دانلود و خرید کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی جیمز آلن ترجمه هانیه منشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی اثر جیمز آلن

کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۱از ۲۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی، نوشته جیمز آلن با ترجمه هانیه منشی‌زاده منتشر شده است. این کتاب نشان می‌دهد چگونه افکار ما قادر به شکل دادن به شخصیت، شرایط، سلامتی، ظاهر و دستاوردهای ما هستند. حال این انتخاب به شما بستگی دارد: برای ایجاد زندگی‌ای که می‌خواهید ارباب ذهن خود شوید، یا اینکه در پریشانی و شکستی که فرو رفته‌اید، باقی بمانید.

درباره کتاب تو همانی هستی که می اندیشی

کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی، نتیجه مراقبه و تجربه است. رساله¬ای نظری نیست، بلکه راهنمایی عملی است. هدف آن الهام بخشیدن به مردان و زنان است تا درک کنند که «ما خودِ خویشتنمان را » از طریق قدرت افکاری که انتخاب می‌کنیم و در خود می‌پرورانیم؛ می‌سازیم.

ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد. ممکن است شما تاکنون زندگی‌تان را در جهل و درد ساخته باشید، اما از این روز به بعد باید با روشن‌بینی و شادمانی آن را بسازید.

همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود. رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم.

شما این حقیقت را درک خواهید کرد که «جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.»

رؤیایی که در ذهن خود دارید، آرمانی که در قلب خود دارید؛ این همان چیزی است که شما زندگی خود را با آن خواهید ساخت و به آن تبدیل خواهید شد.

خواندن کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند و با موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تو همانی هستی که می‌اندیشی

اثر متقابل بین اندیشه و شرایط برای قضاوت در مورد قلب و ذهن یک فرد تنها بر اساس شرایط کنونی‌اش، بسیار پیچیده است. یک کارآفرین ممکن است در بعضی از جنبه‌ها شریف و صادق باشد، با این حال کسب‌وکارش شکست بخورد. فرد دیگری می‌تواند در برخی جنبه‌ها لاف‌زن و فریبکار باشد، با این حال تجارت او موفقیت‌آمیز باشد. معمولاً نتیجه‌گیری‌ای که در این شرایط می‌شود این است که اولین کارآفرین به دلیل صداقت خود شکست خورده است، در حالی که دومی به دلیل عدم صداقت خود موفق شده است؛ اما این یک نتیجه‌گیری اشتباه است.

این نتیجه‌گیری حاصل قضاوت ظاهری است که برخی افراد کاملاً بافضیلت هستند در حالی که برخی دیگر کاملاً شرور هستند که ساده‌سازی‌ای بیش از حد ساده‌انگارانه‌ای است. با بررسی دقیق‌تر ممکن است مشخص شود که کارآفرین فاقد صداقت، دارای خصائل خاصی مانند قاطعیت و کارایی است که فرد دیگر فاقد آن‌ها است.

این موضوع حس غرور ما را تسکین می‌دهد و فکر می‌کنیم چون ما خیلی خوب هستیم، شکست می‌خوریم یا اینکه چون ما خیلی صادق هستیم کارمان خراب شده است. اما این درست نیست. تا وقتی که افکار ناپاک را از ذهنمان نزدوده‌ایم و هر لکه‌ای را از روحمان پاک نکرده‌ایم، چگونه می‌توانیم دریابیم که رنج ما، نتیجه فضایل ما است و نتیجه اشتباهاتمان نیست؟ یا چگونه دریابیم که اگر بر مبارزه با مشکلاتِ امروز پافشاری نکنیم، فردا این پیروزی را کسب نمی‌کنیم؟

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۶۷۸۱۵ غلامعلی.بیدسرخی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

سلام همه کتابهای جیمز الن بسیار ارزشمند است، وخواندن این کتابها برای هر انسانی واجب وحیاطی است.

Arsalan.kh
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

محتوای کتاب کاملا مرتبط با موضوع خود کتابه. به نوعی به قدرت ذهن خودمون اشاره می‌کنه و میگه که هر اخلاق و رفتاری که ازمون سر میزنه ناشی از تصوری هست که خودمون راجب خودمون در ذهنمون داریم. نثرش یکم

- بیشتر
AhmadReza
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

فصلی که در خصوص آثار اندیشه بر جسم بود برام تاثیر گذار بود .

Moon
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

کتاب دارای نکات مهمیه، لپ مطلب رو بیان میکنه، به نظرم یکبار خوندنش کافی نیست و هرروز باید به موارد گفته شده توجه داشت تا باغ افکاره مثمر ثمر ، نیکو و متعادل بشه «حتی زمانی که رویداد ها و شرایط

- بیشتر
Neda Pedram
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

کتاب خیلی کوتاه و جامع و کاملی بود و در نهایت همه چی به افکار ما و درون ما بستگی داره 👍👍👍👍

44445
۱۴۰۲/۱۲/۲۵

این ترجمه اش مناسب هست . در کل خیلی ساده بیان شده و مفید ... ما زمانی چیزی را می آموزیم که بتوانیم آنرا در عمل نشان دهیم... .

rostami
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

این کتاب با اینکه کتابی کوتاه است اما واقعا مفید و دارای بار علمی زیادیست

من امیرم
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

جالب بود تو کمتر از ۲ ساعت خوندم با اینکه بعضی جمله هارو چندبار خوندم ، اخر سر کتاب هم تمرین عملی داره که باید اجرا بشه ،یه دید کلی بهتون میده تو هر فصل هم درباره سلامتی، هدف،ارامش و...

- بیشتر
کاربر 4624176
۱۴۰۱/۰۴/۰۷

مختصر و مفید و کاربردی... لذت بردم از خوندنش

کاربر BHMAN P
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

سلام کتاب خوبی است وجذاب خواندنش را به انهای که می خواهند تغیر کنند توصیه میکنم موفق پیروز سلامت وسربلند وثروتمند باشید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۴)
از میان همه اندیشه‌های متعالی و والایی که می‌توانید درباره‌اش صحبت کنید، هیچ‌کدام قوی‌تر از این نیست: که شما ارباب ذهن خود، نویسنده شخصیت خودتان و در نتیجه سازنده سرنوشت خود هستید.
j.h
اهداف ما باید هماهنگ با افکار ما باشند؛ هم آگاه و هم ناخودآگاه؛ وگرنه هرگز تحقق نخواهند یافت
Moon
مردم آنچه را که می‌خواهند جذب نمی‌کنند، اما آنچه هستند را به سوی خود جذب می‌کنند. هوس‌ها، خیالات و آرزوهایمان ممکن است به حقیقت نپیوندند، اما آنچه هستیم، همیشه در زندگی بیرونی ما آشکار خواهد شد. محتوای ذهن و قلب‌های ما نمی‌تواند مدت زیادی پنهان بماند. سرنوشت، چیزی خارج از کنترل شما نیست. شما سرنوشت خود هستید. شخصیت شما همان سرنوشتتان است. آرزوها و رؤیاهایتان زمانی به حقیقت می‌پیوندند که با اندیشه‌ها و اعمال شما هماهنگی داشته باشند.
Moon
شما به طور طبیعی به سمت چیزی جذب می‌شوید که ذهن شما روی آن متمرکز است. شما به بلندی بزرگ‌ترین آرزوی خود اوج می‌گیرید، یا به همان میزانِ تمایلِ کنترلِ خود، تنزل خواهید کرد.
j.h
ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
افکار سالم به عادات سالم تبدیل می‌شوند. تصویری از خود را بسازید که سرشار از انرژی و نیروی حیات می‌درخشد، در هماهنگی با آن تصویر عمل کنید و شما آن‌چنان رشد خواهید کرد تا بتوانید آن را در واقعیت مجسم کنید. اگر می‌خواهید از بدن خود در برابر بیماری محافظت کنید، ذهن خود را تصفیه کنید. اگر می‌خواهید از نظر فیزیکی جذاب باشید، ذهنتان را زیباتر کنید. اندیشه‌هایی مانند حسادت، نفرت، بی‌علاقگی، دلسردی و ناامیدی، جسم را از تابش طبیعی‌اش محروم می‌کند. «چهره ترش‌رو»، بیانگر افکار تلخ است.
مهتاب حیدری
انضباط فردی، کلید به دست آوردن هر چیزی است که می‌خواهید، مهم نیست که اهدافتان اهمیت زیادی داشته باشند یا بی‌اهمیت باشند.
lale shafiee
در اقیانوس زندگی، جزایر خوشبختی وجود دارند. ساحلِ آفتابیِ رؤیایِ آرمانی‌تان در انتظارِ شما است. افکار خود را محکم نگه دارید. تمام چیزهایی که نیاز دارید در درون خودتان است. قدرت خود را بیدار کنید! انضباط فردی قدرت است. تفکر درست موجب برتری است. آرامش و متانت همان اعتماد به نفس است. به قلب خود بگویید، «آرام باش.»
Moon
هر چه افراد آرام‌تر باشند، موفقیت و نفوذ آن‌ها بیشتر می‌شود. دیگران به آن‌ها اعتماد خواهند کرد، به آن‌ها جذب خواهند شد و در زمان سختی به آن‌ها تکیه خواهند کرد. این توازن در شخصیت؛ متانت؛ شکوفهٔ تفکر درست و ثمره روح است. چنین شخصیتی ارزشمندتر از طلا است. ثروت محض، بدون آرامش ذهنی، هیچ‌گونه رضایتی به همراه ندارد.
Moon
حتی زمانی که رویدادها و شرایط خارج از کنترل ما قرار دارند، افکار ما در موردشان و واکنش‌هایمان به آن‌ها در کنترل ما است.
Moon

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان