دانلود و خرید کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن استیو هاروی ترجمه زینب رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

معرفی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن اثر استیو هاروی و ترجمه زینب رحمانی، راه و روش کشف استعدادها و راه‌های رسیدن به ثروت در زندگی را با شما درمیان می‌گذارد. 

درباره‌ی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

استیو هاروی در کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن به شما انگیزه می‌دهد. او در حقیقت این نکته را یادآوری می‌کند که زندگی قرار است چیزی بسیار بیشتر از درجا زدن، موفق نشدن و هدر کردن زمان در شغلی باشد که دوستش ندارید. بنابراین بهترین کار این است که استعدادهایتان را کشف کنید و از این طریق هم از قرار گرفتن در مسیر درست زندگی لذت ببرید و هم به ثروتی که لایق آن هستید برسید. کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه مانند افراد موفق فکر کنید تا واقعا موفق شوید. 

کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتب حوزه‌ی موفقیت و خودیاری از مطالعه‌ی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن لذت می‌برند. 

درباره استیو هاروی

استیو هاروی نویسنده، هنرپیشه و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی است. تخصص اصلی او در مشاوره دادن به زوجین است و سعی دارد تا با بازگو کردن حقایق در مورد زنان و مردان، به افراد در داشتن یک رابطه موفق کمک کند. او در این زمینه کتابی با عنوان مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به رشته تحریر درآورد و توانست به یکی از نویسندگان محبوب در دنیا تبدیل شود.

فهرست

  • وقتی کافی، کافی است
  • استعداد خود را کشف کنید و به آن احترام بگذارید
  • از استعدادتان بیشترین استفاده را ببرید
  • یادگاری از خود برجای بگذارید
معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۵۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان