دانلود و خرید کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی جیم ران ترجمه توحید فریدونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی اثر جیم ران

کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی

معرفی کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی

کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی، راهنمایی برای موفّقیّت شخصی اثری از جیم ران است که با ترجمه توحید فریدونی و رامین درگاهی می‌خوانید. این کتاب راهکار سریع‌السیری برای رسیدن به موفقیت ندارد اما با عمل کردن به آموزه‌ها و نکات آن می‌توانید موفقیت را به زندگی خود دعوت کنید.

درباره کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی

کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی یکی از مهشورترین کتاب‌های جیم ران است. این کتاب می‌تواند راهنمایی برای موفقیت شخصی باشد. اما در صورتی که به راهکارهایی که در آن بیان شده است، عمل کنید. 

جیم ران در این اثر شما را با واقعیت‌هایی آشنا می‌کند که مطمئنا باعث تعجبتان خواهد شد. این واقعیت‌ها همان موانعی هستند که تا به حال جلوی موفقیت شما را گرفته‌اند. اما چون هرگز فکرش را نمی‌کردید که چنین چیزی مانعی برای موفقیت شما باشد، از دانستنش تعجب خواهید کرد. نویسنده برای شما اصولی را مطرح می‌کند که برای رسیدن به موفقیت لازم است از آن پیروی کنید. اصولی مانند انضباط که هرچند سخت نیستند، اما پیگیری شما را می‌طلبند. 

در نهایت جیم ران با کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی به شما کمک می‌کند تا قطعات اصلی پازل زندگی خود را به صورتی منظم در جای خود قرار دهید تا بهترین نتیجه که متناسب با نحوه و سبک زندگی خودتان است، نصیبتان بشود.

کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم. راهکارهایی که در این کتاب مطرح شده‌اند، امتحان خود را پس داده‌اند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این کتاب به عنوان راهی برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. 

درباره جیم ران 

جیم ران ۲۵ سپتامبر ۱۹۳۰ در آیداهو، آمریکا متولد شد و ۵ دسامبر ۲۰۰۹ در وست هیلز، کالیفرنیا از دنیا رفت. او سال‌هاست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متفکرین عصر حاضر مورد ستایش و تقدیر قرار گرفته و نسلی از استادان رشد فردی را آموزش، تعلیم و پرورش داده است. همچنین، صدها نفر از مدیران اجرایی معتبرترین سازمان‌های آمریکا از دانش او بهره می‌جویند. او که در ۲۵ سالگی در اوج فقر و قرض بود، با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی برای تغییر، در ۳۱ سالگی تبدیل به یک میلیونر ‌شد.

سمینارهای جیم‌ ران در سطح اروپا، آسیا، استرالیا، آفریقا و همچنین در شهرهای مهم آمریکای شمالی برگزار می‌شود. او یکی از اعضای انجمن سخنرانان ملی آمریکا بود که در سال ۱۹۸۵ موفق شد جایزه CPAE را برای مهارت در اجرا و سخنرانی از آنِ خود کند. همچنین، در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی شد.

بخشی از کتاب پنج تکه اصلی از پازل زندگی

رعایتِ هرروزه چند انضباطِ ساده

یکی از نکاتِ هیجان‌انگیز درباره فرمولِ موفّقیّت این است که نتایجِ آن کم و بیش آنی و فوری به دست می‌آیند. همان‌طور که به میل و اراده خود اشتباهاتِ روزانه را به انضباط‌های روزانه تبدیل می‌کنیم، در زمانی کوتاه نتایجی مطلوب به دست می‌آوریم. وقتی رژیمِ غذاییِ خود را تغییر می‌دهیم، سلامتی ما در عرضِ چند هفته به طرزی محسوس افزایش می‌یابد. وقتی شروع به ورزش می‌کنیم، چندی نمی‌گذرد که احساسِ سَرزندگی می‌کنیم. وقتی شروع به مطالعه می‌کنیم، آگاهیِ فزاینده و سطحی جدید از خودباوری را احساس می‌کنیم. هر انضباطِ جدیدی که شروع به رعایتِ روزانه آن می‌کنیم، نتایجی هیجان‌انگیز ایجاد خواهد کرد که ما را به بهتر شدن حتّا در رعایتِ انضباط‌های جدید وامی‌دارد.

جادوی واقعیِ انضباط‌های جدید این است که باعث می‌شوند تفکّرِ خود را اصلاح کنیم. اگر از همین امروز شروع به خواندنِ کتاب کنیم، دفترِ یادداشت‌های روزانه تهیّه کنیم، در کلاس‌های آموزشی شرکت کنیم، شنونده و مشاهده‌گرِ خوبی شویم، در آن صورت امروز نخستین روزِ زندگیِ جدیدی خواهد بود که به آینده‌ای بهتر می‌انجامد. اگر از همین امروز سخت‌تر بکوشیم و از هر لحاظ برای تبدیلِ اشتباهاتِ ظریف و مخرّبِ خود به انضباط‌های سازنده و مفید سعیِ بلیغ کنیم، دیگر هرگز به زندگیِ کم‌مایه رضایت نخواهیم داد — چون طعمِ میوه‌های زندگیِ پُرمایه را چشیده‌ایم!

افرادی وجود دارند که می‌خواهند ما را متقاعد کنند که برای تغییرِ زندگیِ خود نیازی به انضباط‌های جدید نداریم — و تنها چیزی که یک فرد نیاز دارد اندکی انگیزه است. امّا ”انگیزه“ چیزی نیست که انسان‌ها با آن زندگیِ خود را تغییر می‌دهند. برای تغییرِ زندگی باید ابتدا عادت‌های فکریِ خود را تغییر دهیم. اگر فردی احمق باشد و در او انگیزه ایجاد شود، فقط به احمقی باانگیزه تبدیل می‌شود!

برای آن که خود را از آن‌چه هستیم به آن‌چه می‌خواهیم باشیم تبدیل کنیم، باید با آن چند اصولِ اوّلیّه‌ای آغاز کنیم که بر نحوه تفکّرِ ما تأثیر می‌گذارند. ما می‌توانیم جریانِ زندگیِ خود را با صَرفِ وقت و سعیِ بلیغ برای اصلاحِ فلسفه شخصیِ‌مان تا حدّی زیاد تغییر دهیم.

نکته هیجان‌انگیز این است که برای آن که نتایج‌مان به سرعت تغییر کند مجبور نیستیم تغییرِ چندان زیادی بکنیم.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

کتاب ترجمه خوبی داره. همین مترجمان چند تا کتاب دیگر جیم ران رو هم ترجمه کردند که اونها هم خوب ترجمه شدند. • جیم ران معتقد است موفقیت و شکست هیچ کدام به یکباره و ناگهانی رخ نمی‌دهند. هر دو حاصل

- بیشتر
Ahmadreza
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

واقعا ترجمه ضعیفی داره توصیه میکنم ترجمه های دیگه رو هم یه نگاهی بندازید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۷۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان