دانلود و خرید کتاب خائن دوجانبه حمید اباذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خائن دوجانبه اثر حمید اباذری

کتاب خائن دوجانبه

معرفی کتاب خائن دوجانبه

کتاب خائن دوجانبه مجموعه داستان کوتاه حمید اباذری برای نوجوانان است. مرجان ثابتی کار تصویرگری این اثر را به عهده داشته است.

 این کتاب در سال ۹۰ منتشر شد و به عنوان نامزد کتاب سال انتخاب شد.

درباره کتاب خائن دوجانبه

حمید اباذری در کتاب خائن دوجانبه داستان‌های کوتاه و خواندنی برای نوجوانان نوشته است. داستان‌هایی درباره زندگی مردم عادی و مشکلاتشان. داستان‌ها درباره پسرکی است که در خانه همراه با مادرش زهرا، پدرش عباس که راننده تاکسی است و دو تا خواهرش، مریم و شیرین زندگی می‌کند. او در مدرسه معلم بداخلاقی دارد. اما معلم، ناگهان از این رو به آن رو می‌شود و مهربانی‌اش با بچه ها گل می‌کند. این تغییر رفتار همه را شگفت زده کرده است...

کتاب خائن دوجانبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

نوجوانان از خواندن این کتاب لذت می‌برند. اگر به ادبیات کودکان و نوجوانان علاقه‌مند هستید، خواندن کتاب خائن دوجانبه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره حمید اباذری

حمید اباذری ۱۹ اسفند ۱۳۵۹ در اصفهان متولد شد. او در طول زندگی‌اش در شهرهای مختلفی از جمله تهران و دزفول و آبادان زندگی کرده است. او در دانشگاه به تحصیل در رشته ارتباطات هوانوردی مشغول شد و مدتی را هم در فرودگاه آبادان مشغول کار بود. از سال ۷۸ شروع به نوشتن برای کودکان و نوجوانان کرد. از میان آثار حمید اباذری می‌توان به خائن دوجانبه، هوشا در جستجوی راز زیست گنبد، آرمان در جستجوی دوست، اژدهای عینکی کله اره‌ای و فرغولی و از ما بهتران اشاره کرد. او همچنین کتاب عاشقی با حال و هوای پشه‌های لهیده را برای بزرگسالان منتشر کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۸٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان