دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس باربارا دی‌آنجلیس ترجمه آزاده سخایی منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس اثر باربارا دی‌آنجلیس

کتاب اعتماد به نفس

معرفی کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس اثر باربارا دی‌آنجلیس و ترجمه‌ی آزاده سخایی‌منش، اثری خواندنی است که درباره‌ی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت، یعنی اعتماد به نفس، صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب اعتماد به نفس

باربارا دی‌آنجلیس، یکی از موفق‌ترین مشاوران دنیا در کتاب اعتماد به نفس درباره‌ی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت، یعنی اعتماد به نفس واقعی صحبت کرده است. او در این کتاب ابتدا مختصری درباره‌ی خود و زندگی خود نوشته است. از زمانی که خود را انسانی ضعیف می‌پنداشت که اعتماد به نفس کافی برای رسیدن به موفقیت نداشت تا حالا که یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین مشاوران دنیا است. او سپس به بیان مفهوم اعتماد به نفس واقعی پرداخته است. کتاب اعتماد به نفس همچنین شامل راهکارهایی است که به مخاطبان کمک می‌کند تا اعتماد به نفس را در خودشان پرورش دهند. 

کتاب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به دنبال راهکارهای مفید و کاربردی برای پرورش اعتماد به نفس می‌گردید، کتاب اعتماد به نفس را بخوانید. علاقه‌مندان به مطالعات روان‌شناسی نیز از خواندن کتاب اعتماد به نفس لذت می‌برند.

درباره‌ی باربارا دی‌آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کردهاست.

آثار باربارا دی‌آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که بیش از ۸ میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود شد؛ و برنده جایزه Infomercial به عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ انتخاب شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد. 

بخشی از کتاب اعتماد به نفس

با اينكه شما در بسیاری از مهارت‌ها می‌توانید خبره و ماهر باشید، اما در حقیقت می‌توانید توانايی‌های محدودی را كسب كنید. بنابراين اگر اعتماد به نفس خودتان را براساس كارهايی كه خوب انجام میدهید پايه‌ريزی كنید تنها در برخی اوقات احساس اعتماد به نفس خواهید كرد و آن درست زمانی است كه آن كار ويژه را انجام دهید.

فهرست

  • كشف اعتماد به نفس واقعي
  • چگونه ضعف و خرابكاري‌هاي خود را متوقف كنيم و تلاش خود را در برآورده شدن خواسته و آرزوهاي خود شروع نماييم؟
  • چگونه از همين الان اعتماد به نفس را در خود ايجاد كنيم؟
  • چرا رهايي و ترك عادت خودكمبيني سخت است؟
  • مهارت و تسلط بر سه نوع اعتماد به نفس

نظرات کاربران

کاربر 7586390
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

توصیه میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۰۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۰۰
تومان