دانلود و خرید کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته آیت قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته اثر آیت قدیری

کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته

معرفی کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته

کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته نوشته آیت قدیری است. این کتاب راهنمایی برای رسیدن به موفقیت و ثروت نیازمند انگیزه و انرژی است و به شما کمک می‌کند بتوانید به چیزهایی که می‌خواهید برسید. 

درباره کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته

خیلی از افراد در اغلب مواقع انگیزه لازم را برای رسیدن به خواسته‌هایشان ندارند و به ناگاه یا افسرده شده و کاری را انجام نمی‌دهند یا اینکه به این نتیجه می‌رسند برای رسیدن به خواسته‌هایشان می‌بایست رابطه‌ای داشته باشند، پارتی داشته باشند، با فردی در ارتباط باشند که بتوانند به خواسته خود دست یابند. گاهی فردی با یک جمله انگیزشی مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند و این نشان از اهمیت جملات انگیزشی دارد.

اکثر مردم عادی جهان، دوست دارند این جملات را بخوانند و در خود احساس خوبی ایجاد کنند، اما غافل از این هستند که شاید این احساس خوب، باعث بی‌اعتنا شدن بیشتر آن‌ها نسبت به مشکلات واقعی زندگی و اطرافشان می‌شود؛ چراکه در ذهن آن‌ها سرابی از خوشبختی و موفقیت ترسیم شده است و آن‌ها را از حقایق تلخ مشکلات پیرامون‌شان دور کرده است. تحقیقات علمی روان‌شناسان نیز همین موضوع را تأیید می‌کند که خواندن جملات انگیزشی، همان حسی را در انسان ایجاد می‌کند که به نتیجه رسیدن آن کار در واقعیت ایجاد می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر، حس خوبِ خواندن این جملات با حس به نتیجه رسیدن در واقعیت برابری می‌کند. این واقعاً یک فاجعه است؛ چراکه فرد از خود رضایتی کاذبی خواهد داشت و کمتر به انجام دادن کار‌هایش تمایل دارد؛ از طرفی فرد با خواندن این جملات، آن‌چنان حس خوبی از خود و مفید بودن پیدا می‌کند که دیگر نیازی به کوشش بیشتر در خود احساس نمی‌کند.

هر انسانی در حد توانایی‌هایش دارای هنر، دانش و خلاقیتی است که می‌تواند بسته به میزان این داشته‌ها به اهداف خود برسد. شاید بگویید اهداف بلندپروازانه‌تر چه؟ بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جرقه‌ی ایجاد اهداف بلندپروازانه، به‌خاطر داشتن انگیزه یا انگیزه‌هایی در ذهن فرد ایجاد می‌شود و همان انگیزه‌ها کافی است تا انسان را برای رسیدن به اهدافش ترغیب کند؛ از طرفی ایجاد انگیزه‌های کاذب ممکن است باعث ایجاد طمع و یا ترس در وجود فرد شود و او را ناخواسته از اهدافش دور کند. این کتاب با جملاتی انگیزشی به شما کمک می کند موفق باشید.

خواندن کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داستان میلیاردرهای خودساخته

ما این حس خوب چیست و از کجا می‌آید؟

جملات انگیزشی که می‌تواند شما را دگرگون کنند، اگر بخواهی و برخیزی!

برای پولدار شدن، قبل از داشتن یک شغل خوب، باید ذهن ثروتمند داشته باشید

(ناپلئون هیل، نویسنده کتاب پرفروش بیندیشید و ثروتمند شوید)

هنری فورد: هرکسی که آموزش دیدن را متوقف کند، پیر است. چه در ۸۰ سالگی و چه در ۲۰ سالگی، کسی که آموزش می‌بیند جوان می‌ماند.

یکی از مزیت‌های خواندن جملات انگیزشی، استفاده از نصیحت‌های مستقیم کسانی است که در زمینه‌های مالی به استادی رسیده‌اند. این استادی، حتماً به مدارک دانشگاهی نیاز ندارد. بهترین مدرک استادی هر فرد موفق، پیروزهای به دست آورده در طول زندگی‌اش است. 

برای تغییر باید بتوانی مثبت‌گرا باشی و زنجیره‌های منفی را پاره کنی و از آن‌ها فاصله بگیری.

وقتی حرف‌هایی که می‌زنیم با حرکتی که انجام می‌دهیم تناقض داشته باشد به‌زودی مردم ما را کشف خواهند کرد.

خواستن شروع همه موفقیت‌ها و اولین قدم به سمت ثروت است.

بخواه تا به تو داده شود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

حجم

۱۸۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۰ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان