دانلود و خرید کتاب قصه ها عوض می شوند؛ پری دریایی سارا ملانسکی ترجمه سارا فرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه ها عوض می شوند؛ پری دریایی اثر سارا ملانسکی

کتاب قصه ها عوض می شوند؛ پری دریایی

معرفی کتاب قصه ها عوض می شوند؛ پری دریایی

کتاب قصه‌ها عوض می شوند؛ پری دریایی یکی از کتاب‌های مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند نوشته سارا ملانسکی است که با ترجمه سارا فرازی در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است.

درباره مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند

مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند داستان یک خواهر و برادر است که یک آینه‌ جادویی دارند. پری‌ای که در آینه زندگی می‌کند هربار آنها را به درون یک قصه قدیمی می‌فرستد. هربار هم بچه‌ها قصه را تغییر می‌دهد.

پری توی آینه این بار برای آن‌ها قصه‌ پری دریایی را آماده کرده است و بچه‌ها قرار است این‌بار پا به دنیای این قصه بگذارند و آن را زندگی کنند.

خواندن مجموعه قصه ها عوض می‌شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قصه ها عوض می شوند؛ پری دریایی

داریم از راهی که به ساختمان سنگی می‌رسد، بالا می‌رویم که می‌بینیم سه‌تا دختر نوجوان به طرفمان می‌آیند. همین که ما را می‌بینند، شروع به جیغ‌وویغ می‌کنند.

اولش فکر می‌کنم دارند لباس‌های ما را که شبیه زندانی‌هاست، مسخره می‌کنند. ولی بعد می‌فهمم جیغ‌ودادشان به‌خاطر دیدن شاهزاده است.

یکی از دخترها جیغ می‌زند: «وای خدای من!»

یکی دیگر که انگار دارد غش می‌کند، می‌گوید: «خودشه! خود خودشه!»

فقط من و جونا نیستیم که لباس‌های یک‌شکل پوشیده‌ایم، همهٔ این دخترها هم پیراهن‌های یقه‌دار سفید، دامن‌های زرد، جوراب‌های بلند سفید و کفش‌های چرمی زرد پوشیده‌اند.

یونیفورم؟ شاید این ساختمان واقعاً یک مدرسه است.

یکی دیگر از دخترها می‌گوید: «شاهزاده مورتیمر! همه دارن دنبال شما می‌گردن. من... من... خیلی خوشحالم که شما حالتون خوبه.»

دختر آدامس بادکنکی می‌جود و موهای خیلی فرفری قهوه‌ای دارد. هر کدام از فرهایش مثل یک فنر است.

کاش موهای من هم این‌شکلی بود و کاش آدامس داشتم؛ مخصوصاً که خمیردندانم با بقیهٔ وسایل چمدان، غرق شده.

شاهزاده می‌گوید: «من خوبم. فقط باید به قصر برگردم.»

دختر موفرفری می‌گوید: «بذارین برم کمک بیارم.»

و همان مسیر را برمی‌گردد و به طرف ساختمان می‌رود. بقیهٔ دخترها هنوز به شاهزاده زل زده‌اند.

چند دقیقه بعد، آن دختر با یک مشت آدم‌بزرگ که ظاهراً آدم‌های مهمی هستند، برمی‌گردد و بعدش همه‌مان به طرف قصر شاهزاده مورتیمر می‌رویم.

سوار یک کالسکه می‌شویم و حدود یک ساعت در ساحل زیبا می‌گردیم. توی ساحل یک‌عالمه ویلاهای قشنگ است. موج‌های دریا به شن‌های سفید می‌خورند، آب مثل جواهر می‌درخشد، آسمان آبی روشن است و برگ‌های سبز درختان تکان می‌خورند؛ مثل عکسی که بابا و مامان در سفر دهمین سالگرد ازدواجشان به سنت توماس در کارائیب گرفته‌اند.


نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۳۹۹/۱۲/۰۴

چاپیش رو دارم بی نظیر😻 هیجانی،تخیلی،ماجرایی خیلی زیبا بود😘❤️ این کتاب رو از دست ندید😇

シ︎دختر کتابخونシ︎
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

مثل بقیه ی جلد هاش باحال بود(:

♡Sara♡
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

💞💖

یـ★ـونا
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالیههههههه*^*🍨🌸🍭🌈

Hosna
۱۴۰۰/۰۶/۰۴

قشنگ ترین داستانی بود که خوندم..خیلی قشنگ بود. نمیدونم چرا لانا زندگی روی خشکی رو انتخاب کرد،،، بهتون پیشنهاد میکنم بخونیدش فوق‌العاده هست. راستی باید واقعا به ایبی و جونا آفرین بگیم کارشون رو خوب انجام دادن اونا تونستن لانا رو نجات

- بیشتر
سانیا
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

عالییییییه🌸🌸🌸

♥💗🐞لیدی باگ🐞💗♥
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

واقعا عالی هست💜💜💜💜💜🐞🐞🐞🍇🍇🍇👑🌹

ℛℴℊ𝒽𝒶𝓎ℯ𝒽☽︎
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

باید بگم این کتاب هم مثل کتاب قبلی شگفت انگیز بود !. سفر اِیبی و جونا به درون این داستان ، مثل دفعات قبل فوق العاده بود . نویسنده این کتاب واقعا ماجرای کتاب رو جالب جلو می‌بره ..! .📖✨

Book worm
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عالیییییی

رونیا
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

واقعا این کتاب رو از دست ندید واقعا خیلی خوبه من که خیلی دوسش داشتم شما هم این کتاب رو بخرید و بخونید خیلی خوبه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۰)
قبلاً فکر می‌کردم کسی نمی‌تواند او را دوست داشته باشد، چون خیلی بدجنس است. اما الان فکر می‌کنم شاید چون کسی دوستش ندارد، آن‌قدر بدجنس است.
parto
تقدیم به همهٔ بچه‌های فارسی‌زبان!
Zahra
مامان‌بزرگ من، بهترین مامان‌بزرگ دنیاست.
Mahya
بعضی وقت‌ها آدم باید به آن چیزی که دارد راضی باشد و توقع زیادی نداشته باشد. اما شاید بعضی وقت‌ها هم باید دنبال قلبت بروی و ببینی واقعاً چه می‌خواهی. باید خطر کنی و شجاع باشی.
she she
صدای بلندی از اتاق جونا می‌شنوم. مامان با تعجب به در اتاقش نگاه می‌کند. وای نه! جونا هنوز آماده نیست. باید حواس مامان را پرت کنم. چی‌کار کنم؟! «مامان وایسا!» مامان از توی راهرو به اتاقم سرک می‌کشد. «بله عزیزم؟» «من می‌خوام دربارهٔ یه‌چیزی باهاتون صحبت کنم.» می‌پرسد: «دربارهٔ چی دخترم؟» اولش نمی‌دانم چه بگویم ولی بعد یکهو چیزی به ذهنم می‌رسد. به جعبهٔ جواهراتم نگاه می‌کنم و یاد لانا می‌افتم. من ازش خواستم زندگی‌اش را همان‌طوری که هست قبول کند ولی او می‌خواست برای رسیدن به رویاهایش بجنگد! بله! بعضی وقت‌ها آدم باید به آن چیزی که دارد راضی باشد و توقع زیادی نداشته باشد. اما شاید بعضی وقت‌ها هم باید دنبال قلبت بروی و ببینی واقعاً چه می‌خواهی. باید خطر کنی و شجاع باشی.  به نظر من اینکه آدم بفهمد کی باید به هرچه دارد قانع باشد و چه وقتی باید برای رویاهایش بجنگد، بخشی از بزرگ‌شدن است.
F.Shetabivash
«بعد از اینکه همهٔ تلاشت را کردی،‌ می‌توانی از نتیجهٔ کارت لذت ببری.»
«چی شده؟ نلی پاهاتو بهت پس نمی‌ده؟ می‌خواد مجبورت کنه تا ابد روی زمین بمونی؟ من فکر می‌کردم همه‌چی حل شده. نکنه بابات نمی‌خواد باهاش قرار بذاره و برن بیرون؟» لانا سرش را تکان می‌دهد. «نه ماجرا این نیست. نلی می‌خواست دمم رو بهم پس بده ولی من قبول نکردم.» «چی؟! چرا آخه؟» «من خانواده‌م رو دوست دارم ولی نمی‌خوام زمین رو ترک کنم. چه شاهزاده‌ای در کار باشه و چه نباشه، اینجا خونهٔ منه. من دوست دارم راه برم و شاد باشم. و واقعاً عاشق غروب آفتابم. و عاشق کفس! یعنی همون کفش هستم. و کتابا و نقاشیا و همهٔ این چیزای قشنگ و دوست‌داشتنی... شما تا حالا چیزبرگر با خردل و پنیر زرد خوردین؟ عالیه!» سرم را تکان می‌دهم. لانا ادامه می‌دهد: «با اینکه صدای خودمو پس گرفتم ولی الان یه صدای دیگه هم دارم که حاضر نیستم از دستش بدم.» منظورش را نمی‌فهمم. «تو یه صدای دیگه داری؟» «بله! به‌خاطر کمک تو، من حالا می‌تونم بنویسم. این صدای دوم منه. می‌خوام روی زمین بمونم و داستانایی دربارهٔ دنیای زیر آب بنویسم. می‌خوام دربارهٔ پریای دریایی کتاب بنویسم تا آدما بدونن ما وجود داریم و واقعی هستیم.»
لباس شنا هم بردارم؟ بله! حتماً برمی‌دارم.  لباس شنای آبی کم‌رنگم را توی چمدان قرمز می‌گذارم. قرار است برای دیدن مامان‌بزرگم به شیکاگو بروم؛ خیلی خوشحالم. مامان‌بزرگ من، بهترین مامان‌بزرگ دنیاست. شیکاگو هم بهترین شهر دنیاست.
کاربر ۲۷۳۴۳۸۸
آهان، آره! من و جونا هم نخوردیم! لطفاً یک بشقاب خربزه برای ما بیاورید! با تشکر!
unikorn
من چه با معجون و چه بی‌معجون زیر آب نمی‌روم. متشکرم!
unikorn

حجم

۱۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان