به نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند و البته که همه این مشکلات را می‌توان از پایین به بالا با تجربه و انطباق سریع حل کرد. در حقیقت هرچند این مسائل در ظاهر به یکدیگر ارتباطی نداشته باشند اما بیش از آنچه که به نظر می‌آید و ما فکر می‌کنیم به هم مرتبط هستند.

در کتاب سازگار شدن او به سوالات دیگری هم پاسخ می‌دهد. سوالاتی که هرکدام به یکی از مشکلاتی که زمین با آن درگیر است، نگاه می‌کند:

چرا قوانین طراحی‌شده برای کاهش مصرف سوخت فسیلی، درعمل منجر به افزایش استفاده از آن شدند؟

چرا وینستون چرچیل درباره اسپیت‌فایر اشتباه فکر می‌کرد؟

چرا یک شرکت نوپا به کارمندانش اجازه می‌دهد تا استخدامی‌های جدید را انتخاب کنند؟

 کتاب سازگار شدن راهنمای زنده و رو به رشد در دنیای پیچیده و متحول ماست.

کتاب سازگار شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه کسانی که به دنبال راه حلی برای حل مشکلات جهان می‌گردند و باور دارند این کار را می‌توان از جنبه اقتصادی کمک کرد، کتاب سازگار شدن را کتابی جالب و کاربردی می‌یابند.

درباره تیم هرفورد 

تیموتی داگلاس هرفورد ۲۷ سپتامبر ۱۹۷۳ متولد شد. او اقتصاددان، پژوهشگر و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در حال حاضر در آکسفورد زندگی می کند. او در کالج برزنوز آکسفورد تحصیل کرد و در سال ۱۹۹۸ مدرک لیسانس هنر فلسفه و اقتصاد گرفت و بعدا استاد اقتصاد شد. 

او چهار کتاب در زمینه اقتصاد نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب سازگار شدن و اقتصاددان مخفی اشاره کرد. علاوه بر این در نشریات معتبر درباره اقتصاد و ایده‌های اقتصادی می‌نویسد. تیم هرفورد همچنین نویسنده ستون «از آنجایی که شما سوال کردید» در نشریه فایننشال تایمز بود که در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ منتشر می‌شد و نگاه تردید آمیز او را به اخبار هفته بیان می‌کرد.

بخشی از کتاب سازگار شدن

به خودتان اجازه شکست‌خوردن بدهید تا بیاموزید که چگونه در برابر شکست انعطاف‌پذیر باشید!

دولت‌های ما، ناکارآمد و نا آزموده‌اند. رهبران ما بادی به غبغبشان انداخته‌اند. بازار، مکان بی‌ثباتی است که در آن موفقیت یا عدم موفقیت ایده‌ها، تصادفی به نظر می‌رسد.

پس مواجهه ما با بمبارانی از استراتژی‌هایی که بتوانیم دنیا، کسب ‌و کارمان یا خودمان را نجات بدهیم، با عقل جور در می‌آید. با این‌حال در واقعیت، راه‌حل‌های مسائل پیچیده دنیای ما قابلیت بسنده کردن به یک سؤال ساده «چگونه» ندارند. همان‌طور که کتاب پرفروش سازگار شدن از تیم هرفورد نشان می‌دهد، مؤثرترین راه‌حل هر مشکلی، نه از طریق برنامه‌ریزی بلکه از راه آزمایش‌کردن صورت می‌پذیرد.

تنها چیزی که درباره پیش‌بینی‌ها قطعی است، این است که بیشتر آن‌ها اشتباه از آب در خواهند آمد.

چه تفاوتی میان نرخ بقای ارگانیسم‌های زیستی و شرکتی وجود دارد؟

از قضا چیز زیادی نیست. صرف‌نظر از اینکه شرکت‌ها و رهبران تا چه حد شایسته به نظر می‌رسند، بیشتر آن‌ها نمی‌توانند در طولانی‌مدت دوام بیاورند.

در تحلیلی از سوخت‌های فسیلی ثبت‌شده، اقتصاددان پاول ارمانرد به این موضوع پی برد که نرخ انقراض گونه‌ها در بازه زمانی ۵۰۰ میلیون سال متناظر نرخ انقراض شرکت‌ها است (هرچند در یک مقیاس زمانی کوچک‌تر).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۷٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان