دانلود و خرید کتاب پوست در بازی نسیم نیکولاس طالب ترجمه حمید علی‌زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پوست در بازی اثر نسیم نیکولاس طالب

کتاب پوست در بازی

معرفی کتاب پوست در بازی

کتابچه پوست در بازی چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب جذاب پوست در بازی اثر نسیم نیکولاس طالب است که با ترجمه حمید علی‌زمانی منتشر شده است. نویسنده یک آماردان، پروفسور، فروشنده سابق اختیارات مالی و نویسنده برتر است و کتاب دیگر او به‌نام قوی سیاه، ۳۶ هفته در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

درباره کتاب پوست در بازی

ایده اصلی کتاب پوست در بازی این است که یا پذیرش شخصی خطر، برای انصاف، بقا، اثربخشی و هارمونی لازم است. مثلاً، یک مدیر صندوق که از سودها درصد می‌گیرد، اما برای زیان‌ها جریمه نمی‌شود، تمایل دارد سرمایه‌های مشتریانش را قمار کند. این کتاب یک سبک فلسفی دارد که لازم است شنونده با شکیبایی رشته افکار نویسنده را پی بگیرد. زیرا او سخاوتمندانه داستان‌هایی از قوانین حَمورابی گرفته تا آناتِئوس و دونالد ترامپ را عرضه می‌کند.. موارد زیر از جمله نکات آموزنده کتاب است

• اقلیت‌ها دنیا را اداره می‌کنند، نه اکثریت‌ها

• از کسی که راه‌حل‌های پیچیده ارائه می‌دهد، باید ترسید

• فرد ممکن است روشنفکر، اما احمق باشد

• آزادی، واقعاً آزاد نیست

• دین، نیازمند قربانی است

خواندن کتابچه پوست در بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پوست در بازی

بخش اول، با داستان آناتِئوس (Antaeus) آغاز می‌شود. آناتِئوس از نیمه‌خدایان عظیم‌الجثه بود. او پسر گائیا (Gaea) (الههٔ زمین) و پُوزئیدُون (Poseidon)(رب‌النوع دریاها) بود. آناتِئوس عادت عجیبی داشت و در کشور خود (لیبی کنونی) رهگذران را وامی‌داشت با او کُشتی بگیرند. او قربانیان خود را به زمین می‌زد و آنها را له می‌کرد. آناتِئوس می‌خواست با جمجمه‌های قربانیانش معبدی برای پدرش (پُوزئیدُون) بسازد.

براساس روایت‌ها، آناتِئوس شکست‌ناپذیر بود. اما برای شکست او یک راه وجود داشت. او از طریق حفظ تماس با مادرش یعنی زمین، قدرت می‌گرفت. او بدون این تماس فیزیکی، قدرت خود را از دست می‌داد.

شکست دادن (از پادرآوردن) آناتِئوس، از کارهایی بود که هِرکول ] هِرکولُوس[Hercules باید در ۱۲ خوان خود انجام می‌داد. هرکول توانست آناتِئوس را از زمین بلند کند و بدین‌ترتیب قدرت او را تحلیل ببرد. وقتی پای آناتِئوس با مادرش تماس نداشت، هِرکول پایش را له کرد و به زندگیش پایان داد.

مفهوم این داستان در دنیای واقعی، لزوم تماس در همهٔ جهات است. دانش باید با زمین در تماس باشد. اینجاست که پوست در بازی مطرح می‌شود. تماس با دنیای واقعی، با پوست در بازی انجام می‌گیرد، یعنی درگیری با دنیای واقعی و پرداخت بهایی برای پیامدهای خوب و بد آن.

معرفی نویسنده
عکس نسیم نیکولاس طالب
نسیم نیکولاس طالب

نسیم طالب نویسنده، دانشمند، آماردان و تحلیل‌گر ریسک و همچنین استاد دانشگاه لبنانی-آمریکایی است. سه حوزه‌ی اصلی پژوهشی نسیم طالب مسائل تصادفی بودن، احتمال و عدم قطعیت است. او هم‌اکنون در مدرسه‌ی تندن دانشگاه نیویورک مهندسی ریسک تدریس می‌کند. او علاوه‌بر انتشار مقالات متعدد، چند جلد کتاب نیز منتشر کرده و در این زمینه نیز به موفقیت چشمگیری دست یافته و با استقبال مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه