دانلود و خرید کتاب خانواده‎ی ثروتمند دیو رمزی ترجمه لیلا وطن‌دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانواده‎ی ثروتمند اثر دیو رمزی

کتاب خانواده‎ی ثروتمند

نویسنده:دیو رمزی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خانواده‎ی ثروتمند

در کتاب خانواده‎ی ثروتمند اثر دیو رمزی با اسرار تربیت کردن یک نسل برای موفقیت مالی آشنا می‌شوید.

چرا فرزندان ما از یک زندگی آرام توأم با آرامش مالی محروم هستند؟ چرا بدهی و وام یکی از گزینه‌های ثابت زندگی‌های امروزی است؟ عامل اصلی بروز این مشکلات چه کسی است؛ والدین یا فرزندان؟

درباره کتاب خانواده ثروتمند

تحقیقات و آمارها نشان می‌دهد که فرزندان ما در بدهکارترین نسل از تاریخ، زندگی می‌کنند یعنی با کوچک‌ترین اتفاق در زندگی زیر بار بدهی می‌روند و معمولاً هم در پرداخت آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

اگر بخواهیم مشکل را ریشه‌یابی کنیم باید گفت اشکال کار در این است که والدین، هوش مالی و مهارت‌های کسب و کار را جزو اصول تربیتی و آموزشی فرزندان قرار نمی‌دهند. هم والدین در خانواده و هم مدیران در مدارس از آموزش مهارت‌های هوش مالی غافل شده‌اند و این غفلت، عامل اصلی عدم برخورداری از یک زندگی ایده‌آل است. دیو رمزی در کتاب خانواده‎ی ثروتمند به شما می‌آموزد چگونه آموخته‌ها و معلومات خود را در زمینه هوش مالی، به فرزندان‌تان از سنین کودکی آموزش دهید تا آن‌ها هم، امور مالی را در زندگی خود یاد بگیرند. 

هدف از نگارش این کتاب آن است که شما را ترغیب نماید سنّت خانوادگی جدیدی را در رابطه با مسائل مالی بنیان گذاری کنید.

خواندن کتاب خانواده ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمامی خانواده‌هایی که دوست دارند فرزندانشان در زمینه مالی موفقیت‌های قابل قبولی داشته باشند، مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب خانواده ثروتمند

وام‌های دانشجویی مانعی بر سر راه این نسل می‌باشند. در حال حاضر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها به‌طور متوسط ۲۷ هزار دلار بابت وام‌های دانشجویی بدهکارند. ناگفته نماند، اکثر آنها فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خصوصی، دانشگاه‌های طراز اول و نیز فارغ‌التحصیلان درجات بالاتر از لیسانس می‌باشند. نتیجه آنکه در مجموع یک تریلیون دلار بدهی بابت وام‌های دانشجویی معوقه در ایالات متحده وجود دارد. مطلب دیگر آنکه اخیراً مجموع کل بدهی‌های حاصل از دریافت وام‌های دانشجویی بر مجموع کل بدهی‌های حاصل از دریافت کارت‌های اعتباری پیشی گرفته است. متأسفانه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ده‌ها سال این بدهی را به دوش می‌کشند؛ به‌طوری‌که حتی اعلام ورشکستگی نیز دردی از آنها دوا نمی‌کند، زیرا طبق قوانین فدرال وام‌های دانشجویی تحت هیچ شرایطی ـ حتی اعلام ورشگستگی ـ قابل بخشودگی نیستند. وام‌های دانشجویی در کوتاه‌مدت سودمند هستند، اما در بلندمدت بسیار دردسرساز خواهند بود. شکی وجود ندارد که این نسل با بحران وام‌های دانشجویی روبروست، بنابراین پدر و مادرهای عزیز گوش به زنگ باشید.

نظرات کاربران

Zahra🌿
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

خیلی خوب بود. قشنگ توضیح میده که چطوری پس انداز عاقلانه داشته باشیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۴۴۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان