دانلود کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن با صدای خلیل هدایتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن اثر لوک فری

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن

نویسنده:لوک فری
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن

کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن اثری از لوک فری درباره پیوند فلسفه و زندگی روزانه انسان است.

فلسفه شاید در نگاه اول کمی سخت‌خوان به‌نظر برسد، اما در اصل این‌طور نیست. فیلسوفان زیادی هستند که با تکیه به ذوق داستان‌سرایی و نویسندگی‌شان، زبان فلسفه را ساده‌تر می‌کنند تا همه مردم، با هر نوع سلیقه و تحصیلاتی، آن را درک کنند.

این روزها کتاب‌های زیادی هستند که نویسندگان آن‌ها می‌کوشند تاریخ فلسفه و نظرات فلسفی را از کتاب‌ها و رساله‌ها خارج کنند و به صورت کاربردی به درون زندگی مردم بیاورند تا فاصله مردم با فلسفه که به‌اشتباه آن را متعلق به افراد خاص می‌دانند، کم شود.

درباره کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن

لوک فری در کتاب راهنمای فلسفی زیستن با زبانی ساده و هم ه‌فهم تاریخ فلسفه پنج دوره مهم را شرح می‌دهد.

نویسنده در این کتاب صوتی، تاریخ فلسفه را به پنج دوره یعنی فلسفه یونان باستان، فلسفه مسیحیت، اومانیسم عصر روشنگری، پسامدرنیته، و پساساختارزدایی تقسیم می‌کند و به زبانی ساده و دقیق، باورهای اصلی هر یک از این دوره‌ها و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کند. لوک فری، فیلسوف معاصرِ فرانسوی در این کتاب نگاهی فراگیر به کلیت تاریخ فلسفه دارد.

این کتاب حکم پلی را دارد که بین فلسفه و زندگیِ انسان زده می‌شود. لوک فری، فیلسوف انسان‌گرای فرانسوی، در این کتاب چند اصل مهم را بیان کرده است. او کتاب را به زبانی ساده و همه‌فهم با پرهیز از پیچیدگی به شکلی روشن و ساده نوشته است و از به‌کار بردن اصطلاحات تخصصی فلسفی تا حد ممکن پرهیز کرده است. او در این اثر و به سراغ وجهی از فلسفه رفته که به زندگی انسان گره خورده است.

شنیدن کتاب صوتی راهنمای فلسفی زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از آن دسته انسان‌هایی هستید که دوست دارید بین زندگی و فلسفه پیوندی ایجاد کنید و به دنیای پررمز و راز این علم که همه زندگی بشر را فراگرفته قدمی بگذارید، این کتاب را بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد