دانلود کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای با صدای هدا پرواس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای اثر حمید اباذری

دانلود و خرید کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای

نویسنده:حمید اباذری
گوینده:هدا پرواس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای

کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای نوشتهٔ حمید اباذری و با صدای هدا پرواس است و صدای آبی، انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای

کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره‌ای داستان پسرکی است که حوصله‌اش سررفته. اسباب‌بازی‌هایش برایش تکراری شده‌اند و می‌خواهد یک اژدها داشته باشد. پس کیسه‌اش را برمی‌دارد و توی خانه راه می‌افتد. از هر گوشه و اتاقی چیزی برمی‌دارد و دوباره به اتاقش برمی‌گردد.

اژدهایش را می‌سازد و دوباره توی خانه راه می‌افتد. اما این بار تنها نیست. او یک اژدها با خودش دارد. اصلا دیگر پسرکی وجود ندارد. حالا یک اژدها در خانه راه افتاده. پسرک بار اول که تنهایی سراغ خواهر، مادر و پدرش رفته تا برای ساختن اژدهایش چیزکی بردارد هر کدام سرش غر زده‌اند که چرا مزاحم‌شان شده؛ نگفتم اینجا نیا! نگفتم توی دست و پام نباش! نگفتم سر و صدا نکن!

اما بار دوم چه؟ این بار خواهری که سرش لای کتاب‌ها گم شده، مادری که درگیر کارهای خانه است و پدری که در کارگاهش مشغول تعمیر وسایل است، چه واکنشی نشان می‌دهند؟ اصلا اژدها را می‌بینند؟ پسرک را چه؟ پسرک فقط خواسته یک اسباب بازی تازه داشته باشد یا هدف دیگری دارد؟ به هدفش می‌رسد؟ اگر امروز به هدفش رسید روزهای دیگر چه؟

شنیدن کتاب صوتی اژدهای عینکی کله اره ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای همهٔ کودکان شنیدنی و جذاب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ دقیقه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان