دانلود و خرید کتاب استرس را سرکوب کن کنفورد ند ترجمه هما احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استرس را سرکوب کن اثر کنفورد ند

کتاب استرس را سرکوب کن

نویسنده:کنفورد ند
امتیاز:
۴.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استرس را سرکوب کن

کتاب استرس را سرکوب کن نوشته کنفورد ند است که با ترجمه هما احمدی منتشر شده است. این کتاب ۳۵ راه برای کنترل فوری استرس در اختیار خواننده قرار می‌دهد و به او کمک می‌کند تا در شرایط سخت تصمیم‌های درست بگیرد.

درباره کتاب استرس را سرکوب کن

همهٔ ما امروز، بیشتر از همیشه، در مقابله با استرس به راه‌های عملی نیازمندیم. در گذشته، کنترل استرس در نزد آدم‌های پرمشغله طرفدار و خواهان داشت، ولی اکنون برای هرکس که بخواهد موفق و در عین‌حال تندرست و شادمان باشد، این امر به‌صورت الزام و اجباری اجتناب‌ناپذیر درآمده است. از رویارویی با موقعیت‌های استرس‌دار ـ عوامل استرس‌زا ـ نمی‌توان گریخت، ولی در مورد پیامد استرس و بیماری چنین نیست. اگر نتوانید بر دگرگونی‌های احساسی، شیمیایی و فیزیولوژیکی که به‌طور معمول به هنگام رویارویی با موقعیت‌های آکنده از استرس در بدن‌تان اتفاق می‌افتد، مدیریت کنید، بیمار می‌شوید، کتاب استرس را سرکوب کن به شما یاد می‌دهد چطور درست تصمیم بگیرید و از سلامت روان خود دفاع کنید.

در اینجا فنون عملی را خواهید یافت تا به یاری آنها واکنش‌هایتان را در برابر عوامل استرس‌زا کنترل کنید. نه‌تنها دربارهٔ واکنش‌های معمول چون فشردگی عضلات خواهید آموخت، بلکه کنترل و مدیریت بر متغیرهایی چون فشارخون، ضربان قلب، توانایی مبارزهٔ گلبول‌های سفید با میکروب‌ها و نیز راه‌های بالا بردن شفافیت و قدرت حافظه را نیز فراخواهید گرفت. 

خواندن کتاب استرس را سرکوب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال راهی برای کنترل کردن استرس خود و تصمیم‌گیری عاقلانه هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استرس را سرکوب کن

به‌عنوان یک پزشک خانواده که با شرایط مرتبط به استرس سر و کار دارد، به درمان صدها بیمار مبتلا به اضطراب، افسردگی، ترس، سردرد، میگرن، دل‌درد، کمردرد، فشارخون بالا، بیماری قند، بیماری‌های قلبی و بسیاری دیگر پرداخته‌ام. این اختلالات همچون نزدیک به همهٔ آشفتگی‌های جسمانی دیگر می‌توانند در نتیجهٔ واکنش فرد به آنچه در زندگی‌اش اتفاق می‌افتد، بروز کنند و یا بر اثر آن وخیم‌تر شوند.

همهٔ ما می‌دانیم که واکنش‌مان به عوامل استرس‌زای زندگی می‌تواند اضطراب، افسردگی، ترس و چیزهایی از این دست را پدید آورد. اینکه استرس ممکن است موجب بروز حمله‌های قلبی، سکته و سرطان بشود، اندکی وحشت‌آورتر است، ولی حقیقت دارد.

این کتاب بر آن نیست که تنها دانشی را ارایه کند. من این کتاب را نگاشته‌ام تا بتوانی برای ساختن جسم و جانی پاک و کامل به اقدامی فوری دست بزنی و به هنگام روبه‌رو شدن با دشواری‌های زندگی بیمار نشوی. و برای ایمنی در برابر استرس ابزاری را در اختیارت خواهم گذاشت که کنترل اعمال و واکنش‌های بدن‌ات را در روزهای سخت زندگی در دست بگیری. این فنون از آزاد شدن مواد شیمیایی خطرناک بدن به هنگام واکنش در برابر استرس جلوگیری خواهد کرد و بدین‌ترتیب در رویارویی با چالش‌های زندگی مدرن به تندرستی‌ات آسیب نخواهد رسید. ولی نخست، لازم است به دقت نشان بدهم که چرا در آمیختن پاره‌ای از این فنون با زندگی بسیار اهمیت دارد. می‌خواهم بگویم که وقتی مجبور می‌شوی با یک موقعیت آکنده از استرس روبه‌رو شوی، به‌طور معمول در بدن‌ات چه اتفاقی می‌افتد. داستان کوتاه این ماجرا از این قرار است که تغییرات بزرگی صورت می‌گیرد و جاده را برای ورود همه نوع بیماری صاف می‌کند، مگر اینکه بدانی چگونه آنچه را که من «واکنش استرسی» می‌نامم، از میان برداری و به یاد داشته باشی که دانش‌ات را به عمل درآوری. من قادر نیستم با بیان واژه‌های معجزه‌گر تضمین کنم که موارد بد (یا حتی اندکی ناراحت‌کننده) پیش نخواهند آمد ـ حال چه در لباس رییسی ایرادگیر، فرزندی عصبی، همسری پرخاشجو و بدزبان و یا تنها به‌صورت مشغلهٔ زیاد ـ ولی می‌توانم راه سد کردن تغییرات آسیب‌رسان فیزیکی و بیوشیمیایی که به‌طور معمول با واکنش استرسی همراهند را به تو نشان بدهم. اینها تغییراتی هستند که قلب‌ات را ضعیف می‌کنند، نیروی حافظه‌ات را کاهش می‌دهند، مصونیت‌ات را در برابر انواع سرماخوردگی کم می‌کنند و به‌طور کلی زمینه را برای ابتلا به یک بیماری مزمن فراهم می‌آورند.

در واقع به تو نشان خواهم داد که چگونه در ظرف چند ثانیه یک واکنش استرسی را متوقف کنی. زندگی به‌راستی از شماری رویدادهای آزاردهنده و مزاحم تشکیل شده است و اگر شانس بیاوری، جریان وقوع آنها به‌وسیلهٔ فواصل کوتاه و آرامش نسبی قطع خواهد شد. مهم اینست که بیاموزی چگونه استوار و متعادل باقی بمانی و اجازه ندهی رویدادهای زندگی در امر انجام وظیفهٔ بدن‌ات اختلال ایجاد کنند. متعادل، متمرکز و مستقر باقی ماندن، راهی درست برای جلوگیری از یک واکنش استرسی به هنگام بروز گرفتاری است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

ممنون خیلی برام مفید بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۲۰۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان