دانلود و خرید کتاب ابر مغز دیپاک چوپرا ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابر مغز اثر دیپاک چوپرا

کتاب ابر مغز

معرفی کتاب ابر مغز

کتاب ابر مغز نوشته دیپاک چوپرا و رودلف ایی.تانزی با ترجمه مریم تقدیسی است. این کتاب با کمک آخرین یافته‌های علم پزشکی و عصب‌شناسی به شما می‌آموزد نیروی شگفت‌انگیز مغزتان را آزاد کنید. 

درباره کتاب ابر مغز

کتاب ابر مغز با ترکیب دانسته‌‌های علمی و تمرینات روحی، به ما می‌‌آموزد اطلاعات نادرست و محدود‌ کننده راجع به کارایی مغزمان را کنار بگذاریم و نیروی شگفت‌انگیزی را که در مغزمان قرار دارد آزاد کنیم. راهکارهای کتاب ابر مغز به ما کمک می‌کند تا از مغزمان استفاده کنیم، یک سبک زندگی ایده‌آل برای داشتن یک مغز سالم فراهم کنیم، خطرات افزایش سن را بشناسیم و یاد بگیریم چطور آن را کاهش دهیم، ارتباط میان ذهن و بدن را به ارتباطی سالم تبدیل کنیم که خوشحالی و سلامتی را برایمان به ارمغان بیاورد و بر چالش‌های ذهنی مانند آلزایمر، ضعف حافظه، افسردگی و ... غلبه کنیم. 

کتاب ابر مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از مطالعات روان‌شناسی لذت می‌برید، خواندن کتاب ابر مغز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا سخنران و نویسنده هندی آمریکایی مشهور و محبوب جهان در زمینه بهبود عملکرد ذهن و بدن است. دیپاک چوپرا نویسنده کتاب‌های بیشماری در زمینه طب درمانی از طریق ذهن است. او در سال ۱۹۴۷ در دهلی نو هند متولد شد. چوپرا قبل از مهاجرت به ایالات متحده در سال ۱۹۷۰ توانست تا مقطع فوق دکترا در زمینه پزشکی داخلی و غدد در هند تحصیل کند.

دیپاک چوپرا پس از ملاقات با ماهاریشی ماهش یوگی پایه گذار مدیتیشن متعالی که بیماری‌های مختلف را به کمک مدیتیشن و مراقبه درمان می‌کند، تصمیم گرفت بیمارستان نیوجرسی را ترک کند و شرکتی را در زمینه طب طبیعی تاسیس کند. به همین دلیل در اوایل دهه ۱۹۹۰، چوپرا از ماهاریشی جدا شد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد،.

چوپرا در کالیفرنیا در موسسه درمانی که بیماری‌های انسان را به کمک ذهن و افکارشان درمان می‌کرد مشغول به کار شد و در نهایت در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت تا مرکز درمانی خود را افتتاح کند.

رودلف ایی. تانزی

رودلف ایی. تانزی استاد عصب‌شناسی دانشگاه هاروارد و مدير واحد تحقيقات ژنتيک و كهولت در بيمارستان عمومی ماساچوست (ام. ‌جي. ‌اچ.) است. او برای اولین بار موفق شد تا ژن بیماری آلزایمر و چند بیماری دیگر را کشف کند و در حال حاضر مدير برنامه‌ي ژنوم آلزايمر است. او تا به حال مقالات علمی بیشماری منتشر کرده است و جوایز بسیاری از جمله جایزه برتر تحقیقات بیماری آلزایمر را از آن خود کرده است. 

بخشی از کتاب ابر مغز

مغز شما نه‌تنها دنيا را تفسير، بلكه خلق می‌كند. هر چيزی كه می‌بينيد، می‌شنويد، ‌لمس می‌كنيد، می‌چشيد و بو می‌کنيد، بدون وجود مغز از كيفيت‌هايی که می‌شناسيد برخوردار نيستند. هر چه را كه در طی روز تجربه می‌كنيد، قهوه صبحتان، عشقی كه نسبت به خانواده خود احساس می‌کنيد و ايده‌ فوق‌العاده‌ای كه در محيط كار به ذهنتان خطور می‌كند، انحصارا برای شما برنامه‌ريزی شده است.

ولی بلافاصله با موضوعی حياتی روبه‌رو می‌شويم. اگر دنيای شما منحصر به‌ فرد و سفارشی و تنها مختص خودتان است، چه كسی پشت اين خلاقيت چشم‌گير وجود دارد، شما يا مغزتان؟ اگر پاسخ شما هستيد، در اين صورت راه خلاقيت‌های بزرگ‌تری در مقابلتان هموار است. اگر پاسخ مغز است، در اين صورت شايد محدوديت‌های جسمانی حادی سر راه‌تان قرار داشته باشند. شايد ژن‌های‌تان، خاطرات مسموم، يا حرمت ‌نفس پائين‌ شما مانعتان مي‌شوند. شايد به دليل انتظارات محدودی كه آگاهی‌تان را كاهش داده، عقب مانده‌ايد، هرچند كه خودتان متوجه آن نيستيد.

واقعيت ماجرا می‌تواند هر دو باشد: پتانسيل نامحدود، يا محدوديت جسمانی. علم در مقايسه با گذشته با سرعتی حيرت‌آور در حال دستيابی به واقعيات جديد است. ما وارد عصر طلايی تحقيقات مغز شده‌ايم. هر ماه با دستاوردی جديد در اين زمينه روبه‌رو می‌شويد. ولی در ميان اين پيشرفت‌های هيجان‌انگيز، انسان چه می‌شود؟ كسی كه برای همه چيز وابسته‌ مغز است. آيا اين عصر طلايی به نفع مغز شما كار می‌كند؟

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۳۵۲۰
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

این کتاب واقعا عالیه. خیلی خوب و علمی تفاوت ذهن و مغز را تبیین می‌کند و راه ارتقا مغز و بالا بردن کیفیت آن را به خواننده نشان می‌دهد. به اندازه چند کتاب از روش نت برداری کردم و خواندنش

- بیشتر
arman
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

این کتاب واسه افرادی خوبه که میخوان در مورد کارکد مغز وذهنشون اطلاعات کسب کنن، البته ی کم خوندش سخته قسمتی از کتاب رو که دوست داشتم شما چیزی را میتوانید تغییر دهید که بشناسید. آنچه که به دنبال شناختش نمیروید همچنان

- بیشتر
Daily Change
۱۴۰۰/۰۱/۱۷

دوستانی که آشنایی با آقای چوپرا ندارن این کتاب رو مطالعه کنند بی نظیر فقط کافی نیروی القا فکری رو به کار بندازید من خودم حسش کردم بینظیر

شنونده
۱۳۹۹/۱۰/۱۵

کتابی عالی با گویندگی بسیار خوب اگر در مورد عملکرد های مغزتون کنجکاوین ،یا میخواین توانایی هاش رو بهبود بدین کتاب خیلی خوبیه .من پیشنهاد میکنم .

مرتضی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

عرض سلام. مایل هستم این کناب تخفیف داشته باشد. ممنونم.

کاربر ۴۵۰۹۹۹۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

چجوری دانلود کنم؟

چگف
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

یکی از کلاهبردارن و شیّادنِ عصرِ ماست این مرد؛ انسانی دشمن با علم و عقل و انسانیت و بهزیستیِ انسانها. فردِ نادان و دروغگوئی که هدفی جز پرکردنِ جیبِ خود با به‌حماقت‌انداختنِ دیگران ندارد. آگاه باشید و برحذر از چنین افرادی!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۶)
كاري كنيد كه آن‌قدر حالتان خوب باشد كه در هيچ چيز زياده‌روي نكنيد. احساس بد همان چيزي است كه شما را وسوسه مي‌كند در كاري زياده‌روي كنيد.
SaNaZ
اگر فكر كنيد: «از همان تخم‌مرغ و ژامبوني مي‌خواهم كه ديروز خوردم»، مغزتان به هيچ‌وجه تغيير نمي‌كند. ولي اگر فكر كنيد: «امروز براي صبحانه چه بخورم؟ چيزي جديد مي‌خواهم»، ناگهان وارد ذخيره‌ي خلاقيت‌تان شده‌ايد.
SaNaZ
افراد قوي و كساني كه عميقاً درباره‌ي سؤال «من كه هستم؟» كند و كاو كرده‌اند، احتمالاً در مواجهه با مرگ از بيشترين آرامش برخوردارند.
SaNaZ
يكي از نكات منحصربه‌فرد درباره‌ي مغز انسان اين است كه تنها كاري را مي‌تواند انجام دهد كه فكر مي‌كند مي‌تواند
M.R.k
علت ريشه‌دار شدن عادات اين است كه فرد دليل موجهي براي ايجاد تغيير ندارد.
SaNaZ
از طريق معاشرت با افراد پخته و سالم از نظر احساسي، كه مي‌توانند شما را دوست داشته باشند، پذيراي شما هستند و قضاوت نمي‌كنند، دوباره خودتان را تربيت كنيد.
SaNaZ
آنچه در مقابل آن مقاومت كنيد، پايدار مي‌شود.
SaNaZ
مغز شما مانند خدمت‌كاري تحت‌فرمان، مواد خام زندگي را با هر نگرشي كه شما به زندگي داريد، پردازش مي‌كند.
Barzin
سستي و تنبلي بهترين دوست افسردگي است.
SaNaZ
اولين قانون در مورد مغزتان اين است كه هميشه در حال استراق سمع افكار شماست. و در حالي كه گوش مي‌كند فرامي‌گيرد. اگر درباره‌ي محدوديت به آن بياموزيد، مغزتان محدود مي‌شود.
SaNaZ

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان