دانلود و خرید کتاب دلیل آفتاب محمدحسین رحیمیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دلیل آفتاب اثر محمدحسین رحیمیان

کتاب دلیل آفتاب

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دلیل آفتاب

کتاب دلیل آفتاب به‌قلم محمدحسین رحیمیان را انتشارات دلیل ما منتشر کرده است. این کتاب تحقیقی کوتاه است پیرامون ارتباط متقابل حضرت زهرا (ع) و حضرت مهدی (عج).

درباره کتاب دلیل آفتاب

زندگانی اهل‌بیت علیهم‌السلام سرشار از نکات پندآموزی است که هر کس با توجه به نیاز و استعداد درونی خویش برای جذب معارف والای حضرتشان، از آن بهره می‌برد. در این میان، مطالعهٔ نحوه‌ٔ ارتباط و تعامل این بزرگواران با یکدیگر نیز می‌تواند بر جنبه‌های تربیتی و معرفتی مطالعهٔ زندگانی ایشان افزوده و پرده از بسیاری رازهای پنهان اما سراسر نور و حکمت بردارد و راه را برای معرفت‌طلبان مشتاق هموار گرداند. محمد حسین رحیمیان کوشیده در کتاب دلیل آفتاب و طی ۶ فصل به پژوهشی کوتاه در باب ارتباط و اثر متقابل حضرت زهرا (ع) و حضرت مهدی (عج) پرداخته، جان‌های طالب و لبالب از شوق ظهور را در این روزگار سرگردانی و مالامال از حواس‌پرتی‌های دنیوی هوشیار و بیدار سازد.

خواندن کتاب دلیل آفتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با مهدویت و زندگی اهل‌بیت و دوستداران کتاب‌های مذهبی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب دلیل آفتاب

«چگونه میتوان راهی به سوی او یافت ؟! او در اوج کمال خویش، نشانه ای از قدرت بی نهایت آفریدگار جهانیان است. او فاطمه است.... آنگاه که فرشته امین از پرتو وجود انوار خمسه طيبه جويا می‌شود، خدای متعال او را محور آفرینش قرار داده و می‌فرماید: .... هُمْ فَاطِمَةً وَأَبُوهَا وَبَعْلُهَا وَبَنُوها ...) .... آنان فاطمه و پدر بزرگوار او، همسر او و فرزندان او هستند..... آری، فاطمه زهرا محور آفرینش است، شخصیتی که بشر عادی از شناخت او ناتوان است. پدر بزرگوارش اشرف انبیا، پیامبر رحمت در وصف دخت والامقام خویش چنین می‌فرماید: ابنتي فاطمة حوراء آدمية دخترم فاطمه ، حوریه ای به صورت آدمیان است. شخصیتی که همتا و همسرش امیر عالم هستی امیر مؤمنان علی اله بر او می‌نازد و در ضمن افتخارات خود می‌فرماید: ولی الفخر بفاطم وأبيها ثم فخريی برسول الله إذ زوجنيها من به فاطمه و پدرش مباهات می‌نمایم آنگاه به رسول خدا می‌بالم که فاطمه را به همسری من درآورد و در برابر معارضان به افتخار همسری آن بانوی بزرگ احتجاج کرده و می‌فرماید: نشدتكُمْ بِالله هَلْ فِيكُمْ أَحَد زَوْجَته سَيِّدَة نِسَاء أهل الجَنَّة ؛غَيْرِي؟! شما را به خدا سوگند می‌دهم آیا در میان شما کسی غیر از من هست که همسرش سرور بانوان بهشتی است ؟ و در مورد دیگری می‌فرماید: نشدتكم بالله هل فيكم أحد له زوجة مثل زوجتي فاطمة بنت رسول الله ﷺ وبضعة مِنْهُ وسيدة نساء أهل الجنة : غيري؟ شما را به خدا سوگند می‌دهم آیا در میان شما کسی جز من هست که برای او همسری مانند همسر من فاطمه دخت پیامبر خدا ، پارهٔ تن او و سرور بانوان بهشتی باشد؟! 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان