دانلود و خرید کتاب نظریه پردازان مدیریت نوین کریس لوئر ترجمه مسعود کرباسیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظریه پردازان مدیریت نوین اثر کریس لوئر

کتاب نظریه پردازان مدیریت نوین

معرفی کتاب نظریه پردازان مدیریت نوین

کتاب نظریه‌پردازان مدیریت نوین نوشته کریس لوئر است که با ترجمه مسعود کرباسیان و محمود خردبخش منتشر شده است. این کتاب درس‌هایی از بهترین کتاب‌ها درباره‌ی مدیریت است.

درباره کتاب نظریه‌پردازان مدیریت نوین

چکیده‌کتاب‌های استادان مدیریت، شامل پانزده خلاصه جامع از کتاب‌های پُرفروش درباره مدیریت، رهبری، رابطه افراد و تغییر در محیط کار است. از دلایل مهم انتخاب این کتاب برای ترجمه آن بود که هر یک از پانزده بخش کتاب عرضه‌کننده یک نکتهٔ محوری و ابعادی از مفاهیم مدیریت است.

کتاب‌هایی که در زمینه مدیریت و رهبری نوشته می‌شوند، عموماً یا آکادمیک‌اند و یا بیشتر به زندگی‌نامهٔ مدیران موفق پرداخته‌اند که چگونه آن‌ها با دیگران ارتباط برقرار کرده و یا چگونه آن‌ها می‌توانند در محیط کارشان به نحو مطلوبی تغییر ایجاد کنند. کتاب حاضر تلفیقی از موارد تجربی و دانش مدیریت است. 

خواندن کتاب نظریه‌پردازان مدیریت نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفقیت‌های بیشتری به دست آورند و زندگی را هوشمندانه‌تر مدیریت کنند پیشنهاد میکنیم

بخشی از کتاب نظریه‌پردازان مدیریت نوین

- خودمسئولی (مسئولیت‌پذیری): هیچ دستاورد برجسته‌ای با تلاش فردی حاصل نشده است هر چند با چشم‌انداز  فردی شروع می‌شود. اما وقتی صاحب چشم انداز شدیم آن‌گاه باید مسئولیت اجرای آن را به دیگران واگذار کنیم.

اصل رنجش (آزردگی)

نویسنده و شاعر آلمانی هرمان هسه می‌نویسد: «اگر از کسی متنفرید، شما از چیزی در او متنفرید که بخشی از شماست. چیزی که بخشی از ما نیست، هرگز ما را آزار نمی‌دهد و به‌هم نمی‌ریزد.» وقتی آزاردهندگان پرخاشگری می‌کنند، بیشتر بازتاب چیزی در درون آن‌هاست تا وقایع اطراف‌شان. آن‌ها در درون خود، احساس یا فکری منفی دارند. موضوع این است: «افرادی که به خود اعتقاد ندارند هرگز موفق نمی‌شوند، و اطرافیان خود را هم از موفقیت بازمی‌دارند.»

مردمی که دیگران را آزار می‌دهند خودشان هم به‌سادگی از دیگران می‌رنجند. همیشه در تعامل با دیگران این را به یاد بسپارید: هر گاه فردی بیش از اندازه به چیزی واکنش نشان می‌دهد، تقریباً همیشه علت بیرونی یا دیگری سبب چنین بازتابی است.

اگر با فردی آسیب‌رسان روبه‌رو شدید، موضوع را فقط شخصی نبینید بلکه مشکل را فراتر از شخص و موقعیت ببینید. سعی کنید بر رنج او نیفزایید. پرخاش‌کنندگان را ببخشید و در کمک کردن به آن‌ها بکوشید و بگذرید. این آسان‌ترین و مؤثرترین راه است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

حجم

۵۴۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۱۹ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان