دانلود و خرید کتاب پایان استرس دان جوزف گوی ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پایان استرس اثر دان جوزف گوی

کتاب پایان استرس

معرفی کتاب پایان استرس

کتاب پایان استرس، نوشته دان جوزف گوی است که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب برنامه‌ای عملی برای تبدیل استرس به آرامش است. این کتاب تکنیک‌های مفید و کاربردی مقابله با تنش و نگرانی‌های امروزی را به خوانندگان خود آموزش می‌دهد.

درباره کتاب پایان استرس

یک اپیدمی جدید جهان را فراگرفته است و البته این اپیدمی، یک ویروس نیست. این استرس است که تقریباً همه افراد جهان را چه در محل کار و چه در خانه خود، دچار اضطراب می‌کند. ندانستن اینکه چگونه می‌توان با آن کنار آمد، آن را به یک درد کشنده تبدیل می‌کند زیرا یکی از مهم‌ترین دلایل مرگ می‌باشد! شاید مهم‌ترین آسیب استرس، این است که ما را از رسیدن به توانایی‌های بالقوه خود بازمی‌دارد. مثلاً آن‌قدر نگران یک سخنرانی می‌شویم که باعث می‌شود تا تپق بزنیم یا به‌جای اینکه سخنرانی جذابی داشته باشیم، یک سخنرانی معمولی ارائه می‌دهیم یا مثلاً آن‌قدر از ترافیک خسته می‌شویم که باعث می‌شود کلاً بیرون نرویم.

این مینی بوک، شامل روش‌های بی‌شماری برای کنار آمدن با استرس است. بهترین قسمت این روش‌ها این است که یاد می‌گیرید چگونه استرس خود را کنترل کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از مغز خود ببرید.

مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. برای تهیه مینی بوک‌ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند.

خواندن کتاب پایان استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پایان استرس

 همه ما استرس را تجربه می‌کنیم. شاید خود را به‌صورت ترس یا اضطراب نشان دهد، اما همه ما آن را تجربه می‌کنیم و معمولاً این احساسات منفی را به گردن عوامل بیرونی می‌اندازیم، مانند شرایط یا محیط خود. اما همین‌که آگاهی بیشتری نسبت به استرس خود کسب کردید، متوجه می‌شوید که بیشتر آن را خودتان ایجاد کرده‌اید. وقتی نگران هستیم، اساساً می‌ترسیم که اتفاقات بدی رخ دهد. ترس به معنای استرس است اما این نوع استرس، کاملاً غیرضروری است.

این قضیه، در مطالعه‌ای در دانشگاه کرنل تأیید شد که در آن به افراد گفته شده بود تا نگرانی‌های خود را برای دوهفته بنویسند و سپس پی ببرند که واقعاً چه چیزی باعث آن شده است. آنها دریافتند که اکثریت‌قریب‌به‌اتفاق، نگرانی‌های آنها - حدوداً ۸۵ درصد - هرگز به واقعیت تبدیل نشده است! از ۱۵ درصدی که واقعاً نگرانی آنها اتفاق افتاده بود، اغلب آن‌قدرها بد نبودند. در حقیقت ۷۹ درصد از اوقات، اوضاع بهتر از حد انتظار پیش می‌رفت.

در کل، این مطالعه نشان می‌دهد که حدود ۹۷ درصد از نگرانی‌های ما یا اغراق‌آمیز است یا ساختگی.

با نگاهی به این اعداد، باید از خود بپرسید: " آیا نگرانی‌های من منطقی است؟ یا آیا آنها وضعیت را بدتر می‌کنند؟ "

علاوه بر ارزیابی مجدد نگرانی‌ها، باید در مورد چگونگی مدیریت بهتر آنها نیز فکر کنید.

هروقت احساس کردید که افکار به‌وجودآورندهٔ استرس دارید، سعی کنید آنها را بی‌طرفانه مشاهده کنید. در افکار منفی خود، دخالت نکنید. فقط توجه داشته باشید که آنها آنجا هستند؛ در ذهن شما، نه در واقعیت.

نظرات کاربران

Amirali Etemadi
۱۴۰۰/۰۳/۰۴

کتاب مختصر و مفید بود .اطلاعات خوبی هم داد .اما آیا حال من خوب شد .... آیا الان استرس ندارم؟ آیا آرومم ؟ نه نیستم اصلا نیستم ... بعضی از کتابها بود که خوندم و حالمو نهایتا چند روزی خوب

- بیشتر
سجاد احمدی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

واقعا ایده‌ی کتاب‌های مینی بوک عالیه از طرفی متنوع بودن کتاب‌ها باعث میشه که هر کس با بسیاری از موضوع‌های مختلف در حد 10 صفحه آشنا بشه و از طرفی دیگه همین 10 صفحه‌ی چکیده هم بسیار کاربردیه و هر کس میتونه

- بیشتر
نسیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸

نه تنها راهکار کاربردی و عملی ارائه نمیده بلکه کاملا از اصل مطلب دور میشه، انقدر که در حال خوندن این کتاب استرسی اومد سراغم در حالت عادی ندارم! پیشنهاد نمیکنم! وقتتون رو صرف خوندن محتوای بهتری بکنید

کاربر ۵۷۹۶۹۲۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۱۵٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان