دانلود و خرید کتاب با این کتاب اسطوره ها را بهتر بشناس!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با این کتاب اسطوره ها را بهتر بشناس! اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

کتاب با این کتاب اسطوره ها را بهتر بشناس!

معرفی کتاب با این کتاب اسطوره ها را بهتر بشناس!

با این کتاب اسطوره‌ها را بهتر بشناس نوشته‌ موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی است که مطالب بسیار جالب و جذابی را در مورد اساطیر ایران و سایر کشورهای دنیا مطرح می‌کند.

از پیدایش انسان تا به امروز، اسطوره‌ها به اشکال مختلفی خود را نشان داده‌اند، این اسطوره‌ها در تمام کشورها خودنمایی کرده‌اند، انسان‌ها سعی کرده‌اند اسطوره‌ها را واسطه‌ای بین معنویات خویش قرار دهند تا از آنها انرژی کسب کنند، کتیبه‌های باقی مانده از اسطوره‌های گوناگونی پرده‌برداری می‌کند، امروزه اسطوره‌‌شناسی از علومی است که ما را به نگرش جدیدی نسبت به آن آشنا می‌کند، اسطوره‌های چینی، هندی، رومی، مصری، ایرانی و ... دیگر تمدن‌ها از قدمت خاصی برخوردار هستند، جا پای اسطوره‌ها نه تنها در تاریخ که در ادبیات نیز به چشم می‌خورد.

پژوهش جدید اسطوره‌شناسی، ترکیبی از رشته‌های انسان شناسی، مطالعات کلاسیک، مطالعه تطبیقی ادیان، تاریخ، فرهنگ قومی، ادبیات، هنر و روانشناسی است. این حد و مرز پژوهش در ماهیت اسطوره، با پژوهش‌های قرن نوزدهم در این زمینه فرق می‌کند. در آن زمان، قلمرو پژوهش محدودتر بود و به پرسش‌هایی در باب منشاء و فکر اسطوره به مثابه تبیین علم ابتدایی و جامعه ابتدایی محدود می‌شد.

 این کتاب مجموعه‌ای از اسطوره‌های جهان را از منابع مختلف اسطوره‌شناسی و منابع معتبربه شما معرفی می‌کند. اسطوره‌هایی که با داستان‌های خود درس زندگی به ما می‌آموزند.

خواندن کتاب با این کتاب اسطوره‌ها را بهتر بشناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به شناخت اساطیر ایران و جهان

بخشی از کتاب با این کتاب اسطوره‌ها را بهتر بشناس

مشق مدرسه

کاتبان در سراسر کشور احتمالاً صاحب متونی می‌شدند که در دوران شاگردی نسخه‌برداری کرده بودند، و به این ترتیب عملاً نسخه‌های یکسانی از متون در محل‌های مختلف نگهداری می‌شد. اما باید میان مجموعه‌هایی با مشخصات زیر فرق بگذاریم: مجموعه‌هایی که به عنوان مشق مدرسه تهیه شده‌اند، مانند آنچه که در سلطان تپه به دست آمده است (و با خطاهای فاحش بچه مدرسه‌ای‌ها همراه است)؛ آرشیوهای کشوری، مانند آنچه که اصل آن در البا پیدا شده و در ماری نیز پخش شده است؛ و یک کتابخانه «واقعی» که مجموعه سنجیده‌ای از ادبیات ظریف است که انگیزه آن صرفاً گردآوری یک مجموعه بوده و احتمالاً محل آن یک قصر یا معبد است.

اسطوره‌های بین‌النهرین، هنریتا مک کال

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در آمریکای میانی باستان، افراد، خدایان و حتی دوره‌های جهانی غالباً با این دور تقویمی نامیده می‌شد. از این رو، فرمانروای افسانه‌ای تولان، نوپیلتسین کتسال کواتل، نیز «۱ نی»، یا به زبان آزتکی ناواتل سه اکتل نامیده می‌شد. به همین ترتیب، اسامی بسیاری از خدایانی که در حماسه آفرینش مایاها موسوم به پویول ووه از آنها سخن رفته از تقویم ۲۶۰ روزه اخذ شده است. اسطوره‌های آزتکی و مایایی، کارل توب
esrafil aslani

حجم

۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

حجم

۴۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۱ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان