دانلود کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی با صدای پیمان قریب پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی اثر اومبرتو اکو

دانلود و خرید کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی

معرفی کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی

کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی نوشته کاردینال مارتینی و اومبرتو اکو دو نویسنده مشهور است. این کتاببه مسائل نگاه می‌کند، سبک نگارش کتاب پرسش و پاسخ فصل‌ به‌ فصل است که در هر فصل دو نویسنده به سوالات هم پاسخ می‌دهند.. کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی تقابل عقاید، میان اندیشه‌های خودمان و حقایق را نشان می‌دهد.

درباره کتاب ایمان یا بی‌ایمانی

کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی، مجموعه‌ای از مقالات و صحبت‌های دو فرد با دیدگاه متفاوت است. کاردینال یکی از علمای کاتولیک و اومبرتو اکو نویسنده و متفکر عصر حاضر، که با یکدیگر به صحبت نشسته‌اند و از دیدگاه خود به مسائل می‌پردازند. این مجموعه را روزنامه لا کوره را د لاس‌هاجمع‌آوری کرده است. او از این دو نویسنده دعوت کرده است تا با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کنند و در انتها به یک نظریه مشترک برسند. کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی با مقاله اومبرتو اکو شروع می‌شود.

کتاب صوتی ایمان یا بی‌ایمانی می‌تواند دو طیف مخاطب مذهبی و طرفدار عقلانیت صرف را به خود جذب کند. 

سوال‌هایی از قبیل چرا انسان به دنیا آمد؟ حیات آدمی چه زمانی آغاز می‌شود؟ سرمنشا تمامی اتفاقات از کجاست؟ اختیارات انسان در قبال جبر است یا معنای واقعی اختیار؟ چه چیزی انسان را به تکامل حقیقی می‌رساند؟ در این کتاب مطرح شده است. 

در پایان کتاب، مقاله مارتینی با سرفصل انسان غیرمذهبی کجا به اشراق دست می‌یابد و پاسخ اکو در مقاله‌ای با سرفصل اخلاقیات در حضور آن دیگری زاده می‌شود؟ به پایان می‌رسد. فصل مشترک میان این دو دیدگاه متفاوت این است: خدمت به نوع بشر و رعایت حرمت انسان.

گرچه در این کتاب صوتی آنچه برای شنونده جالب‌ است شیوه پاسخ‌گویی و دلایلی است که طرفین برای قانع کردن یکدیگر به کار می‌برند اما نکته مهم تمایل هر دو نگرش به سمت انسانیت و عبودیت خداوند است.

شنیدن کتاب ایمان یا بی‌ایمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فلسفه پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان