دانلود و خرید کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان جک سی ریچاردز ترجمه مریم سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان اثر جک سی ریچاردز

کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان

معرفی کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان

کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان نوشته جک سی ریچاردز است که با ترجمه مریم سلطانی منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای مفید و جامع برای مربیان است تا بتوانند با تسلط بیشتر به شاگردانشان آموزش بدهند.

درباره کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان

معلمان در طول دوره معلمی خود باید همواره در حال پیشرفت شغلی‌ باشند. به همین منظور لازم است در کنفرانس‌ها و کارگاه‌ها‌ شرکت کنند، در گروه‌ها و تالارهای گفتگوی برخط عضو شوند، بحث کنند و درباره نوآوری‌ها و پیشرفت‌های جدید رشته خود مرتباً بیاموزند. این کتاب شامل ۵۰ نکته برای کمک به برنامه پیشرفت معلمان است که بر اساس تخصص و تجربه فراوان جک‌سی ریچادرز نوشته شده‌است.۵۰ نکته ساده و کاربردی که جنبه‌های متفاوت پیشرفت از جمله بررسی سوابق تدریس، توسعه دانش در حوزه تفکر انتقادی، توسعه مهارت‌های تدریس و ایجاد فرهنگ پیشرفت شغلی سازمانی را پوشش می‌دهد. هر نکته با یک عنوان کوتاه مانند «سعی کنید کارها را به روش متفاوتی انجام دهید» شروع می‌شود. بعد از عنوان، هدف نکته بیان می‌شود و سپس در یک پاراگراف اهمیت نکته توضیح داده می‌شود. بعد از آن نویسنده مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را ارائه می‌کند که خواننده را در اجرای نکته راهنمایی می‌کنند. 

خواندن کتاب ۵۰ نکته برای پیشرفت مدرسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب معلمان و مراکز آموزشی برگزارکننده دوره‌های تربیت مدرس هستند. راهبردهای این کتاب هم به صورت انفرادی و هم گروهی قابل‌اجرا است. 

نظرات کاربران

Ftme
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

لطفا در بی نهایت قرارش بدید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان