دانلود و خرید کتاب داره فاجعه می آد! ریچل هالیس ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داره فاجعه می آد! اثر ریچل هالیس

کتاب داره فاجعه می آد!

نویسنده:ریچل هالیس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داره فاجعه می آد!

کتاب داره فاجعه می آد! نوشته ریچل هالیس و ترجمه فریبا جعفری نمینی است. این کتاب نیز مانند آثار دیگر هالیس به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توان در شرایط سخت زندگی و در لحظات ناامیدی، روزنه‌های امید را پیدا کرد. 

درباره کتاب داره فاجعه می آد!

ریچل هالیس در کتاب داره فاجعه می آد! با زبان ساده خودش از موضوعات مختلفی صحبت می‌کند که به راحتی می‌توانند زندگی ما را تحت تاثیر قرار بدهند و غم و اندو و ناامیدی را به زندگی ما تزریق کنند. این کتاب درباره مسائلی مانند خیانت، ضرر و زیان، ترس و غم از دست رفتن افراد نزدیک و عزیز، بی‌کار شدن و... صحبت می‌کند. چیزهایی که به تنهایی کافی هستند تا زندگی را از هم بپاشند و به نابودی بکشانند. اما چگونه می‌توان با این مشکلات روبه‌رو شد و به امید لحظات بهتر به زندگی ادامه داد؟ آیا در تمام این رنج‌ها چیزی نهفته است که ما را به خوشبختی برساند؟ 

کتاب داره فاجعه می آد! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری مفید است. اگر آثار دیگری هالیس را خوانده و دوست داشتید، این کتاب را از دست ندهید. 

درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌ بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او به دلیلِ نقش‌های بی‌شماری در تلویزیون ، مانندِ بازیگرِ نقش دکتر لیندا مارتین در لوسیفر و به عنوان ستاره مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند خواهر، رنو ۹۱۱، دختر جدید و همسر خوب شناخته شده است؛ همچنین در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است.

کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

بخشی از کتاب داره فاجعه می آد!

شما برای قدردانی از چیزهای خوب زندگی خود همیشه نیازی به یک اتفاق فاجعه‌بار ندارید، اما قلب من می‌گوید، اگر شما این کتاب را خریده‌اید، به احتمال زیاد از سختی عبور کرده‌اید (یا می‌خواهید راه عبور از آن را پیدا کنید). چیزی که می‌خواهم هم‌اکنون، درحالی‌که جلوی تو نشسته و به چشمانت خیره شده‌ام، از من بشنوی، این است که حالت را می‌فهمم. می‌خواهم در چشمانت نگاه کنم و به تو بگویم که تو به اندازه کافی قدرت داری تا از این سختی جان سالم به در ببری. حتی در روزهایی که احساس می‌کنی ادامه دادن غیرممکن است،‌ به اندازه کافی قوی هستی، و می‌توانی از این شرایط دشوار بیرون بیایی و حتی زمانی که بیرون آمدی، ممکن است خود را نسخه بهتری از خودت بیابی.

بله، درست فهمیدید، گفتم بهتر.

شما باید در چنین شرایطی، زمانی که سختی‌ها به‌شدت بر شما شلاق می‌کشد، تصمیم بگیرید که اجازه ندهید تکه‌هایی از شما کنده شوند و برای همیشه از دست بروند. باید بدانید که می‌توانید و لازم است که تمام بخش‌های وجود خود را جمع کنید تا پس از این دوران، آن‌ها را به هم بچسبانید، تا وجودی منسجم‌تر، مثبت‌تر و ماندگارتر از خود بسازید. حتی در وحشتناک‌ترین شرایط نیز می‌توانید تغییر کنید. من بارها دیده‌ام کسانی که طلاق‌های وحشتناکی را پشت سر گذاشته‌اند، در آن‌سوی زندگی خود به پدر و مادری دلسوزتر و والدینی همدل‌تر و همکارتر از هر زمان دیگری تبدیل شده‌اند. من شاهد بوده‌ام زنانی که خود قربانیان خشونت خانگی بوده‌اند، سازمان‌هایی غیرانتفاعی را بنا نهاده‌اند که هزاران نفر دیگر مانند خودشان را نجات دهند.

شما می‌توانید درد خود را با تبدیل شدن به نسخه بهتری از خود از بین ببرید.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

چرا امانت رو در ترجمه ی اسم رعایت نمیکنید؟؟ من خودم کتاب صورتت را بشور دختر جان رو دوبار خریدم. چون بقیه ناشرین محترم، اسم اون کتاب رو خودت باش دختر گذاشته بودن و باعث شدن من فکر کنم که

- بیشتر
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

سومین کتاب و جدید ترین کتاب ریچل هالیس که از این نویسنده خوانده ام این کتاب درمورد درد و اندوه و اینکه زندگی منصفانه نیست و چگونه با آن رو به رو شویم و کنار بیاییم صحبت کرده این کتاب

- بیشتر
2167812
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

یک کتاب درجه یک ,کاش نویسندگان زن ایرانی هم میتوانستند با همین شفافیت و صراحت از تجربیات خودشون بنویسن بدونه نگرانی

@moda_onlineshop__
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

حداقل اسم کتابو خوب ترجمه میکردن! ینی چی داره فاجعه میاد!! البته خود کتابو نخوندم

پرتو
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

این کتاب سوم ریچ عزیز هستش و درباره ی بحران هایی زندگی صحبت میکنه نام اصلی این کتاب انتظار این را دیگر نداشتم است و به طاقچه پیشنهاد میکنم که ترجمه خانم ملینا نیک رو و فهیمه شریفی را قرار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۴۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان