دانلود و خرید کتاب طلوع فاطمی محمدرضا انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طلوع فاطمی اثر محمدرضا انصاری

کتاب طلوع فاطمی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طلوع فاطمی

محمدرضا انصاری( -۱۳۶۶)، پژوهشگر دینی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «ایامی بیش نمانده تا زمین به قدوم فاطمی منور گردد! روزها می‌گذشت و وعده الهی نزدیک. جبرئیل سیبی بهشتی از سوی خداوند برای پیامبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله هدیه آورد. آن را بوسید و بر چشمانش گذاشت و به سینه چسبانید. خدا دستور داده بود سیب را همان لحظه میل کند. آن را دو نیم کرد و نوری درخشید! جبرئیل گفت: یا محمد، میل کن که این نورِ «فاطمه منصوره» است. او دختری است از صلب تو. نامش در آسمان منصوره و در زمین فاطمه است.»

نظرات کاربران

KissGod
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

کتابی خلاصه و جمع و جور و روایتی ادبی از ولات حضرت مادر البته با ادبیاتی یکم پیچیده. آروم آروم بخونید تا راحت تر متوجه بشید.

Anwar Samiri
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

بی شک زیباترین کتابی بود که تا حالا خونده بودم و ادبیات بسیار بسیار قشنگی داشت کوتاه و مختصر و مفید توصیه میکنم اگر میخوایید درباره حضرت فاطمه و ارزش والاش بدونید این کتاب رو مطالعه کنید

فآطمه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹

قسمت های آخر ساده و روان بود همچنین جذاب

sami
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

مولف کتاب با جمع آوری مستندات تاریخی کتاب حاضر رو در مورد ولادت سراسر نور حضرت زهرا بتحریر درآوردن. دست مریزاد ✌

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
نام او در زمين فاطمه است، چرا كه شيعيانش را از آتش رهايی می‌بخشد و دشمنانش از محبت او دور هستند.
KissGod
ای خديجه، خداوند از نسل او امامانی خلق خواهد كرد كه آخرين آنان قائم آل محمد مهدی است.
فآطمه
پيامبر صلی‌الله‌عليه‌و‌آله با خوشحالی برخاست و به خانه ابوطالب عليه‌السلام آمد و فرمود: «ای عمو، هم اكنون خديجه را برای من خواستگاری كنيد». عده‌ای با تعجب در سكوت و بعضی در اعتراض! اما «صفيه» عمه بزرگوار پيامبر صلی‌الله‌عليه‌و‌آله علاقه خديجه به او را می‌دانست: «برادرانم، برخيزيد كه خديجه به پسر برادرتان رغبتی غير قابل وصف دارد».
فآطمه
و هر چه دارم برای شما ! با نگرانی منتظر بود! پاسخی نشنيد؛ بغض در گلو داشت و اشك در چشم. با التماس گفت: «آقای من، چرا پاسخ نمی‌دهی؟ به خدا قسم، هرگز با دستورات شما مخالفت نخواهم كرد». فرمود: تو ثروتمندی و من توانگر نيستم. مانند تو را به مثل من رغبت نيست! من همسری می‌خواهم كه ثروتش به اندازه دارايی‌ام باشد.
فآطمه
خديجه مادر شد ! مادرِ دختر بهشت مادرِ انسيه حوراء مادرِ سيدة النساء
فآطمه
نه فقط در زمين، بلكه آسمان‌ها را شادی و شور فرا گرفته بود. اين وصلت نور فاطمی دارد! عرش الهی مسرور بود، و ملائكه در سجده.
فآطمه
اضطراب سراسر وجودش را فرا گرفته بود اما گفت: «كنيز شما خديجه»! كاش بی‌درنگ صدای او را می‌شنيد؛ اما پيامبر صلی‌الله‌عليه‌و‌آله از حيا سر به زير، پيشانی‌اش عرق كرد، سكوت نمود، و هيچ نگفت!
فآطمه

حجم

۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان