دانلود و خرید کتاب طرقه و آزادی ناهید رنجبران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرقه و آزادی اثر ناهید رنجبران

کتاب طرقه و آزادی

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طرقه و آزادی

طرقه و آزادی نوشته ناهید رنجبران کتابی است از زبان یک پرنده برای انسان‌ها. این پرنده نمایندگان پرندگان شده و از حال و روز و خواسته‌های این حیوانات با انسان‌ها سخن می‌گوید.

خواندن کتاب طرقه و آزادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر حامی حیوانات به ویژه دوست‌دار پرندگان هستید، این کتاب را بخوانید.

 بخشی از کتاب طرقه و آزادی

راز دل ماست،احساس ماست و شاید هم خیال ولی ما پرندگان می‌خواهیم به‌وسیله این نوشته‌ها با انسان‌ها ارتباط برقرار کنیم تا این‌که آن‌ها بدانند که پرندگان به آن‌ها وابسته‌اند و انسان‌ها بدون آن‌ها و بدون ما سکوتی عظیم کره زمین را فرا می‌گیرد و صبح بدون جیک جیک گنجشک‌ها و قارقار کلاغ‌ها و چه‌چه بلبل و صدای قوقولی‌قوقول خروس‌ها صفایی ندارد. پس با ما مهربان باشید و در قفس زندانمان نکنید و برای ما غذا و دانه فراهم کنید و بنشینید در حیات خانه یا بالکن و داخل باغ و جنگل و ما را تماشا کنید و لذت ببرید از صدایمان و شیطنت ما. ولی تو را به خدا ما را زندانی نکنید و قفس‌ها را از صفحه روزگار حذف کنید. اگر هم دست‌آموز هستیم و نمی‌توانیم در طبیعت زندگی کنیم یک باغ برای ما درست کنید که ما بتوانیم بال بزنیم و در کنج قفس جان ندهیم تا بدنمان شپشک نگذارد و پاهایمان کرون نشود. بیاید و تصمیم بگیرید در طبیعت ما صدایمان زیباست . در داخل قفس سوزدلی بیش نیست ای انسان‌های باهوش و مهربان و دوست داشتنی.

دیگر سفارش نمی‌کنیم ما قفس را دوست نداریم همه را بشکنید و نابود کنید، سپاسگذاریم.

از طرف طرقه خوش‌آواز ،بلبل شـوریده، فـاخته عـاشق و مرغ عشق، کلاغ زیبادل، قناری خوشگل، گنجشک زرنگ و زبل، طوطی رنگارنگ، خروس سالار و غیره.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان