دانلود و خرید کتاب هرآن چه می خواهید به دست آورید ریچارد دنی ترجمه اشرف بحری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هرآن چه می خواهید به دست آورید اثر ریچارد دنی

کتاب هرآن چه می خواهید به دست آورید

نویسنده:ریچارد دنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هرآن چه می خواهید به دست آورید

هرآن‌چه می‌خواهید به دست آورید کتابی در حوزه موفقیت اثر ریچارد دنی نویسنده موفق و کارافرین انگلیسی است.

موفقیت یکی از سخت‌ترین مفاهیمی است که تعریف می‌شود: موفقیت یعنی چیزهایی کاملاً متفاوت برای افراد متفاوت؛ هر آن‌چه که ممکن است برای شما معنا داشته باشد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور به خواسته‌های نهایی خود برسید تا در زندگی فرد موفقی شوید.

متأسفانه تصور موفقیت توسط رسانه‌ها از طریق عطش پیوستهٔ آن‌ها نسبت به هیاهو و جذابیت آلوده شده است. اکثریت ما با این باور که موفقیت به پول وابسته است محدود شده‌ایم. داشتن پول فراوان و به دست آوردن آن‌چه که موفقیت نامیده می‌شود نظیر رولزرویزها، لیرجت‌ها و تعطیلات در جنگل‌های سبز و خرم تنها درک عام از آن چیزی است که موفقیت تماماً به دنبال آن است اما در این میان خیلی از ارزش‌ها و مفاهیم و انسان‌های موفق مثل والدینی که فرزندان‌شان را در خانه‌ای امن و شاد پرورش می‌دهند یا مدیرانی که کارمندان‌شان را برای موفقیت‌ها و پاداش‌های بزرگ‌تر ترقی می‌دهند، نادیده گرفته شده‌اند.

درباره کتاب هرآن‌چه می‌خواهید به دست آورید

ریچارد دنی در این کتاب به سبکی منطقی بزرگترین اصول موفقیت را توضیح می‌دهد. او در این کتاب با مثال‌ها و داستان‌های به خاطرماندنی این کار را می‌کند تا شما را به شیوه‌ای ملموس با این اصول و سیستم مخصوصش به نام «هر آن‌چه می‌خواهید به دست آورید» آشنا کند.

 خواندن کتاب هرآن‌چه می‌خواهید به دست آورید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابی است برای همه؛ برای آن کسانی که می‌خواهند پولدار شوند، برای قهرمانان ورزشی، برای کسب و نگهداری قدرت، برای والدین بزرگی بودن، برای یک فرد مورد تحسین و احترام بودن و برای آن‌هایی که خواهان تمنای نهایی انسان هستند: برای شاد بودن.

درباره ریچارد دنی

ریچارد دنی یک تاجر کاملا موفق است. او رئیس تشکیلات «ریچارد دنی» و نویسندهٔ سه کتاب پر فروش «برنده بودن در فروش»، «انگیزهٔ بردن» و «به خاطر خودت حرف بزن» است که همه توسط انتشارات کوگان پیج منتشر شده است.

بیش از ۲۵ سال است که ریچارد نظراتش را در مورد موفقیت و پیروزی به سراسر دنیا ارائه کرده است. او یک سخنران انگیزشی منحصر به فرد است و حقیقتا" به هزاران نفر در زمینهٔ موفقیت کمک نموده است.

بخشی از کتاب هرآن‌چه می‌خواهید به دست آورید

جازه دهید سؤالی بپرسم: خود را چگونه می‌بینید؟

بگذارید به گونهٔ دیگری مطرح کنم: تصورتان از خودتان چیست؟

شکی نیست که می‌توانید کاملاً سریع پاسخ دهید، اما حالا کمی وقت صرف کنید و واقعاً در مورد خودتان فکر کنید؛ نه دربارهٔ آن‌چه که دیگران در مورد شما فکر می‌کنند، زیرا ممکن است آن‌ها تأثیر کاملاً اشتباهی بر شما داشته باشند. اما حقیقتاً خود را چگونه می‌بینید؟

بعضی از مردم به محض این‌که در زندگی به موفقیتی دست می‌یابند «من» یا «نهاد»۱۰ خود را می‌سازند و بعد از آن اشتهای سیری‌ناپذیری برای تغذیه کردن آندارند. برای همهٔ ما «من» داشتن بسیار مهم است، اما نه یک «من» مشکل‌دار!

گفته‌ای وجود دارد که می‌گوید: «هر چه «من» بزرگ‌تر، تعادل اندوختهٔ بانکی کم‌تر!» یادم می‌آید که سال‌ها پیش یک استرالیایی به من می‌گفت: «در مسیر زندگی با مردم مهربان باش، زیرا وقتی دوباره برگردی، همان شخص را یک بار دیگر ملاقات خواهی کرد.» این پند بسیار مفیدی است. به تجربه‌ای که من تا به حال داشتم نگاه کنید. من بالا و به همان اندازه پایین‌های متحیرکننده و باورنکردنی‌ای داشته‌ام و آن پیام کوچک مرا در جای مناسبی قرار داده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بدترین درد فقر است و بدتر از فقر، نقصان در سلامت جسم و بدتر از آن، پریشانی و بیماری روح. امام علی (ع)
ana

حجم

۳۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳۰۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان