دانلود و خرید کتاب ساحل رویایی من شیوا رومانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساحل رویایی من اثر شیوا رومانی

کتاب ساحل رویایی من

نویسنده:شیوا رومانی
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساحل رویایی من

کتاب ساحل رویایی من، اثر شیوا رومانی، داستانی عاشقانه و جنایی است که از یک مثلث عشقی نافرجام حکایت می‌کند. پسر جوانی که به نامزد مرد ثروتمند پیری دل می‌بازد و کمی بعد با مرگ او، باید به سوالات تمام‌نشدنی‌اش پاسخ بدهد.

درباره‌ی کتاب ساحل رویایی من

ماجرای کتاب ساحل رویایی من در زمانی مشابه به سال‌های میانی قرن بیستم میلادی اروپا در مزرعه‌ای نزدیک به دهکده‌ای به نام پورال اتفاق می‌افتد. راوی داستان ساحل رویایی من، ماتیاس راینهارد است که خاطره‌هایش را بازگو می‌کند. داستان از دوران نوجوانی ماتیاس آغاز می‌شود. ماتیاس به همراه والدین سالخورده خود در مزرعه‌ای خارج از دهکده‌ای به نام پورال زندگی منزوی را پیش گرفتند. او برای کمک به پدر و مادرش باید مدرسه را ترک کند و در این بین مشتری ثروتمندی سر می‌رسد و برای مراسم ازدواجش سفارش‌های زیادی به خانواده‌ی ماتیاس می‌دهد. ماتیاس که برای آماده کردن سفارش‌ها باید مرتب به خانه‌ی مرد ثروتمند یعنی ماسیانو سر بزند، به نامزد ماسیانو که دختر جوان و خیلی زیباست دل می‌بازد.

عشق به آمیلیا، نامزد ژنرال ماسیانو و در پی آن مرگ پدر ماتیاس اتفاقاتی هستند که به تدریج ماتیاس را از انزوا خارج می‌کنند. حالا ماتیاس باید با واقعیت‌هایی که سال‌ها از آن‌ها بی‌خبر بوده روبه‌رو شود. کمی بعد با بازگشت آمیلیا، داستان رنگ و بویی عاشقانه به خود می‌گیرد و با مرگ او سوالات زیادی برای ماتیاس پیش می‌آید. سوالاتی که باید برای تمامشان پاسخی مناسب پیدا کند.

کتاب ساحل رویایی من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن داستان‌های عاشقانه‌ی پر رمز و راز لذت می‌برید، کتاب ساحل رویایی من می‌تواند لذتی فراموش‌نشدنی به شما هدیه کند.

بخشی از کتاب ساحل رویایی من

صدای خنده تعدادی دختر نوجوان که گویی موضوع خاصی موجب خنده آن‌ها شده بود توجه من رو به خود جلب کرد. یکی از دخترها لباس متفاوتی از بقیه به تن داشت گویی باقی دخترها فقط او را همراهی می‌کردند. موهای طلایی، پوستی سفید و قد بلندی که برای آن سن قابل تأمل بود. آن‌هادر پله‌ها توقف کرده بودند و من نیز آن‌ها را تماشا می‌کردم که ناگهان نگاهی به من انداخت. گویی انتظار داشت نگاهم را از او برگردانم ولی من نیز مصرانه به او نگاه می‌کردم. در انتها من پیروز ماجرا شدم؛ ولی در هنگام پایین رفتن از پله‌ها دوباره نگاهی به من انداخت. زیبایی خیره‌کننده‌ای داشت که خود او نیز به این موضوع واقف بود. نسبت او را با ماسیانو نمی‌توانستم حدس بزنم. به نظرم می‌آمد که ماسیانو باید سن زیادی داشته باشد. از صحبت‌های دیگران این را فهمیده بودم که او در جوانی یکبار ازدواج کرده بود. ازدواجی که سرانجام خوبی نداشت و به جدایی کشیده شد که حاصل آن یک پسر بود که پس از جدایی با مادر خود زندگی میکرد. پس از یک انتظار طولانی پدر از اتاق بیرون آمد.

پشت درب اتاق در انتظار پدر بودم که دختری که بار اول در پله‌ها مشاهده کردم را دوباره دیدم. او به همراه یک پیشخدمت به سمت درب اتاق ماسیانو آمد. از نگاه او متوجه شدم که باید راه را برای آنها باز کنم. پیشخدمت درب اتاق را زد ولی از آن‌ها خواسته شد که کمی صبر کنند. آنهاهر دو روبه‌روی من در انتظار اجازه ورود بودند. صورت او از چیزی که بار قبل دیده بودم زیباتر بود. ناگهان لب به سخن باز کرد و گفت: «تو همیشه با خودت صحبت میکنی؟»

من را مخاطب خود قرار داده بود ولی نمی‌دانستم در جواب چه باید بگویم. فقط می‌دانم که آب دهان خود را به سختی قورت دادم. نمی‌دانم دقیقاً چه مدت به چشمانش خیره شده بودم. حس عجیبی بود که تا آن زمان تجربه‌اش نکرده بودم. حالا دیگر قلبم تندتر می‌زد. او توانسته بود در ذهن من سفر کند. در دوران مدرسه دختران زیادی را دیده بودم ولی هیچگاه حسی نسبت به آنها نداشتم. البته ظاهر آن‌ها در این امر بی‌تأثیر نبود. لباس‌های بلند سفید و کفش‌های مشکی تخت. آن‌ها موهایشان را محکم می‌بافتند و با این کار هرگونه زیبایی را از خود می‌گرفتند. اگر به صورت آنها دقت نمی‌کردید نمی‌توانستید بین آن‌ها تفاوتی ببینید. ولی آن دختر زیبا بود و این زیبایی از حس زنانگی او می‌آمد.

نظرات کاربران

مهدیس شبانی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

عالی بود من که خوشم اومده به شما هم توصیه میکنم بخوانید 🥰این کتاب عالی هستش ممنون از اونایی که نظر من رو خواندید خدانگهدار 😊

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

محشره😍😍😍 1000ستاره هم براش کمه⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

مستانه
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

داستان جالبی بود ولی اول داستان یه خورده خسته کننده هست وطول کشیده تا به قسمتهای جذاب وهیجان اگیز برسه . ویه جایی مثلا در مورد هانس که چه نقشه ی شومی در سر داشت رو توضیح نداده .ولی در

- بیشتر
Dayana
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم بخونین ولی صفحه 183و184وحشتناک بود

کتاب یار مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

عالی بود واقعا عالی من تازه نصفش رو خوندم ولی عالی عالی هست بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونید 😁😁

bahar
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

عالی بود 👌

ژاله
۱۳۹۹/۰۸/۱۶

رمان زیبا وجذابی بود خیلی از خووندنش لذت بردم از نویسنده ی محترم کمال تشکر را دارم با امید به دیگر آثار او....

ARMY.GIRL
۱۳۹۹/۰۸/۱۱

من چطوری میتونم PDF کتاب رو دانلود کنم که بتونم به دیگران بدم

لاله
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

این کتابو من ماه پیش خوندم. عالی بود. داستان جالب و جدیدی داشت و بسیار غافلگیرکننده بود. ماجراهای داستان رو نمیشه پیش‌بینی کرد. همین داستان رو جذاب کرده. پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونید.

(:
۱۳۹۹/۰۸/۱۳

عالیه واقعا پیشنهاد میکنم بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان