دانلود و خرید کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم ترجمه آرمین فیروزگاه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم

معرفی کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم

کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده و آرمین فیروزگاه آن را ترجمه کرده است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است و هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

 درباره کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم

آیا تصمیم دارید زبان جدیدی بیاموزید؟ چه دلایلی برای یادگیری زبان جدید دارید؟ آیا برنامه سفر به کشوری را دارید و می‌خواهید بتوانید چند کلمه یا جمله بلد باشید تا در طول سفر گیج و گنگ نباشید؟ یا دلیل شما از فراگیری زبان جدید صرفاً یادگیری آن است؟ جدای از دلیل شما برای یادگیری زبان نکتۀ مهم برای یادگیری به خصوص در بزرگسالان این است که قبل از شروع خود را کاملا آماده کنید. زیرا مسیر پیش رو به هیچ وجه ساده نیست. ولی این سختی نباید شما را بترساند چون با یادگیری مهارت‌های لازم می‌توانید هر زبانی را بیاموزید.

این کتاب به شما کمک می‌کند مهارت‌های لازم برای یادگیری زبان را فرابگیرید ابزار مناسب برای یادگیری و همچنین بهترین راه یادگیری و حفظ انگیزۀ خود در طول مسیر را بیاموزید.

این کتاب موضوعاتی همچون روش یادگیری دستور زبان، تلفظ و لغات جدید در زبان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 خواندن کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به فراگیری یک زبان جدید، بهتر است این کتاب را بخوانند.

 بخشی از کتاب چگونه هر زبانی را به سرعت بیاموزیم

ادگیری لغات و تلفظ به شما اجازه می‌دهد با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید؛ ولی برای ساختن جملات خود نیاز به دستور زبان دارید. دستور زبان شامل مباحث مختلفی است که در ادامه اشاره می‌شود.

ترتیب کلمات در جمله

هر جمله ترتیب خود را دارد. این ترتیب، جایگاه فاعل، مفعول و فعل را در جمله مشخص می‌کند. همه زبان‌ها از ترتیب کلماتی یکسان پیروی نمی‌کنند. بسیار مهم است که ترتیبِ کلماتی زبان موردنظر خود را بیاموزید. پس از یادگیری این ترتیب می‌توانید شروع به ساختن جمله‌های خود کنید. می‌توانید ابتدا جمله را با ترتیب کلماتیِ زبان خود مرتب کنید. سپس همان جمله را در زبان هدف خود مرتب‌سازی کنید تا ترتیب کلماتی آن زبان را ببینید. چندین و چند جمله را بررسی کنید و حتماً از صحت ترجمه آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

کلماتی که ظاهر خود را تغییر می‌دهند

اکثر زبان‌ها کلماتی دارند که شکل خود را با توجه به نقششان در جمله تغییر می‌دهند. این تغییرات می‌توانند ناشی از فاعل جمله، تعداد افراد دخیل یا زمان اتفاق جمله باشند. به همین دلیل وقتی در مورد عملی صحبت می‌کنید یادداشت کردن این عواملِ تغییر اهمیت می‌یابد. مثلاً می‌توانید بگویید «او (مؤنث) درحال بازی است» تا نشان دهید دخترکی در حال حاضر مشغول بازی کردن است. البته جمله شما نسبت به دیگر عوامل همچون مکان و زمان می‌تواند تغییر کند و داشته باشیم: «او بازی کرد»، «او در حال بازی بود» یا «او درحال بازی کردن بوده است.»

مراقب تغییر جنسیتِ اجزای زبان باشید

برخی زبان‌ها به اسامی نسبتِ جنسیت می‌دهند. در انگلیسی جنسیت در ضمیر سوم شخص به شکل «he» برای افراد مذکر، «she» برای افراد مؤنث و «it» برای غیر انسان دیده می‌شود. در برخی زبان‌ها همچون فرانسوی و ایتالیایی تشخیص جنسیت به واسطه تغییر در نگارش کلمات ساده‌تر است. جنسیت در ساختار جمله تغییر ایجاد می‌کند و شما باید موارد مرتبط با جنسیت در زبان هدف خود را بیاموزید.

ساختارهای با قاعده و بی‌قاعده را شناسایی کنید

بخشی از یادگیری دستور زبان شامل تشخیص و شناسایی روندهای با قاعده و بی‌قاعده در زبان است. ابتدا با فراگیری ساختارهای با قاعده شروع کنید. توجه داشته باشید که معمولاً افعالی که به صورت روزمره استفاده می‌کنیم بی‌قاعده هستند. پس دانستن این‌گونه افعال کار شما را آسان‌تر می‌کند.

متأسفانه راه ساده‌ای برای یادگیری این‌گونه ساختارها وجود ندارد و شما باید با سعی و تلاش آن‌ها را بیاموزید. هرچه بیشتر در این زمینه بیاموزید حرکتتان به سمت جلو ساده‌تر می‌شود.

نظرات کاربران

خورشید
۱۳۹۹/۱۱/۱۳

به عنوان کسی که ده سال به صورت اکادمیک زبان فرانسوی یاد گرفته به کسانی که میخوان تازه یادگیری یک زبان رو برای اولین بار به صورت خوداموز شروع کنند و اصلا نمیدونن باید چطوری شروع کنن پیشنهاد میکنم بخونین

- بیشتر
hmd@
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

یادگیری زبان جدید تنها با تمرین میسر می شود که این کتاب روش های مختلف تمرین و یکسری نکات در مورد یادگیری زبان ارائه می کنه . البته این کتاب واسه من که چیز جدیدی نداشت ولی شاید بدرد کسی

- بیشتر
هستیا
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

به عنوان کسی که چهار زبان بلدم و معلم زبانم، باید بگم که نکات خوب و عمومی ای رو در اختیار زبان آموز ها قرار میده که میتونه توی مسیر یادگیری زبان بهشون کمک بکنه و از سردرگمی یکم در

- بیشتر
wilhelmina
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

اونقدرا پرفکت نبود، یه سری راهکارهای معمولی برای یادگیری، ارزش یکبار خوندن و داشت، چون حجمش کمه در کمتر از یکساعت تموم میشه، از این نشر خوشم میاد میکروبوک زیاد داره برای مطالعه دم دستی و سریع بعضی وقتا از

- بیشتر
عاطفه
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

این کتاب به من مطلب جدیدی اضافه نکرد. من که یک زبان آموز هستم و خیلی درباره یادگیری زبانها در اینترنت جستجو کردم میتونم بگم تمام مطالب رو قبلا خونده بودم. جا داشت موضوعات رو بیشتر شرح میداد. مثلا در

- بیشتر
Moti
۱۴۰۰/۰۳/۱۰

این کتاب در حجم کم نکات خوبی رو بیان می‌کنه. اگه میخواید شروع به یادگیری زبان انگلیسی بکنید بهتون پیشنهاد می‌کنم تا حتما این کتاب رو برای یکبار بخونید.

Bahar Abdalvand
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

در کل کتاب خلاصه و مفیدی بود برخی مطالب میدونستم بنظرم کسی که تازه میخواد زبان جدیدی بخونه این کتاب نکته های مفیدی داره و در عین حال کوتاهه و وقت گیر نیست

کرم کتاب
۱۴۰۰/۰۱/۲۸

خیلی سطحی و دم دستی بود

کاربر ۱۰۵۷۰۴۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

خیلی خوبه

mostafa.salehi
۱۳۹۹/۱۰/۱۰

واقعا در کمترین زمان بهترین چیزها رو اموزش میده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
ارتفاع سطح شنیداری (listenin
جیمی جیم
«اگر با فردی به زبانی که می‌داند سخن بگویید، آن مطلب به ذهن او رخنه می‌کند. اگر با وی به زبانی که درک می‌کند سخن بگویید، حرف شما در قلب او رخنه می‌کند.» نلسون ماندلا
yasamin
«هر چیزی، در هر زمانی و از هر کسی که می‌توانید، بیاموزید. روزی می‌رسد که قدردان این عمل خود خواهید بود.» سارا کالدْوِل
yasamin
منتظر زمان خالی برای مطالعه نمانید. برای مطالعه خود زمان خالی به وجود بیاورید.
Bahar Abdalvand
«یادگیری زبان تنها یادگرفتن چند لغت جدید برای چیزهای پیرامون ما نیست بلکه یادگرفتن راهی جدید برای فکر کردن به آنهاست.»
Bahar Abdalvand
در زبان انگلیسی، افرادی که به انگلیسی صحبت می‌کنند در ۶۵ درصد مواقع تنها از ۳۰۰ لغت در نوشتار خود استفاده می‌کنند
Mary
تعیین هدف مناسب در داشتن یک هدف بزرگ و چندین هدف کوچک است. برای مثال اگر می‌خواهید سیصد لغت جدید را در یک ماه یاد بگیرید، تنها کافی است به مدت سی روز، روزی ۱۰ لغت جدید بیاموزید. هر روز به تعداد لغات خود بیفزایید و آن‌ها را در جمله بکار ببرید. به‌این‌ترتیب شما دایره لغات خود را افزایش می‌دهید.
AasemOon
آیا می‌دانستید با وجود تمامی لغات موجود در زبان انگلیسی، افرادی که به انگلیسی صحبت می‌کنند در ۶۵ درصد مواقع تنها از ۳۰۰ لغت در نوشتار خود استفاده می‌کنند؟ مفهوم این حرف آن است که اگر شما کمی بیشتر از سیصد لغت بدانید می‌توانید یک مکالمه قابل‌قبول داشته باشید و بیش از نیمی از مطالب مکتوب را متوجه شوید. این موضوع به جز انگلیسی در دیگر زبان‌ها نیز صادق است.
محمد
روش دیگر برای تبدیل کردن فراگیری زبان به سبک زندگی، استفاده از تکنولوژی است. می‌توانید زبان نمایش رایانه (کامپیوتر) و تلفن همراه خود را به زبانی که قصد یادگیری آن را دارید، تغییر دهید.
محمد
آیا می‌دانستید با وجود تمامی لغات موجود در زبان انگلیسی، افرادی که به انگلیسی صحبت می‌کنند در ۶۵ درصد مواقع تنها از ۳۰۰ لغت در نوشتار خود استفاده می‌کنند؟ مفهوم این حرف آن است که اگر شما کمی بیشتر از سیصد لغت بدانید می‌توانید یک مکالمه قابل‌قبول داشته باشید
زهره

حجم

۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان