دانلود و خرید کتاب هدیه اسپنسر جانسون ترجمه نازنین فرهنگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدیه اثر اسپنسر جانسون

کتاب هدیه

معرفی کتاب هدیه

هدیه کتابی از اسپنسر جانسون درباره لذت بردن از لحظه‌های زندگی است. در دو دهه‌ی اخیر، اسپنسر جانسون، به خواننده‌های کتاب‌هایش، با داستان‌هایی به زبانی ساده اما شیوا که درباره‌ی چالش‌هایی هستند که با اتفاقات ناگهانی به‌وجود می‌آیند، الهام می‌بخشد.

کتاب هدیه بهترین کادویی است که شما می‌توانید بگیرید،چرا که از شما انسانی شاد و موفق می‌سازد!

 درباره کتاب هدیه

هدیه، داستان جالبی درباره‌ی سفر مرد جوانی به بزرگسالی، و جستجوی بی‌وقفه‌ی او برای هدیه، یا همان موهبیت مرموز و گریزانی است که پیرمرد دانایی به او معرفی کرده بود. پیرمرد به او گفته بود که این هدیه، باارزش‌ترین موهبتی است که انسان می‌تواند داشته باشد. چرا؟ چون این هدیه به هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد.

وقتی که پسر جوان، مرد می‌شود، از زندگی و کارش ناامید می‌شود. به همین دلیل پیش پیرمرد می‌رود تا از او کمک بگیرد و هدیه را پیدا کند. پیرمرد به او می‌گوید: «تنها خودت قدرت یافتن این هدیه را داری.» مرد جوان با تکیه بر نصیحت پیرمرد، تمام دنیا را به دنبال موهبت جادویی جستجو می‌کند که در دنیای متغیر، بی‌تغییر باقی می‌ماند، و باعث شادی و موفقیت در زندگی می‌شود. مرد جوان با جستجوی بسیار، هرگز از هدف خود دست نمی‌کشد و هدیه را به‌دست می‌آورد.

شاید این هدیه برای شما هم مانند این مرد جوان، بهترین موهبتی باشد که بتوانید به آن دست یابید و آن را به به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

اسپنسر جانسون در کتاب حاضر با روایت این داستان به شما می‌گوید که چگونه می‌توانید به شادی، آرامش، خوشبختی، خلاقیت و موفقیت دست پیدا کنید. او کشف این راز را هدیه‌ای برای تمامی انسان‌ها می‌داند. هدیه‌ای که باعث می‌شود از تک‌تک لحظات‌تان نهایت لذت را ببرید.

 خواندن کتاب هدیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که به پیشرفت و تغییر در زندگی علاقه‌مندند.

درباره اسپنسر جانسون

اِسپِنسِر جانسون، یکی از شناخته شده‌ترین رهبران اندیشه است و نویسنده پرفروشی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. کتاب‌های او هماهنگی خوبی با زبان و فرهنگ ما دارد.

دکتر جانسون که توسط «آمریکای امروز» (USA Today) به عنوان پادشاه مفتخرین نامیده شده، اغلب در مورد پیچیده‌ترین موضوعات صحبت می‌کند و البته راه‌حل‌های ساده‌ای برای اجرا ارائه می‌کند. کتاب‌های کوتاه او شامل دیدگاه‌های ارزشمند و ابزارهای کاربردی می‌باشد که میلیون‌ها نفر از آنها برای شادی و موفقیت بیشتر با استرس کمتر، استفاده می‌کنند.

سیزدهمین کتاب پرفروش او در نیویورک تایمز عبارتست از کتاب «چه کسی پنیر مرا برداشت؟ روشی شگفت‌انگیز برای برخورد با تغییر» و «مدیر یک دقیقه‌ای: رایج‌ترین روش دنیا برای مدیریت کار و زندگی‌تان» که آن را با کِن بِلانچارد نوشته است.

در زمانی که خیلی‌ها آموخته‌اند به ساده‌ترین جواب‌ها شک کنند، میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا متوجه شده‌اند که در کتاب‌های اِسپِنسِر جانسون، حقایق ساده‌ای وجود دارد که بسیار ارزشمندند.

تحصیلات دکتر جانسون شامل مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، مدرک کارشناسی ارشد از رویال کالج جراحان، و دکترای پزشکی از کلینیک مایو و مدرسه پزشکی هاروارد است.

او به عنوان پزشک محقق در انستیتو مطالعات بین رشته‌ای فعالیت می‌کند؛ و همچنین عضو ارشد مدرسه بازرگانی هاروارد است، و مشاور مرکز رهبری عمومی در دانشکده دولتیِ کِنِدی (Kennedy) هاروارد می باشد.

بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های اِسپِنسِر جانسون در سراسر دنیا فروخته و به ۴۷ زبان ترجمه شده‌اند.


معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

باقری
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

خیل خوبه من ک راضیم و خیلی آموزنده است و کتاب مورد علاقه ی منه..

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
مرد جوان زمانی را به یاد آورد که با پیرمرد در مورد دورانی حرف زده بود که چمن‌زنی می‌کرد. به یادش می‌آمد که هنگامِ چمن‌زنی تمرکزِ کامل داشت و نمی‌گذاشت که چیزی حواسش را پرت کند. "وقتی کاملا درگیرِ کاری که انجام می‌دهی شوی؛ ذهنت به جاهای دیگر نمی‌رود. از زندگی لذت می‌بری و احساسِ شادیِ بیشتری می‌کنی و تحتِ تاثیرِ کارت قرار می‌گیری. تو در آن لحظه فقط به آن چیزی که در حالِ شکل گیری است فکر می‌کنی. و متمرکز شدن روی کار باعثِ موفقیتت نیز خواهد شد." او متوجه شد که خیلی وقت است چنین احساسی را تجربه نکرده است. زمانِ زیادی را صرفِ ناراحتی و غبطه خوردن برای گذشته و یا نگرانی برای آینده کرده بود.
مادربزرگ علی💝
"افرادی که عملکردشان خوب است، در هر صورت و در هر شرایطی به روی کارشان تمرکز می‌کنند و آن را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها هم همانندِ دیگران مرتکبِ اشتباهاتی می‌شوند، فقط فرقشان این است که آنها از این اشتباهات درس می‌گیرند، آنها را رها می‌کنند و به مسیرشان ادامه می‌دهند. و خیلی در موردِ شرایط بد و غلط صحبت نمی‌کنند."
شهرزاد
حتی در لحظاتِ بسیار سخت، وقتی در لحظه به روی اینکه چه چیزی دُرست و خوب است متمرکز شوی، امروزت را شادتر می‌کند. و به تو انرژی و اعتمادبه نفسی را که به آن احتیاج داری می‌دهد تا راحت‌تر با مشکلات روبرو شوی.
zara_nf
بر روی هرچه که فقط همان لحظه در حالِ وقوع است متمرکز شوید. شکرگزار و قدردانِ هرچیزی که در موقعیت دُرست است باشید و آن را گسترش دهید. به هر چیزی که در آن لحظه مهم است توجه کنید.
شهرزاد
وقتی من درموقعیتِ بد هستم، اغلب روی اشتباهات متمرکز می‌شوم که اینکار من را ناامید و دلسرد می‌کند." "بسیاری از مردم اینگونه هستند. در واقعیت، اکثرِ موقعیت‌ها تلفیقی از خوبی و بدی، درست و غلط هستند. بستگی دارد که که به آن چطور نگاه کنی. "هر چه بیشتر روی اینکه چه چیزی درست و خوب است متمرکز شوی، در امروزت انسانِ موثرتر، در نتیجه موفق‌تری می‌شوی.
شهرزاد
"پس، در زمانِ حال بودن به این معنی است که روی ماهیتِ آن لحظه متمرکز شویم. مرد جوان ادامه داد:"و همچنین به این معنی است که ببینیم، چه چیزی در آن لحظه خوب و درست است."
شهرزاد
حتی در لحظاتِ بسیار سخت، وقتی در لحظه به روی اینکه چه چیزی دُرست و خوب است متمرکز شوی، امروزت را شادتر می‌کند. و به تو انرژی و اعتمادبه نفسی را که به آن احتیاج داری می‌دهد تا راحت‌تر با مشکلات روبرو شوی.
شهرزاد
متوجه شدم که در زمانِ حال بودن به این معنی است که رویِ وقایعی که در همان لحظه در حالِ روی دادن هستند متمرکز شویم.
شهرزاد
چگونه روشِ هدیه قرار است جواب دهد در صورتیکه در شرایطی قرار داری که موقعیتش به راحتی و آرامیِ کلبهٔ درونِ کوه نیست؟ اینکه در شرایطِ خوب از هدیهٔ زمانِ حال بودن استفاده کنی یک چیز است، و اینکه در شرایطِ بد با آن مواجه شوی و سعی کنی آن را حفظ کنی چیزِ دیگریست. پس به راستی چگونه از هدیهٔ در زمانِ حال بودن می‌توان لذت بُرد؟
شهرزاد
وقتی برای آن روز آماده شد، فقط به روی آن روز تمرکز کرده بود و از اینکه می‌دید آنقدر پرانرژی است حیرت زده شده بود. او یادداشتی از کارهایی که می‌خواست انجام بدهد تهیه کرد تا روزی که به سرکار رفت به آنها بپردازد. از اینکه بیشتر مجذوبِ کارش شده بود خوشحال بود. آن روزش به طرز شگفت‌انگیزی متفاوت شده بود!
شهرزاد

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۵۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان