دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن استیو هاروی ترجمه محمدجواد ملاحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن نوشته‌ی استیو هاروی است که برای مدت نسبتا طولانی در گروه پرفروش‌ترین کتاب‌های مجله نیویورک تایمز قرار داشت. این کتاب یکی از معروف‍ترین کتاب‌های روان‌شناسی است که توانسته یه زنان زیادی در سراسر دنیا کمک کند.

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

ایده نوشتن این کتاب زمانی به ذهن استیو هاروی رسید که در برنامه‌ی طنز رادیو با موضوع روابط بین زنان و مردان مجری بود و زنان بسیاری سوالات و موضوعات خود را در رابطه با مردان مطرح می‌کردند. این موضوع برای استیو جذاب بود و او را به این فکر انداخت تا راهکارهایش را در قالب کتاب جمع کند و به چاپ برساند. همان‌طور که از نام کتاب معلوم است نویسنده قصد دارد مخاطبان خانم خودش را تشویق کند تا با دید مردان به موضوعات نگاه کنند و این دیدگاه‌ها را در زندگی خود لحاط کنند. او باور دارد که این نگرش و آگاهی درمورد مردان تاثیر زیادی در روابط بین آن‌ها می‌گذارد.

هاروی در مورد این کتاب می‌گوید: «ما مردها افرادی هستیم که بسیار ساده فکر می‌کنیم. وقتی از شنونده‌های خانم خواستم از این زاویه به مردان و روابط آنان نگاه کنند، متوجه شدند که بسیاری از پیچیدگی‌ها و معماهایی که در مورد جنس مخالف گرفتار آن شدند بی‌معنا و ناعادلانه است. به آنان آموختم که به‌شیوه‌ی خود، انتظار برخورد از یک مرد را نداشته باشند. آنان فهمیدند که با داشتن دیدگاهی شفاف، گفتن عبارات خوب و تغییر طرز نگاه خود به مردان، به آنچه می‌خواهند و از مردان انتظار دارند، می‌رسند.»

استیو هاروی در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن، با داستان‌هایی خنده‌دار و جذاب و هم‌چنین استفاده از تجربه‌های شخصی خود آگاهی زنان را درمورد مردان بالا ببرد و به آن‌ها نشان می‌دهد مردان واقعا درمورد عشق و روابط چه فکری می‌کنند. گاهی أوقات زنان نمی‌توانند رفتار مردان را درک کنند و این رفتارها را بی‌احترامی به خودشان می‌دانند. او در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن سعی می‌کند به کسانی‌که می‌خواهند رابطه جدیدی را شروع کنند و یا رابطه قبلی خود را بهبود بخشند کمک می‌کند.

چرا باید کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را مطالعه کنیم؟

استیو هاروی در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن به خانم‌ها یاد می‌دهد که چگونه زندگی خود را کنترل کنند و روابط خود را مستحکم کند.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای کسانیست که در جست‌و‌جوی یک مرد ایده‌ال در زندگی خود هستند و یا در زندگیشان خیانت دیده‌اند. اگر شما جزو کسانی هستند که روابط‌تان با مرد‌ها در جایگاه خوبی قرار ندارد بهتر است این کتاب را بخوانید.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی مجری و کمدین معروف آمریکایی، در سال 1957 به‌دنیا آمد. او بیش از 20 سال است که برای خنداندن مردم تلاش می‌کند و به ‌عنوان نویسنده، هنرپیشه و تهیه‌کننده در بسیاری از برنامه‌ها حضور داشته است. استیو از سال 2007 تا 2014 نامزد جایزه‌های مختلفی شد. او 2 بار برنده جایزه مارکونی، 6 بار برنده جایزه روز امی و 14 بار برنده هم جایزه تصویر NAACP در بخش های مختلف را برده است. او در کودکی زندگی راحت و خوبی نداشته و سال‌ها در بیمه مشغول کار بود تا زمانی که در یک برنامه کمدی دیده می‌شود و درآمد خوبی هم نصیبش می‌شود. این درآمد زیاد او را وسوسه می‌کند تا با وجود مخالفت خانواده‌اش سعی کند تا کمدین موفقی شود.

او به‌عنوان یک کمدین محبوب و مردمی در بسیاری از برنامه‌های جهانی حضور داشته است. ارتباط او با زنان و شنیدن مشکلات و مسائل آن‌ها باعث شد تا استیو دغدغه‌های زنان را مورد بررسی قرار دهد و آن‌ها را در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن جمع کند. او با این کار به زنان در سراسر دنیا کمک کرد تا بتوانند عشق حقیقی را تجربه کنند.

از دیگر کتاب‌های هاروی می‌توان به کتاب صاف و پوست کنده صحبت کن، پرش و مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق عمل اشاره کرد.

بعد از چند سال اجرا در کلوپ و کافه ‌های متفاوت، هاروی به عنوان یکی از فینالیست‌ های سالانه‌ ی یک مسابقه‌ ی استندآپ آمریکا در سال 1990 انتخاب شد. استیو هاروی از سال 1993 تا 2000 در شوی آپولو حضور داشت، در سال‌های 1996 تا 2002 برنامه‌ای با نام خودش « استیو هاروی شو» ساخت که بیشتر طرفداران آن آمریکایی-آفریقایی بودند. او هم‌چنین میزبان یک مسابقه جذاب تلویزیونی به نام Family Feud بوده است که از سال 2010 در حال پخش است. از سال 2017 با تولید یه برنامه طنزمحور که مورد استقبال مردم در سراسر دنیا قرار گرفت به معروفیت بیشتری رسید.

فهرست کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

درباره کتاب درباره نویسنده مقدمه: آنچه لازم است در مورد مردان و روابط بدانید فصل اول: نظام ذهنی یک مرد فصل دوم: چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟ فصل سوم: کتاب تمرین

بخش‌هایی از کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

شما بایستی انگیزه یک مرد را بشناسید، زیرا زمانی که او در خانه نیست، می‌فهمید که وقت زیادی را صرف کار کردن و کسب درآمد می‌کند. مرد در دنیای فکری‌اش، توسط دیگر مردان مورد قضاوت قرار می‌گیرد. اینکه شغلش چیست؟ چه عنوانی دارد؟ و چقدر درآمد دارد؟

این موضوع روی مردانگی او تأثیر دارد. اگر در جایگاهی که می‌خواهد، قرار نداشته باشد، شرایط او معطوف وضعیت خانه و شما می‌شود. آن زمان ناتوانی شما برای جذب او به خانه و نداشتن حرفی برای گفتن، بسیار معنا پیدا می‌کند. اگر در ذهن خودش، نتواند به آن عنوانی که دوست دارد و شغل و درآمد مورد نظرش برسد، نمی‌تواند همانی باشد که نیازهای شما را تأمین کند. این یعنی شما نمی‌توانید مردی را که واقعا می‌خواهید، داشته باشید. او نمی‌تواند با شما به صحبت بنشیند و یا در مورد ازدواج و خانواده خیال‌پردازی کند، او در ذهنش تنها به درآمد بیشتر و موقعیت بهتر فکر می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظرات کاربران

simaa
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

چرا نمیشه پی دی افشو ذخیره کرد این یه نقصه به نظرم

Zzare
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

خوندن کتاب‌ را به دختران مجرد پیشنهاد می کنم تا مثل من تو دام بد ذاتی مردها نیفتن، چیزهایی که کتاب گفته از تو رابطه داشتن با پسرها در نمیاد، اول مردها رو از زبون خودشون بشناسید و بعد وارد

- بیشتر
fatima
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

سلام این کتاب برای دختران عزیزم توصیه می کنم نه فقط برای شروع زندگی بلکه در محیط کارو دانشگاه و در طول زندگی مشترک کاربرد دارد

کاربر ۴۳۲۳۷۹۹
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

ببینید این کتاب برای نوجوان هایی که میخوان وارد یک رابطه بشن بهترین کتابه واقعا دید وسیع تری بهشون میده اما به درد بعد ازدواج نمیخوره حتی تا دوران عقد هم خوبه ولی بعد ازدواج نه و اینکه من خودم

- بیشتر
کاربر ۳۵۱۷۱۸۶
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

بیشتر برای خانم ها خوبه بخونن و حتما هم پیشنهاد میشه که بخونن این کتاب رو که یکم بیشتر از درون آقایون باخبر باشن اما بد هم نیست آقایون بخونن بلاخره چندتا مطلب خوب داره که بدرد بخور باشه

abnoos
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

کتاب بسسسیار کاربردی و فوق العاده برای شناخت مردها

fazeleh
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

دقیقا زمانی این کتاب رو خوندم که شدیدا ناراحت و عصبی بودم از رابطه ام و طرز برخورد همسرم فکر میکردم دیگه دوستم نداره و جالب اینجاست که فقط با خوندن ۲۰ صفحه اول چشمام باز شد و اروم شدم….

- بیشتر
کاربر 2311442
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

تا بیست صفحه خوندم، ترجمه روان و دقیقی بود، ولی چون پی دی اف بود و قابلیت علامت گذاری نداشت و خواندنش سخت تر بود از ادامه خواندنش صرف نظر کردم

کاربر ۶۶۱۰۱۶۲
۱۴۰۲/۰۴/۱۶

ترجمه بسیار بد و غیر روان

کاربر 5215720
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان