دانلود و خرید کتاب زندگی در میان زندگی ها مایکل نیوتن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی در میان زندگی ها اثر مایکل نیوتن

کتاب زندگی در میان زندگی ها

معرفی کتاب زندگی در میان زندگی ها

کتاب زندگی در میان زندگی‌ها، نوشته مایکل نیوتون، اثری خواندنی و جذاب درباره‌ی زندگی روح بعد از مرگ و عالم بعد است. کتاب زندگی در میان زندگی‌ها را می‌توانید با ترجمه‌ای روان از فرخ بافنده بخوانید. 

درباره‌ی کتاب زندگی در میان زندگی‌ها

تقریبا تمام انسان‌ها حداقل یکبار در طول زندگی‌شان از خودشان پرسیده‌اند که هدف آن‌ها در زندگی چیست؟ بعد از مرگ و جدا شدن روح از بدن، چه اتفاقی برای آن می‌افتد و آیا اصلا زندگی پس از مرگی وجود دارد یا خیر؟ همه‌ی ما از خودمان پرسیده‌ایم، از کجا آمده‌ام، آمدنم بهر چه بود؟ به کجا می‌روم؟ اصلا من کیستم. مایکل نیوتون، روان‌شناس و هیپنوتراپیست برجسته، و نویسنده به بیان تکنیک‌های هیپنوتیزمی خاصی پرداخته است. این اثر حاصل سه دهه تحقیق و پژوهش علمی مایکل نیوتون است که به افراد کمک می‌کند به خاطرات روحی‌ِشان از عالم پس از مرگ دسترسی یابند، و تلاش نموده به سوال‌هایی اینچنینی پاسخ دهد. 

کتاب زندگی در میان زندگی‌ها به موضوعات و تکنیک‌های مختلفی مانند روش رساندن سوژه‌ها به حالت خواب ابرآگاه، بیان تجربه‌های روح‌ از عالم بعد، درک جایگاه‌ فردی در عالم هستی و چگونگی رهایی از رنج‌های جسمی و روحی در زندگی فعلی می‌پردازد.

کتاب زندگی در میان زندگی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به موضوعات متافیزیکی، مباحث روحانی و عرفانی دنیای بعد از مرگ علاقه دارید، کتاب زندگی در میان زندگی‌ها را بخوانید. 

بخشی از کتاب زندگی در میان زندگی‌ها

اکثر آدم‌هایی که می‌خواهند برای دسترسی به خاطرات روحشان به آن‌ها کمک کنید، با باورهایشان مشکلی ندارند. اما برخی هم تحت تأثیر آموزه‌های دینی‌شان مقاومت می‌کنند، یا نگرانی‌هایی در مورد ساز و کار خواب مصنوعی برای ورود به زندگی در میان زندگی‌ها دارند. شاید هم در مورد سپردن خودشان به دست شما مرددند.

من جلساتم را با توضیح این مسئله به مراجعین نگرانم شروع می‌کنم که: به نفعشان است با ذهن باز وارد روند بازگشت هیپنوتیزمی خود شوند. حتی ممکن است به آن‌ها بگویم که (قطع‌نظر از نظام اعتقادی‌شان) خاطرات ناخودآگاه‌شان احتمالاً موطنی را در عالم ارواح به آنان نشان می‌دهند که درست مثل گزارش تمام کسانی است که روند بازگشت به عالم ارواح را پشت سر گذاشته‌اند. فردی شکاک ممکن است اعتراض کند که چنین اطمینان‌دهی به‌نوعی شرطی کردن پیشاپیش سوژه است. حتی اگر هم چنین باشد، من با تجربهٔ چند هزار جلسهٔ هیپنوتیزمِ زندگی در میان زندگی‌ها، از گفتن این حرف به سوژهٔ نگران اِبایی ندارم.

وقتی پای پیش‌داوری به میان می‌آید، باید این واقعیت را هم بپذیریم که کتاب‌های من در مورد زندگی بعد از مرگ دیگر شهرهٔ عام و خاصند و هر کسی ممکن است آنها را خوانده باشد. لذا سوژه‌تان ممکن است نگران این باشد که تحت تأثیر این کتاب‌ها قرار گرفته است. برایش توضیح می‌دهم که من در تمام طول سال‌هایی که مشغول این کار بوده‌ام (حتی قبل از انتشار کتاب‌هایم)، پیشاپیش به بیشتر سوژه‌ها توضیحات اندکی می‌داده‌ام. هرچند انجام دادن یا ندادن این کار فرق چندانی هم ندارد، چون به‌محض اینکه فرد از طریق خواب مصنوعی عمیق وارد عالم ارواح شود، گزارش‌هایش شبیه تمام کسان دیگری خواهد بود که قبل از او این مسیر را طی کرده‌اند ـ مهم هم نیست که ایدئولوژی‌اش چه باشد، یا من چه توضیحاتی پیشاپیش به او داده باشم.

هیپنودرمانگرهای ال‌بی‌ال‌ای که تربیت‌شان کرده‌ام، به من گفته‌اند سوژه‌هایی داشته‌اند که هرگز نامی از من یا کتاب‌هایم نشنیده‌اند. این افراد هم، بدون هیچ ترغیبی در گزارش‌هایشان از عالم ارواح، هم‌ساز با بقیه بوده‌اند. در واقع، تفاوت اصلی بین افراد، در نحوهٔ مشاهدهٔ فعالیت‌های دنیای ارواح است. برخی این فعالیت‌ها را واضح می‌بینند و برخی دیگر مبهم. هیچ دو جلسه‌ای دقیقاً عین هم نیست. چرا که هر روحی الگوی انرژی خاص خودش را برای بازیابی خاطرات فناناپذیر ذخیره‌شده‌اش و تاریخچهٔ زندگی منحصر به فردش دارد.

نظرات کاربران

shiva kad
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

آثار مایکل نیوتن با بیانی قابل فهم، از دنیایی صحبت میکند که قبلا هرگز به آن باور نداشت ،ولی حقیقت دارد! توصیه من بخصوص برای کسانی که هیچ اعتقادی به عالم دیگر سو ندارند این است که حتما این کتاب

- بیشتر
محمد مرادي
۱۴۰۰/۰۲/۰۸

اگر همه کتتب هاش باشه بهتره

کاربر ۱۵۶۹۶۲۷
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

هر سه جلد کتاب این نویسنده را توصیه میکنم به کسانی که در زندگی به بمبست روحی خوردند و باورشان از خدا و دنیای پس از مرگ از دست دادن مطالعه کنند چرا که میفهمند چرا یکی غنی و یکی

- بیشتر
کاربر ۲۹۳۰۴۶۴
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

سوال من الان اینه که درست دیدم نوشته شونزده صفحه؟؟ من این کتاب رو چند سال پیش خوندم بالای صد صفحه بود!

کاربر ۴۰۲۲۳۰۳
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

این کتاب کاملا توضیح داده چگونه اطلاعات دنیا روحی دریافت میکنه .

فاطمه علوی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عالی بود ممنون فقط چرا نمیتونم دانلودش کنم؟

سارا
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

من کتابهای مایکل نیوتن رو میپسندم. البته حتما به ترتیب بخوانید سفرروح سرنوشت روح و سپس این کتاب. گرچه این کتاب بیشتر جنبه ی آموزشی برای هیپنوتراپها داره.

کاربر ۲۷۸۸۶۰۸
۱۴۰۰/۰۶/۱۹

بسیار عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
هرآنچه ما را در میان خویش گرفته، هرآنچه غافل از کنارش می‌گذریم، هرآنچه لمسش می‌کنیم، بی‌آنکه حسش کنیم، هرآنچه رویارویش می‌شویم، بی‌آنکه بشناسیمش، تأثیرهایی آنی، شگفت‌انگیز و توضیح‌ناپذیر بر ما دارد. ـ دوموپَسان
azaad
آمدن ما به این عالم خاکی تصادفی و بی‌حساب و کتاب نبوده، بلکه فرصتی است برای رسیدن به کمال و در نهایت بازگشت و پیوستن به آن مبدأ
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱
زمین محل زیبایی و شادی عظیم است ولی جهل، نفرت و رنج را هم که ساختهٔ دست بشرند در خود جای داده است
کاربر ۴۰۲۲۳۰۳
در طول مصاحبهٔ اولیه، برای سوژه‌ها توضیح می‌دهم که قرار است آنها را به شیوه‌ای بسیار راحت به موطن اصلی‌شان برگردانم. آنها در مدتی که از نظر ذهنی به عالم پس از مرگ پیوند خورده‌اند، موقتاً از آشوب دنیای مادی‌مان خلاص می‌شوند. به همین دلیل است که برخی سوژه‌ها در انتهای کار در برابر خروج از خواب مصنوعی مقاومت می‌کنند.
azaad
هرآنچه ما را در میان خویش گرفته، هرآنچه غافل از کنارش می‌گذریم، هرآنچه لمسش می‌کنیم، بی‌آنکه حسش کنیم، هرآنچه رویارویش می‌شویم، بی‌آنکه بشناسیمش، تأثیرهایی آنی، شگفت‌انگیز و توضیح‌ناپذیر بر ما دارد.
کاربر ۲۱۵۵۰۷۱

حجم

۳۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۳۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان