دانلود و خرید کتاب تو؛ چقدر به قلبت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب دوم) مایکل اف رویزن ترجمه فاطمه شباهنگ‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو؛ چقدر به قلبت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب دوم) اثر مایکل اف  رویزن

کتاب تو؛ چقدر به قلبت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب دوم)

معرفی کتاب تو؛ چقدر به قلبت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب دوم)

مایکل اف رویزن(۱۹۴۶-) و محمد سی اوز (۱۹۶۰-) پزشک هستند.

مجموعه «تو!» یک سری کتاب جیبی کاربردی با زبان ساده درباره تندرستی است که هر کدام از یازده کتاب این مجموعه، به بررسی یک زمینه پزشکی و بهداشتی می‌پردازد.

در بخشی از دومین کتاب این مجموعه که درباره تندرستی قلب و عروق است آمده است:

«...اگر یکی از والدین شما و یا یکی از خویشاوندان نزدیک‌تان قبل از سن شصت‌سالگی دچار بیماری عروق کرونر قلب شده باشد، احتمال مبتلا شدن شما به این بیماری بسیار بیشتر از یک فرد عادی است. به نظر می‌رسد که تولید غیر‌طبیعی لیپید و چربی، یعنی استعداد بیشتر در تولید کلسترول بد و استعداد کمتر در تولید کلسترول مفید، و یا عوامل خطرزایی چون فشارخون بالا هم می‌تواند ارثی باشد...»

تو؛ از استخوان‌ها، مفاصل، و ماهیچه‌هایت چه می‌دانی؟ (کتاب چهارم)
مایکل اف رویزن
دایره‌المعارف جامع ماساژ (ماساژ درمانی)
سوزان مامفورد
تو؛ آیا ریه‌هایت برای عمری طولانی آماده‌اند؟ (کتاب پنجم)
مایکل اف رویزن
پنج راز سلامت و شادابی مغز
بهزاد رحمتی
تو؛ چقدر از سیستم ایمنی بدنت می‌دانی؟ (کتاب هشتم)
مایکل اف رویزن
شفای چینی
الکساندر منگ
ذهن لامکان، طب لامکان: فراتر از ذهن و جسم در عصر جدید شفابخشی
لاری دوسی
تو؛ آیا به سیستم گوارشت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب ششم)
مایکل اف رویزن
تو؛ چقدر به مغز و اعصابت اهمیت می‌دهی؟ (کتاب سوم)
مایکل اف رویزن
تو؛ چقدر از غده‌ها و هورمون‌هایت می‌دانی؟ (کتاب نهم)
مایکل اف رویزن
تو؛ درباره‌ی سرطان چه می‌دانی؟ (کتاب دهم)
مایکل اف رویزن
فرمان های شفابخش
فلورانس اسکاول شین
تو؛ چقدر درباره‌ی بدنت می‌دانی؟ (کتاب نخست)
مایکل اف رویزن
تو؛ از اندام‌های حسی‌ات چه می‌دانی؟ (کتاب هفتم)
مایکل اف رویزن
جلد ۱۱ زنان (اوروژنیکولوژی در نواک)
زهرا حمیدی مدنی

نظرات کاربران

1984
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

محمد اوز چیه مِحمت آز Mehmet Öz ؛ جراح قلب و‌ عروق زده پیشینه اش رو. جز معدود کتابهایی که نوشیدن الکل رو پیشنهاد میده البته زیر دو واحد و نیم در روز. نوشته مفیده برای افزایش کلسترول خوب HDL!!! قلم خوبی داره

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
مصرف ویتامین‌های ث و ای خود را که به‌صورت قرص و مکمل مصرف می‌کنید، کاهش دهید و بیش از به ترتیب، دو بار در روز، هر بار ۱۰۰ میلی‌گرم و ۱۰۰ واحد در روز استفاده نکنید. ویتامین‌های ث و ای از تأثیرات ضد‌التهابی استاتین‌ها جلوگیری می‌کنند- تأثیر کلسترول‌ها را تغییر نمی‌دهند، فقط موجب تغییر تاثیرات ضدالتهابی می‌شوند، لیکن این تأثیرات ۴۰ درصد یا بیشتر مزایای استاتین‌ها می‌باشد.
Aramis
فلانوئید مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید روزی ۳۱ میلی‌گرم فلانوئید مصرف کنید. فلانوئیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد ضدالتهاب نیرومندی هستند که در غذاهای گیاهی خاص، ‌از جمله آجیل، انواع چای، مثل چای سبز، شراب سرخ، انگور، زغال اخته، آب پرتقال صددرصد طبیعی، پیاز و گوجه‌فرنگی و آب‌گوجه‌فرنگی یافت می‌شوند. می‌توانید این میزان فلاونوئید را با نوشیدن دو و نیم لیوان آب زغال اخته یا چندین لیوان یا فنجان چای به بدن‌تان برسانید.
Aramis
در مقابل افسردگی مقاومت کنید وقتی درباره‌ی افسردگی صحبت می‌کنیم منظورمان احساسی نیست که بعداز باختن ۲۰ دلار در شرط‌بندی دارید. افسردگی یک احساس منفی غم و گوشه‌گیری شدیدتر است که در درازمدت می‌تواند با بیماری قلبی همراه شود. در واقع، از نظر آماری افراد افسرده نسبت به کسانی که افسرده نیستند، ۴ برابر بیشتر با احتمال بروز حمله‌ی قلبی مواجه هستند. به نظر می‌رسد که احساس بی‌پناهی، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند. افزون بر این، مطالب زیادی درباره‌ی چگونگی تأثیرگذاری افسردگی ذهن بر بدن وجود دارد که باید یاد بگیریم- آنچه که هم اکنون می‌دانیم این است که افسردگی ذهن تأثیر عمیق و قابل
Aramis
ناحیه‌ی دور کمر باشد، حتی با خطر بیشتری مواجه هستید، زیرا سلول‌های چربی ناحیه‌ی شکم هورمونی ترشح می‌کنند که فوراً میزان التهاب داخل رگ‌های شما را افزایش می‌دهد. کاهش ۵ درصدی وزن بدن، سلامت عمومی و سلامت قلب و عروق شما را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. ورزش از طریق کاهش استرس، که یکی از بزرگترین عوامل پیر‌کننده‌ی بدن است نیز به شما کمک می‌کند.
Aramis
است، معمولاً در زنان جوان یافت می‌شود. می‌توان با داروهایی که «بتا بلاکر» نامیده می‌شوند، با این عارضه مقابله کرد، ولی اکثر افراد با مصرف این داروها به آنها عادت می‌کنند و این داروها دیگر بر آنها تأثیر نمی‌گذارد.
Aramis
کمی بزرگ‌تر از حد معمول است و یا طناب‌هایش زیادی دراز هستند و در عوض اینکه کاملا بسته شود، در باد می‌لرزد و سروصدا می‌کند و به‌درستی بسته نمی‌شود و می‌گذارد مقداری از باد (که همان خون است) از دریچه بگذرد. این عملکرد اشتباه به اعصاب دهلیز آسیب می‌رساند که در عوض می‌تواند موجب بی‌نظمی ضربان قلب و عرق کردن شود. طبق تشخیص پزشکی، ۱۵ درصد زنان، دچار نارسایی بیرون‌زدن و پیش‌افتادن دریچه‌ی میترال هستند. با وجودی که عارضه‌ی غیرطبیعی بودن دریچه‌های قلب در مردان هم وجود دارد، لیکن سندرم بی‌نظمی ضربان قلب، تعرق و هُل کردن که با شل ‌بودن دریچه‌ها همراه
Aramis
شایع‌ترین مشکل موجود در رابطه با دریچه‌ها، مشکل بیرون‌زدن و پیش‌افتادن دریچه‌ی میترال است (نام میترال از میتر گرفته شده، میتر کلاهی است با دو برآمدگی که پاپ‌ها بر سر می‌گذارند.) این نارسایی موجب می‌شود که دریچه‌ی بین دهلیز و بطن چپ به طور کامل و به‌درستی بسته نشود، دقیقاً مثل شکل ۳. دریچه قلب را همچون بادبانی تصور کنید؛ در حالت عادی، این دریچه باید با نیروی باد محکم بسته شود و در جایش قرار گیرد، لیکن در نارسایی بیرون‌زدن و پیش‌افتادن دریچه‌ی میترال این بادبان
Aramis

حجم

۳۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان