دانلود و خرید کتاب جادوی چپکی؛ جلد دوم سارا ملانسکی ترجمه مهناز بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جادوی چپکی؛ جلد دوم

کتاب سنگ بکس جلد دوم از مجموعه جادوی چپکی است. این مجموعه نوشته سه نویسنده مشهور نیویورک تایمز سارا ملانسکی و لورین میریکال و امیلی جنکینز است که با ترجمه‌ی مهناز بهرامی منتشر شده است.

 مجموعه جادوی چپکی را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

مجموعه جادوی چپکی داستان نری، الویت، آندرس و بکس است که شاگردان کلاس جادوی وارونه هستند، کلاسی که درس‌هایش عجیب است و دانش آموزانش غیر قابل پیش بینی هستند. داستان جایی جذاب می‌شود که جادوهای این بچه‌ها دقیقا در بدترین جای ممکن چپکی می‌شود و همه چیز به هم می‌ریزد.

کودکان با مجموعه جادوی چپکی به دنیای خیالات عجیب سفر می‌کنند و اتفاقات جالبی را می‌سازند.

خواندن مجموعه جادوی چپکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان‌های عجیب پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی چپکی؛ جلد دوم

برای راه‌حل این مشکل، مدرسهٔ دان‌ویدِل یک کلاس جدید راه انداخته بود. اسمش کلاس جادوی وارونه بود. پدر نُری او را فرستاد پیش خاله‌اش تا بتواند توی این کلاس شرکت کند. هفت دانش‌آموز کلاس‌پنجمی دیگر هم توی این کلاس بودند. همهٔ آن‌ها هم مثل نُری یک جایی از استعدادشان چَپکی بود. فقط دیگر قرار نبود بگویند چَپکی. معلمشان، خانم استار، به همه می‌گفت که به‌جای چَپکی بگویند متفاوت یا غیرمعمولی.

نُری آرزو می‌کرد بچه‌های کلاس‌های معمولی هم این قانون را رعایت کنند، ولی بیشترشان رعایت نمی‌کردند. خیلی از آن‌ها به بچه‌های ج. و می‌گفتند ناقص، یا می‌گفتند فاجعه. یک گروه از شعله‌های کلاس‌پنجمی از همه بدتر بودند. آن‌ها اسم خودشان را گذاشته بودند آتش‌پاره و تا می‌توانستند بچه‌های ج. و را اذیت می‌کردند. به هر کس می‌رسیدند می‌گفتند: «ببینید، این همونیه که شد راسوفیلی و بوی گند راه انداخت توی غذاخوری.»

(و بله درست است؛ اوایل سال نُری به یک راسوی بدبوی فیلی تبدیل شده و همهٔ سالن غذاخوری را با بو یکی کرده بود. اما آتش‌پاره‌ها باید همیشه به رویش می‌آوردند؟ نه.)

نُری همان‌طور که دنبال الیوت می‌گشت، روی پنجه‌های پایش بلند شد و به چپ و راست نگاه کرد. ولی به‌جای الیوت، پسر مومشکی لاغری دید که بدون اینکه بتواند سرعتش را کنترل کند، از سرِ خیابان پیچید و داشت به سمتی که او ایستاده بود می‌دوید. 

نظرات کاربران

•𝒷‌𝓪𝓻𝓪𝓃 ִֶָ🤍🌿
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

این جلد ازجلد قبلی خیلی هیجانی تره، ! و به زبون هرچندساده چیزای خیلی مهمی بهمون یاد میده! اینکه باید احساساتو درک کنی، نه این که کنترلشون کنی! یا اینکه نباید از چیزی که هستی، خجالت بکشی،ویانبایداز اینکه بابقیه متفاوتی

- بیشتر
𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

نری، الیوت، آندرس و بکس فقط چهارتا از دانش‌آموزهای کلاس جادوی وارونه هستند. کلاس جادوی وارونه، درس‌هایش غیرمعمولی و دانش آموزانش غیرقابل پیش‌بینی‌اند. جادویشان هم دوست دارد توی بدترین زمان ممکن، چپکی از آب دربیاید!🦋🌼🧙🏻‍♀️🧙🏻‍♂️ عالی و هیجان انگیز هست حتما

- بیشتر
ati
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عالی بود و نشون می داد کتاب که بعضی چیز ها اثر بدی روی ما می گذاره ولی ما باید اوضاع رو کنترل کنیم و از بقیه هم کمک بخوایم چون مشکلات بزرگ راه حل های بزرگ می خوان

unikorn
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

خیلی قشنگه😊

زینب
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

باحاله

کاربر ۳۹۳۰۱۳۷
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عالییییی

neda
۱۴۰۰/۰۵/۱۰

جالبه و درباره ی دختری هست که جادوی او چپکی از آب در آمده خیلی حس خوبی داره من خودم شخصا آدمی هستم که توی ذهنم تصویر سازی میکنم و این داستان رو جالب تر کرده

نازنین زهرا
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

سلام من تازه جلده اولش رو خواندم جلد دو خوب است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
نُری دل توی دلش نبود که ببیند در آینده چه پیش می‌آید
a raven from night
«گربه‌های ایرانی به خاطر موهای بلندشون سختن. موهای بلند نیازمند کنترل مستمره و خب البته سخته که تمیز دربیاد.» بَ
کاربر ۲۸۷۵۶۳۶

حجم

۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۹۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان