دانلود و خرید کتاب تا پایان زمان برایان گرین ترجمه جمیل آریایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تا پایان زمان اثر برایان گرین

کتاب تا پایان زمان

نویسنده:برایان گرین
امتیاز:
۳.۸از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تا پایان زمان

تا پایان زمان اثر برایان گرین، استاد فیزیک و ریاضیّات و مدیر مرکز فیزیک نظری دانشگاه کلمبیاست که پژوهش‌های او در رشته‌ی اَبَرریسمان زبانزد جامعه‌ی فیزیک است.

گرین علمی‌نویس مشهوری است و مؤلف کتاب‌های جهان زیبا، تار و پود جهان هستی، و واقعیّت پنهان است که در مجموع به مدّت شصت و پنج هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده و در سطح دنیا بیش از دو میلیون نسخه به فروش رفته است.

 درباره کتاب تا پایان زمان

 گرین در کتاب تا پایان زمان تلاش می‌کند به شیوه‌ای منسجم تحوّل کلّ جهان هستی را از لحظه‌ی آغازین مهبانگ تا نزدیک‌ترین زمان مانده به پایان آن که علم می‌گوید، دنبال کند و در این روایت که با آنچه قبلاً نوشته کاملاً فرق دارد، تمرکزش بر اتفاقاتی بوده که وقتی حیات پدیدار شد رخ داده‌اند.

 پیغام نهایی کتاب این است که وقتی کلّ زمان از آغاز تا پایان آن را در نظر می‌گیریم، ردّپای ما در بزرگراه زمان کیهانی بسیار ناچیز است و می‌خواهیم بدانیم که در این باره انسان چه کرده و چه باید بکند.

 گرین دو سریال کوتاه پیبادی برنده‌ی جایزه‌ی پیبادی و امی را نیز میزبانی کرده که براساس این کتاب ساخته شده‌اند. گرین، مشترکاً با تریسی دی، از بنیان‌گذاران فستیوال علوم دنیا است. او در نیویورک زندگی می‌کند.

 خواندن کتاب تا پایان زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مباحث کیهان‌شناسی، هستی‌شناسی، فیزیک و نجوم


نظرات کاربران

isa355
۱۳۹۹/۱۰/۰۲

خدا را شکر اینقدر قیمتش گران است که من ترجیح میدم خودم یه نظریه نخی از ریسمان را تجسم و تخیل کنم .تنها عادت خوب من در زندگی روزی دوساعت مطالعه بود که اونم دولتی ها چون ندار و گشنه

- بیشتر
Moha
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

لطفا این کتاب رو در طاقچه بی نهایت قراربدید

arman eghbali
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

متن کتاب ساده نوشته شده. و از مفروضات پیش پا افتاده و ملموس استفاده کرده. ارجاعات فراوان و حتی معرفی کتابهای هنری از نقاط قوت کتابه. ترجمه بعضی جاها نیاز به ویرایش و اصلاح داره مثلا جای آنتروپی بالا و پایین

- بیشتر
Hosein Karimpour
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

سوالی که مطرحه اینه که چرا کتاب ها با فرمت پی دی اف ارائه میشن ؟

💚Book lover💚
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

این کتاب مال 2020هست دوستان و بشدت جذاب و خواندنی من نسخه چاپی رو از نشر مازیار تهیه کردم.این کتاب مخصوص کسایی که نیاز مبرم له اپیلاسیون دارن🙄😅

کاربر 8540887
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

این کتاب عاللییی

ایلیا
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

به نظرم کتاب هیجان انگیزی است مفاهیم عمیق فیزیک هستی را به صورت داستان زمان روایت می کند. این کتاب می خواهد بگوید فهم حیات مساله ایست که می ارزد فیزیک دانان عمر گرانقدرشان را صرف مطالعه آن کنند.

کاربر ۸۷۰۹۳۰
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

لطفا کتابای نویسندگان ایرانی هم برا تخفیف بزارین ،مثل زندگی نامه،دفاع مقدس

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان