دانلود و خرید کتاب هشدار برادران گریم کریس کالفر ترجمه الهام فیاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هشدار برادران گریم

کتاب هشدار برادران گریم نوشته کریس کالفر است که با ترجمه الهام فیاضی منتشر شده است. این کتاب سفری به دنیای برادران گریم، بزرگترین داستان‌نویسان اروپا است.

درباره کتاب هشدار برادران گریم

برادران گریم هشداری برای سرزمین قصه‌ها دارند! آن‌ها توسط ارتش فرانسه دزدیده شده و تحت فشار قرار گرفته‌اند که راه دنیای قصه‌ها را نشان دهند. ارتش فرانسه می‌خواهد به دنیای قصه‌ها حمله کند. برادران گریم مجبور می‌شوند راه را به ارتش نشان دهند اما فرشته‌ی مهربان کاری می‌کند که گذر از این مسیر دویست سال طول بکشد تا اهالی سرزمین قصه‌ها وقت کافی برای آماده‌شدن داشته باشند. حالا آن دویست سال تمام شده و ارتش می‌تواند به دنیای قصه‌ها برود. کانِر بیلی فکر می‌کرد که دیگر کاری با دنیای قصه‌ها ندارد، اما حالا خودش را وسط مأموریتی می‌بیند که باید در آن از یک راز دویست‌ساله که از استادان قصه‌گویی به یادگار مانده، سر دربیاورد. خواهر دوقلویش الکس در حال آموزش دیدن برای مقام جانشینی فرشته‌ی مهربان است. اما تلاش‌هایش برای برآورده کردن آرزوها همیشه مطابق انتظارش پیش نمی‌روند.

خواندن کتاب هشدار برادران گریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان علاقه مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هشدار برادران گریم

لبخند مصنوعی دیگری بر لب ژنرال نشست و عذرخواهی کرد. «ببخشید. وقتی کسی بهم دروغ می‌گه، چشم‌هام این‌جوری می‌شن.»

یاکوب گفت: «ما به شما دروغ نمی‌گیم، ژنرال. ولی اگه شما قصه‌های ما رو باور کرده‌ین، برای ما مایهٔ افتخاره...»

ژنرال فریاد کشید: «ساکت!» و دوباره پلکش شروع به پریدن کرد. «شما دوتا برادر به شعور من توهین می‌کنین! ما خیلی وقته که تعقیبتون می‌کنیم. می‌دونیم که یه زن درخشان قصه‌ها رو براتون میاره.»

برادران گریم دیگر حرفی برای گفتن نداشتند. قلبشان به‌شدت می‌تپید و دانه‌های عرق روی پیشانی‌شان پیدا بود. سال‌ها بود که به سوگند رازداری‌شان وفادار بودند، ولی حالا بزرگ‌ترین راز زندگی‌شان برملا شده بود.

ویلهلم گفت: «یه زن درخشان؟ خودتون می‌فهمین چی می‌گین، ژنرال؟ حرفتون خیلی مسخره‌ست.»

ژنرال مارکی گفت: «سربازهای من با چشم‌های خودشون اون رو دیده‌ن. لباس‌های اون زن مثل آسمون شب برق می‌زنه، موهاش رو با گل‌های سفید می‌بنده و یه چوب جادویی بلورین داره... و هر بار که به دیدن شما میاد، برای کتاب‌هاتون قصه‌های جدید میاره. ولی اون یه‌دفعه از کجا ظاهر می‌شه؟ همه‌ش این سؤال رو از خودم می‌پرسم. روزهای متمادی تمام نقشه‌هایی که داشتم رو زیرورو کردم و آخرش به این نتیجه رسیدم که اون از جایی میاد که روی هیچ‌کدوم از نقشه‌های من نیست.»


نظرات کاربران

𝘼𝙂𝘿`𝘚𝘶𝘨𝘢
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

حرف نداشت من همه جلدای کتابش را دارم خیلی قشنگ و هیجانی🤗😋👏🏻💜

pariya
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

واقعا چه نویسنده باهوش و چه کتاب های قشنگی تمام نسخه هاش قشنگه آفرین به نویسندش

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۱۲/۲۶

عالیییییی😍💕🙇🏻‍♀️ واقعااا خیلی قشنگه من خیلی وقته این کتاب رو خوندم اما نمیدونستم چطور قشنگی این کتاب رو توصیف کنم دیگه امروز گفتم ولش کن بذار نظر بدم😁🍡 این جلد یه پیشرفت قابل توجهی نسبت به جلد های قبل کرده بود و

- بیشتر
booklove
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

عالی بود و داستانی فوق العاده داشت مرد نقابدار هم تو چهار دلم براش سوخت و برای این جلد مخصوصا عاشق پایانش شدم حتما بخوانید😍😍📚 ممنون از انتشارات پرتقال🍊 و کریس کالفر🤩

💜
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

عالی و بی نظیر😍 خیلی مجموعه ی قشنگیه💖😄

draco malfoy
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

بهترین مجموعه ایه که خوندم به همه پیشنهاد می کنم حتما بخونید مطمئن باشید خوشتون میاد کتاب هایی رو که مثل اینن میشه معرفی کنید؟

bookisland_fatemeh
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

این کتاب بسیار عالیه و به دوستداران کتاب های فانتزی ، هیجانی ماجراجویی پیشنهاد می کنم.

- mira .
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

توصیفی واسه این کتاب نیست از بس زیباست این کتاب برای افراد 12به بالا هستش به دلیل اینکه کتاب رو بفهمید و بدونید چه به چیه کتاب واقعا زیبا بود اگر کمی از این کتاب رو بخونید دیگه نمیتونید دست از

- بیشتر
دختر کتاب خوان 📖 🌸
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

خیلی خیلی عالییی بود 👌🏻 من نسخه چاپی این کتاب را هم خوندم خیلی خوبه عاشقشم ❤️😍👍🏻

دختر کتاب گرد
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

من نسخه چاپش رو دارم واقعا عالیه. 🤩😍🥰😊 اگه از من می‌پرسید پیشنهاد میکنم که حتما توی اولین فرصت بخونیدش و ازش لذت ببرید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
درس‌های بزرگ از دل ماجراهای تلخ به دست میان.
arefe
اگه همهٔ عمر نگران ضربه خوردن باشی، هیچ‌وقت طعم زندگی واقعی رو نمی‌چشی. نباید از ترس اتفاق‌های بد اون‌قدر خودت رو پنهان کنی که راه اتفاق‌های خوب رو هم به زندگی‌ت ببندی
G.H.M
پری مهربان دستش را روی صورت نوه‌هایش گذاشت و گفت: «بله، بچه‌ها، من دارم می‌میرم. ولی چیزی که پری‌های دیگه براتون توضیح ندادن اینه که پری‌ها هیچ‌وقت واقعاً نمی‌میرن. وقتی عمر یه پری تموم می‌شه، روحش به جادو برمی‌گرده. به همون چیزی تبدیل می‌شه که پری‌ها با اون دنیا رو به جای بهتری تبدیل می‌کنن. من حتی وقتی که رفته باشم، باز هم کنار هر دوتون هستم. هر بار که چوب جادویی‌تون رو تکون بدین یا طلسمی بکنین یا از جادو استفاده کنین، من از دور با غرور نگاهتون می‌کنم، غروری اون‌قدر زیاد که می‌تونه آسمون رو روشن کنه.»
زهرا
. برچسب زدن به گروه بزرگی از مردم به خاطر شهرت اجدادشون خیلی آسونه، ولی کار درستی نیست.
arefe
وقتی آدم از همه چیز و همه کس ناامید می‌شه، تنها حسی که جای امید ازدست‌رفته‌ش رو پر می‌کنه، حس بدبختیه.»
arefe
«مهم‌ترین چیز برای شکست دادن اژدها اینه که همیشه یادتون باشه شما باهوش‌تر و قوی‌تر از اون هستین. ممکنه قیافه‌ش ترسناک به نظر برسه، ولی اون فقط یه خزندهٔ بالداره که نفس آتشین داره.»
arefe
بعضی چیزها قرار نیست هیچ‌وقت اتفاق بیفتن.
arefe
«بدترین کاری که کسی می‌تونه در حق یکی دیگه بکنه ـ البته به غیر از خوردنش ـ اینه که ارزش هویتش رو نصف کنه. وقتی ارزش هویت کسی نصف یا کمتر از نصف بشه، باهاش برخورد انسانی نمی‌شه. اما همه حق دارن شخصیت مستقل داشته باشن.»
arefe
چون دنیا نابودت کرده، نباید تو هم اون رو نابود کنی!»
arefe
کاش مغزم هم مثل بقیهٔ بدنم محکم بود
arefe

حجم

۸۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۸۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان