دانلود و خرید کتاب قدرت سکوت هوراشیو ویلیس درسر ترجمه ندا دانش‌فرید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت سکوت اثر هوراشیو ویلیس درسر

کتاب قدرت سکوت

معرفی کتاب قدرت سکوت

کتاب قدرت سکوت یک کتاب معنوی نوشته هوراشیو ویلیس درسر است. وی رهبر و نویسنده مذهبی اندیشه جدید در ایالات متحده بود. در سال ۱۹۱۹  وزیر کنوانسیون عمومی کلیسای کلیسای قدس جدید شد. این اثر در رابطه با تفسیر زندگی در ارتباط با تندرستی و سعادت است.

درباره کتابقدرت سکوت

درسر فقط می‌تواند بگوید که او جویا حقیقت مستقلی است که دین جدید را تنها یکی از مراحل بسیاری از مکاشفه‌های بزرگ قرن می‌داند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که در قرن بیست و یکم از دیگران به چشم می‌خورد که اکنون به سرعت در حال نزدیک شدن است. این عصر یک تحقیق مستمر و ناسازگارانه برای جستجوی علل، منابع و منشأ است‌. آن تنها از دین راضی نیست، بلکه به دنبال دلایلی اس . تمایز بین مکتب علمی و نظام اندیشه در پرتو همدردی بیشتر و احساس برادری که عصر از آن الهام می‌گیرد به تدریج محو می‌شون . کمال مطلوب یک جامعه انسانی فراگیر، یک علم فراگیر و یک دین فراگیر پیش ازاین بر ما آشکار شده است. زندگی مشکلی است که برای هر فرد راه حلی را ارائه می‌کن . هیچ کس نمی‌تواند به طور کامل آن را برای ما حل وفصل کند یا عنصر مسئولیت شخصی را از آن برداشت کند. آن تاریخ و معنای خاص خود را در هر مورد جداگانه دارد . تفاوت در خلق وخو و تجربه، تنوع نامحدودی به این راه حل‌های شخصی می‌دهد .

درسر در فصل دوم کتاب درباره بیان می‌کند که علم قانون علل و معلول بر مبنای تمام تفکر اصولی قرار می‌گیرد. زنجیره علل مرتبط و معلول‌های بعدی آن‌ها در واقعیت بی‌پایان است. بدون هیچ دلیلی، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، هرگز اتفاقی نخواهد افتاد و باوجود علل فعال ابدی در دنیا همیشه باید اتفاقاتی رخ دهد. هر علل، هر معلول و هر رویدادی در تاریخ جهان و در زندگی ما، به طور جدانشدنی با این مجموعه نامتناهی مرتبط است که به گذشته غیرقابل بازگشت گسترش یافته و به طور بالقوه با آینده ای روشن در ارتباط است .

خواندن کتاب قدرت سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال اندیشه‌ای جدید هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت سکوت

یک عنصر در تجربه وجود دارد که همیشه از ما دوری می کند . بعضی از تجربیات را هرگز نمی توان گفت. آن ها بخشی از وجود ما هستند. آن ها مقدس هستند و کسی تمایل ندارد که در مورد آن‌ها صحبت کند. بااین حال می‌توان آن‌ها را پیشنهاد کرد، یا لااقل به این نکته توجه داشت که در این غریب ترین لحظات زندگی، انسان به راستی زنده است. بنابراین زندگی طولانی است و طرز تفکر گسترده ای راجع به آن نیاز دارد. برای اکثریت، این درست است، زندگی اسرارآمیز است که فاش کردن آن عمیقاً بیهوده است، یا یک سری از تجربیات هم چنان متناقض و تکه تکه است که هیچ کس نمی تواند هیچ معنی از آن ها استنباط کند. بااین وجود، یک مرحله جدید و برای برخی شادترین مرحله از زندگی زمانی آغاز می شود که ما از رابطه نزدیک خود با ابدیت آگاهی پیدا می کنیم، هنگامی که افکار عجولانه را متوقف می کنیم و سعی می کنیم به آرامی درک کنیم زندگی به عنوان یک کل در حال پیشرفت چه معنایی می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۹۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۵۰۰
تومان