دانلود و خرید کتاب اَبَرجاذب گابریل برنستین ترجمه سارا پرویزخانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اَبَرجاذب اثر گابریل برنستین

کتاب اَبَرجاذب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اَبَرجاذب

اَبَرجاذب، روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رؤیایتان کتابی در زمینه موفقیت و رشد فردی نوشته گبریل برنستین است. 

درباره کتاب ابرجاذب

برنستین در این کتاب از وجود قدرتی معنوی حرف می‌زند که همه ما به نوعی به آن اعتقاد داریم او می گوید فرقی نمی کند که این نیروی غیر فیزیکی را چه بنامیم، خدا، جهان، هدایت، انرژی، عشق و.... چون شما ممکن است با کلمات دیگری انس داشته باشید اما ارتباط برقرارکردن و پیوستن به این وجود امری ضروری است.

او در مقدمه کتاب می‌گوید به خاطر اعتقادش به همین نیروی لایزال توانسه اعتیادش را ترک کند، استرس‌هایش را کنار بگذارد و زندگی هدفمندی داشته باشد: «ارتباطم با این عشقْ راهنما و محافظ و شریکم در آفرینش زندگی‌ام بوده است. زندگی با تعلق‌خاطر روزانه به این منبع غیرفیزیکی قدرت مرا به یک ابرجاذب تبدیل کرده است.»

او درباره معنای ابرجاذب توضیح می‌دهد که : «ابرجاذب ‌بودن به این معناست که آنچه به آن معتقدم همان چیزی است که دریافت می‌کنم. می‌توانم به‌واسطهٔ هماهنگی با هیجاناتِ حس خوب و هدایتشان به‌سمت علایقم، جهانی که می‌خواهم ببینم را هم‌آفرینی کنم. می‌توانم برای ارائهٔ ایده‌هایی الهام‌بخش، عرضهٔ خرد، و کسب وفور و احساس آزادی، از منبع نامحدودی از انرژی خلاق استفاده کنم. مهم‌تر از همه، می‌توانم این قدرت را به‌عنوان نیرویی در جهت خیر و نیکی در این دنیا کنترل کنم.»

او در کتابش سعی دارد این ویژگی یعنی ابرجاذب بودن را به شما بیاموزد چون هنگامی‌که خود را با انرژی ابرجاذبتان هم‌تراز می‌کنید، دیگر احساس ترس نخواهید کرد. به یاد می‌آورید درواقع روحی الهی در کالبدی انسانی هستید. این روح الاهی در درون شما پیشگاه الهام و نشاط و حقیقتِ آن کسی است که هستید. زمانی‌که این مراحل را تمرین می‌کنید، به یاد می‌آورید روحی خردمند، قدرتمند، تندرست و مقدسید. زمانی‌که این را بپذیرید، می‌توانید آزاد باشید. زمانی‌که انرژی‌تان را با حضور حقیقی‌تان هماهنگ کردید، بی‌شک احساس آزادی خواهید کرد. ممکن است همیشه به این حقیقت متصل نمانید؛ اما هرچه بیشتر به سمتش بروید، راحت‌تر احساس آزادی خواهید کرد.

 او در این کتاب در شش فصل شما را راهنمایی می کند تا تبدیل به ابرجاذب شوید. این فصل‌ها شامل روش‌ها و درس‌های معنوی‌ای هستند که به ترتیب قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که در آخر قدرتتان را به‌طور کامل به دست خواهید آورد. درحالی‌که هرکدام از روش‌های این کتاب می‌تواند به‌طور مستقل اجرا شود، برنستین آن‌ها را به‌گونه‌ای قرار داده‌ که مکمل هم باشند.

این روش‌ها را به‌گونه‌ای که قرار گرفته‌اند تمرین کنید تا بتوانید از این روند متحول‌کننده بیشترین بهره را ببرید. 

 خواندن کتاب ابرجاذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و رشد فردی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب ابرجاذب

وقتی بچه بودم، از دنیایی فراتر از دید فیزیکی خیلی آگاه بودم. به فرشته‌ها و پری‌ها اعتقاد داشتم و بسیار شهود داشتم. وقتی خیلی کوچکیم، پرده‌ای بین جهان فیزیکی و قلمرو معنوی وجود ندارد؛ به همین دلیل است که اغلب کودکان دربارهٔ فرشته‌ها صحبت می‌کنند یا با دوستان خیالی‌شان حرف می‌زنند. حتی ممکن است دربارهٔ زندگی‌های گذشته صحبت کنند یا به‌طور شهودی چیزی را پیش‌بینی کنند. در این حالت معصومیت، بچه‌ها می‌توانند دنیایی فراتر از محدودیت‌های جسمانی را درک کنند و با دید معنوی ببینند.

در کودکی به خودم و به قدرتی والا اعتماد داشتم. درطول زمان، که ترس‌های دنیا پرهیاهوتر می‌شدند، آن ایمان از من گرفته شد. احساس تنهایی، ناامنی و وحشت در جهانی پر از ترس و محدودیت در من شروع شد. لحظات زیادی بود که مرا از عشق جهان جدا می‌کرد. شاهد این بودم که والدینم دارند طلاق می‌گیرند، در پارک به من زور می‌گفتند، و گاهی در مدرسه نمرات پایینی می‌گرفتم و همهٔ این‌ها ازجمله تجربیات جدایی‌ای بودند که جهان‌بینی‌ام را بر پایهٔ ترس ایجاد کردند.

هرچه بزرگ‌تر می‌شویم دستیابی به قلمرو معنوی سخت‌تر می‌شود. ما بین قلمرو جهان معنوی و دنیای فیزیکی‌ای که به آن تکیه کرده‌ایم پرده می‌کشیم. کم‌کم به‌جای همسان‌شدن با روحمان، با بدنمان احساس همسان بودن می‌کنیم. والدینمان، معلمانمان و افراد دیگری که در اطرافمان‌اند بهمان می‌آموزند و غالباً تشویقمان می‌کنند که این تغییر را ایجاد کنیم. وقتی بزرگ‌تر می‌شویم، به نظر می‌رسد تقریباً هرکس و هرچیزی که می‌بینیم جهانی از جدایی و ترس را تثبیت می‌کند. هر فکر ترس‌محوری که در معرض آنیم، باور ما به جهان فیزیکی را تقویت می‌کند و ما را از قلمرو روحانی دور می‌کند.

خوشبختانه هرقدر هم که به‌طرف ترس از دنیا منحرف می‌شدم همیشه می‌دانستم چیزی فراتر از جهان فیزیکی وجود دارد. این آگاهی مرا از احساس سرگردانی و تنهایی نجات می‌داد. حتی در تاریک‌ترین زمان، باور داشتم با ارتباط معنوی هرچیزی ممکن می‌شود. به‌عنوان یک شاگرد معنوی، کنارزدن پرده از جهان فیزیکی و به‌یادآوردن نورِ قلمرو روحانی را تعهد روزانه‌ام قرار داده‌ام. در میان آشفتگی و تنشی که همه‌مان با آن روبه‌رو می‌شویم، این تعهد روزانه به من آرامش فوق‌العاده‌ای بخشیده است. تمرین انتخاب نگریستن با دید روحانی برایم عادت شده است. از این تمرین استفاده می‌کنم تا به یاد بیاورم جهان درحال هدایت من است و افکارم را به‌سمت عشق برگردانم. بدون این ارتباط معنوی، در دنیای توهمات ترسناک گم می‌شدم.






نظرات کاربران

کاربر ۱۵۲۱۶۸۰
۱۳۹۹/۰۵/۱۷

نام دیگر کتاب جهان هستی هوایت را دارد یا خدا هوایت را دارد هستش

کاربر ۲۸۴۰۶۳۸
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

بسیار این کتاب رو دوست داشتم. یه نشانه بود برای کشف رسالت شخصی و مسیر زندگیم. برای کسی که معنویت و متافیزیک رو باور داره آموزه‌های این کتاب بسیار الهام‌بخش و راهگشاست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
«شما چیزی را که می‌خواهید جذب نمی‌کنید، چیزی را که هستید جذب می‌کنید.»
گنگ خواب دیده
درحقیقت، لحظه‌ای که نتیجه را رها می‌کنیم، به جهان اجازه می‌دهیم تا حمایتمان کند. ما فقط رها می‌کنیم و می‌پذیریم.
گنگ خواب دیده
سریع‌ترین راه برای خارج‌شدن از انرژی فقدان بخشش است. هر روز از خودتان بپرسید: «چگونه می‌توانم خدمت کنم؟»
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
دیپاک در قسمتی از حرف‌هایش گفت: «وقتی به‌دلیل خاصی خوش‌حالین، درواقع هنوز ناراحتین، چون اون دلیل ممکنه تا فردا ازتون گرفته بشه.» حرف‌های او به من یادآوری کردند که وقتی روی چیزی که به آن نیاز داریم تمرکز می‌کنیم، ایمانمان را به جهان تضعیف می‌کنیم.
محمد شیرازی
اگر ایمانتان را از دست داده‌اید، به این داستان فکر کنید و به یاد بیاورید همیشه زمان‌بندی و نقشه‌ای بالاتر از نقشهٔ خودتان وجود دارد.
Nastaran M
عمیقاً به حال دعا فرورفتم و برای جامعه‌ام روشنایی فرستادم. برایشان دعا کردم که آرامش فکری، سلامتی و شادی داشته باشند و بیداری معنوی‌شان را به دست بیاورند.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
دوره‌ای در معجزات می‌گوید: «تنها کسانی‌که از نتیجه مطمئن‌اند می‌توانند صبر کنند. و بدون نگرانی صبر می‌کنند.»
f.tehrani1990
وقتی به آنچه شخص دیگری دارد حسادت می‌کنید یا وقتی کسی را به‌دلیل داشتن چیزی بهتر از خودتان می‌بینید، ارتعاشات پرانرژی‌تان را کاهش می‌دهید. این احساسات مقایسه و قضاوت باعث می‌شوند در فرکانس پایینی ارتعاش داشته باشیم و چیزی که می‌خواستیم را دفع کنیم.
گنگ خواب دیده
این جهان جهانِ «گوناگونی» است و گوناگونی یعنی به‌اندازهٔ همه هست و انرژی منبع پاسخ‌گوی همه خواهد بود. فقط در ذهنیت کمبودباور شماست که باور دارید منابع محدودی‌اند که باید سرشان بجنگید. منابعی که می‌خواهید استفاده کنید، نامحدودند و توانایی شما برای دستیابی به آنچه به آن تمایل دارید، به آن معناست که جهان این توانایی را دارد که آن را بدون هیچ استثنایی در اختیارتان قرار دهد. هیچ استثنایی وجود ندارد. هماهنگی با عشق را حفظ کنید تا ازطریق آن دریافت کنید.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
وسواس فکری روی نتیجهٔ خاصی که می‌خواهیم باعث می‌شود برای به‌دست‌آوردنش مبارزه کنیم و رنج بکشیم. تا وقتی به آن هدف دست نیافته باشیم، اجازهٔ داشتن احساس شادی، رضایت یا آرامش را به خود نمی‌دهیم. حتی اگر به آن هدف برسیم، بلافاصله روی کار دیگری متمرکز می‌شویم. زندگی براساس رسیدن به دستاوردهای متعدد، یک نوع الگوی اعتیاد است که ما را از لذت‌بردن حقیقی از غنای زندگی بازمی‌دارد.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۹۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان