دانلود و خرید کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه دیوید جی لیبرمن ترجمه رضا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه اثر دیوید جی لیبرمن

کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه

معرفی کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه

کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه نوشته دیوید جی لیبرمن است که با ترجمه رضا ابراهیمی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در کمتر از پنج دقیقه بفهمید کسی به شما دروغ می‌گوسد.

درباره کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه

صداقت، اساس هر رابطه‌ای، اعم از تجاری یا فردی است. آگاه بودن از مقاصد واقعی دیگران به طور قطع ارزشمند است و اغلب موجب صرفه‌جویی در وقت، پول، انرژی و کاهش غصه‌های شما می‌شود. وقتی نیت واقعی فردی را بدانید، این قدرت را دارید که وضعیت را کنترل کنید یا حداقل مورد سوءاستفاده‌ی او قرار نگیرید. هیچ توانایی بزرگ‌تر از گرفتن تصمیم‌های همواره درست در زندگی نیست؛ اما به یاد داشته باشید که تصمیمات شما، تنها بر مبنای حقایقی که به آنها استناد کرده‌اید، قابل اطمینان و درست هستند. 

شما با مطالعه‌ی این کتاب، خواهید آموخت که چگونه معنای ضمنی کلمات را دریابید و چه طور وقتی دیگران آنچه را در ذهن‌شان می‌گذرد به زبان نمی‌آورند، افکارشان را بخوانید. یکی از مشتریان سابق من، با گفتن این جمله که: «این مثل جاسوسی در اردوگاه آنها و داشتن پایگاهی در ذهن آنهاست!» حق مطلب را به بهترین نحو و رساترین شکل ادا کرد. در یک جامعه‌ی ایده‌آل، نیازی به دروغ گفتن و در نتیجه، خواندن این کتاب نیست؛ اما ما در دنیایی از فریب زندگی می‌کنیم، و چه بخواهید بازی کنید چه نخواهید، در بازی هستید. سؤال این است که آیا می‌خواهید برنده شوید یا نه؟

خواندن کتاب تشخیص دروغ در کمتر از پنج دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک زندگی موفق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Mishel
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

خیلی پر کاربرده ولی با چند بار خواندن!

crazy
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

ببین ؤاقعا کاربردیه یعنی یه نشونه هاییو میگه که حتی به اونا توجه هم نمی‌کنیم یا اگر خیلی باهوشید بازم بخونید تا از اطلاعاتتون نسبت به دروغ و آدما مطمئن بشید

کاربر ۴۹۸۲۲۵۴. عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

کتابی برای تمامی خانواده های موفق

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان