دانلود و خرید کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن کریس لوئیس ترجمه رضا رامز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن اثر کریس لوئیس

کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن

نویسنده:کریس لوئیس
مترجم:رضا رامز
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن

کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن نوشته کریس لوئیس است. کتاب این‌قدر کار نکن، یه کم فکر کن، به خوبی بر اندیشه غالب این دنیای خسته‌کننده غلبه می‌کند. این کتاب یاد می‌دهد چطور در یک فرهنگ کاریِ بیش‌مرتبط، خلاقیت‌تان را احیا کنید.

درباره کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن

این کتاب یادآور مهمی است که گذر زمان را متذکر شده و ما را وادار به اعمال بهترین ایده‌ها در محیط کار می‌کند. نتیجه ارتباط دائم و تنگاتنگ با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، اختلال و ناآرامی دائمی است و این خطر را برای ما دارد که هرآنچه را که با آن موافق نیستیم، از خود برانیم. بینش‌هایی که کریس لوئیز ارائه می‌کند از هر دو جنبه نظری و عملی سعی در پیمودن مسیر متفاوتی دارند، بر اهمیت عدم غفلت از مواردی که ما را خلاق می‌کنند، تاکید دارند. 

کتاب این‌قدر کار نکن، یه کم فکر کن حاوی ایده‌ها و توصیه‌های خوبی برای روشنفکران خلاق است. صاحبان کسب و کار و افراد سیاستمدار لازم است این کتاب را بخوانند. کریس در این کتاب به ما اجازه می‌دهد صبر کنیم، فکر کنیم، رؤیاپردازی کنیم و باشیم و نحوه جایگزین کردن مرض عجله و شتاب با موفقیت خلاق به ما نشان می‌دهد. مثال‌های او کاربرد عمومی داشته و به تمامی افراد جامعه و مشاغل مربوط می‌شود.

خواندن کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب این قدر کار نکن، یه کم فکر کن

بار اضافی اطلاعات همچنین اثرات عجیبی بر درک و شناخت افراد از محیط آن‌ها ایجاد می‌کند.

کِیت الیوت خبرنگار باتجربه و از دوستداران تاکسی‌درمی ) پوست‌آرایی، یا پر کردن پوست حیوانات(، شیوهٔ تغییر اخبار را توصیف کرده است. زمانی اخبار خیلی ساده بود، اما تقلید از افراد مشهور و فراگیر شدن اینترنت، ارزش‌های سنتی اخبار را تقریباً منسوخ ساخته است. وقتی موضوع اصلی روز، در مورد مست کردن یا مصرف مواد مخدر توسط افراد مشهور، یا تعویض حامیان مالی آن‌ها باشد، پس این چالش را برای خبرنگاران به وجود می‌آورد که روش‌ها و اولویت‌های کاری خود را از نو ارزیابی کنند.

وی مانند بسیاری از افرادی که در این کتاب با آن‌ها گفتگو شده، عقیده دارد که جوانان علاقهٔ زیادی به مطالعه ندارند و اگر هم مطالبی را بخوانند، معمولاً کوتاه است. ما حتی اخبار را به وسیلهٔ یک ساعت مچی (منظور ساعت‌های هوشمند است) می‌خوانیم. برای انتقال اطلاعات مهم با چنین ساختاری از چه تعداد کلمه می‌توان استفاده کرد؟ خواندن مطالب و اخبار در چنین شرایطی مناسب نیست.

الیوت موضوعی را در مورد یکی از بازیکنان فوتبال لیگ برتر انگلیس نقل می‌کند که هم‌تیمی‌هایش به او اعتماد نداشتند، چون کتاب می‌خواند. او همچنین معلم مدرسه‌ای را می‌شناسد که به یکی از شاگردان کتابی داد که با خودش به خانه ببرد و زمانی که آن شاگرد کتاب را پس آورد، تمام ورق‌هایش پاره بود، چون آن شاگرد که هیچ کتابی در خانه نداشت، نمی‌دانست که بعد از خواندن کتاب، نباید ورق‌هایش را دور بریزد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۳۲۶۱۰۵
۱۳۹۹/۰۸/۰۲

با سلام،این کتاب کتابی بسیار پر محتوا و کامل از حیث پرداختن به مسائل روز و ارتباط ان با سطح کیفی زندگی بشر میباشد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۳۴۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۵۰۰
تومان